פרק21❤️

741 32 0
                                    

החלפנו בנינו מבטים הוא חייך אליי ואני אליו ״אני מצטער על מה שהיה ביום ראשון״ הוא בא ויתנצל ״גם אני מצטערת על מה שהיה״ אמרתי ״בואי פשוט נעשה כאילו לא קרה״ הוא הציע ״אי אפשר אתה לא מבין יש לי חבר שאוהב אותי ובטוח לא היה עושה את זה!״ אמרתי.
הלכתי לבר ושתיתי המחשבה על זה שבגדתי באביה עושה לי רע אולי לפי דעתכם זה לא בגידה אבל שפתיים של גבר זר נגעו בשפתיים שלי ויש לי חבר שתיתי כוס ועוד כוס ועוד כוס עד שלא ידעתי מי מסביבי.
״שי תפסיקי״ לירן אמר שבא לקחת לעצמו כוס וודקה הוא היה לבוש בברמודה ג׳ינס לבנה חולצה שחורה וג׳קט שחור ״לא!״ קבעתי ״בואי איתי״ הוא אמר ומשך אותי מהיד הוא חיבק אותי מהצד ״תספרי לי מה קרה!״ הוא קבע היה קר הוא הוריד את הג׳קט שלו נתן לי ישבנו בחוץ ואולי השתייה הגעגוע התחושה לפרוק משהן גרמה לדמעה לצאת ועוד אחת ועוד אחת עד שזה ניהיה בכי.
״תירגעי יפה שלי״ לירן אמר ונשך את שפתיו וחיבק אותי חזק ״די שישו אל תבכי״ הוא אמר ואחרי זמן מה נרגעתי ״את רוצה לספר לי מה קרה?״ הוא שאל והיננתי ״לפני כמה ימים הלכתי עם ידיד שלי להיפגש בגן שעשועים והיה כיף ואז הוא ליווה אותי הביתה ונפלתי והוא עליי ויתנשקנו אני דחיתי אותו וזהו.״ אמרתי ״שישו תקשיבי זה לא ניקרא בגידה הוא עשה את זה בלי הסכמה שלך זה אומר שאת לא שיתפת פעולה והכל טוב!״ הוא אמר וחיבקתי אותו חזק ״אני אוהבת אותך״ היהתי כנה ״גם אני אוהב אותך שישו״ הוא אמר את המשפט ניכנס יין יצא סוד המציאו עליי חשבתי.
קמתי בבוקר בחדר שליי לא זוכרת כלום מאתמול אבל כלום השעה 11 ופיספסתי בית ספר אז החלטתי לצאת לריצה לבשתי

קמתי בבוקר בחדר שליי לא זוכרת כלום מאתמול אבל כלום השעה 11 ופיספסתי בית ספר אז החלטתי לצאת לריצה לבשתי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ויצאתי לבחוץ..
רצתי ורצתי פרקתי אנרגיה ואז ניתקעתי באיזה איש בשנות ה18 19 לחייו הוא היה יפיפיה היו לו קעקוע ביד ובחזה הוא היה ללא חולצה והקוביות בלטו מבעד לבטנו עניו חומות דבש בהיר ושערו תואם לצבע עניו ״מצטערת״ אמרתי לו ״נעים להכיר אחותי אני דני רוזן״ הוא אמר ופערתי את עניי ״אתה הבן של בני רוזן?״ שאלתי והוא הינן ״א..אי..אי..אין מ..מצ..מ..מצב״ גימגמתי הוא הסוכן דוגמנים הכי גדול בארץ ״דווקא יש ועם בא לך אני יכול לסדר לך איזה עבודה קטנה בתנאי״ הוא אמר ״יש לי חבר״ אמרתי שלא יצוצו לו דברים במחשבות ״חחח אחותי אני לא בקטע של בנות אבל לא חשוב ביגלל שאת כזאות מהממת התנאי הוא ככה אני לומר איפור ואני חייב דוגמנית לעשות עלייה ניסיונות ואני חייב שהיא תיהיה יפה עם עניים בהירות וזה מה שאת אז אחותי אני מאפר אותך ואת תיהיה דוגמנית!״ הוא אמר היננתי וחיבקתי אותו ״מזעזעת את מזיעה עופי ממני״ הוא אמר וצחקתי הוא צחק וגומה בלטה מצד ימין של פניו ״טוב אז נקבע למתי?״ שאלתי ״היום ב8 בערב״ הוא שאל והיננתי.
המשכתי לרוץ והגעתי הביתה ראיתי בטלפון שלי
12שיחות מהחתיך שליי😘
4שיחות מאביאל💞
7שיחות מאלירן💞
9שיחות מדולב💞
5שיחות מרוי💞

29 הודעות וואצאפ מרוי💞
36 הודעות וואצאפ מדולב💞
49הודעות וואצאפ מהחתיך שליי😘

ישר חזרתי לאחד מהם ״הלו?״ דולב ענה ״מה יש לכם?״ שאלתי לחוצה ״ירין אז הוא..״ הוא אמר טיפה מגמגם ״נוו דבר כוסאמק״ אמרתי לחוצה ירין הדבר הכי יקר לי ואני לו הוא שומר עליי מגן עליי ואוהב אותי ואני אותו ״הוא עבר תאונה אנחנו בבית חולים!״ הוא אמר ״מ..מה? איפה אתם?״ שאלתי ״איפה את אני יבוא לקחת אותך״ הוא אמר.
הוא הגיע ״די שישו הכל טוב״ הוא אמר מחבק אותי.
הגענו לבית החולים שם ראיתי את החבורה ישר הלכתי ללירן הוא חיבק אותי והשעין את הסנטר שלו על ראשי ככה שהיהתי בשקע צווארו מריחה את הריח שאני מכירה ממזמן.
״מה יש לו?״ שאלתי ״הוא יתהפך מהטרקטורון״ הוא אמר ״מה??״ שאלתי בפליאה, ופתאום למולי יתגלה אליאב עם הנשק שלו והמדים שכל כך החמיאו לו לא ראיתי מלא זמן הוא בקרבי והוא משרת בבסיס רחוק מכל האחים שלי כמובן אחרי ירין אני קשורה לאליאב לפני שהוא יתגייס הוא היה מגן עליי יותר מירין ״אליי״ אמרתי בהפתעה ״שישו״ הוא אמר ופרס את ידו וניכנסתי בניהם כילדה קטנה ופשוט יתפרקתי.
מה עובר עליי אני?! שי זאות שלא בכתה כימעט בוכה עכשיו...
תעירו אותי מהסיוט כבר!
״די יפה שלי״ אלי אמר מלטף שיערי ופשוט נירדמתי על החזה שלו מריחה את ריחו המוכר של בושם גברים בספסל בבית החולים איכלוב...
״שיי״ ניעור קל ונשיקה רכה בראש העירו אותי ״הרופא אמר שירין ניכנס לניתוח יש לנו עוד הרבה זמן להיות פה ואף אחד חוץ מלירן מתן נישארו פה אז את ולירן תלכו ותבואו אחר כך..״ אליאב אמר ״לירן תלכו אל תישארו פה״ אליאב פנה ללירן והוא הינן ״אני לא רוצה ללכת״ אמרתי ״נו שוש את חייבת יאללה בואי״ הוא אמר וראיתי שהשעה 6 וחצי.
הגענו לבית וסיפרתי ללירן על דני והוא ממש שמח בשבילי ואמר שהוא בטוח שאני יצליח.
יתקלחתי שמתי קרם גוף ודורדוראנט (עם ככה כותבים את זה) לבשתי שמלה שחורה חלקה עם ציור של שפתיים בלבן ואספתי את שיערי לקוקו גבוהה עשיתי איילנר ושמתי אודם בורדו יצאתי מהחדר ולירן נשך את שפתיו התחתונה ״יפה?״ שאלתי
לא בטוחה ״את יפיפה״ הוא אמר ״חחח תודה״ אמרתי מנשקת את הלכי שלו מותירה סימן של נשיקה על הלכי שלו ״יאללה לקחת אותך?״ הוא שאל וסירבתי באים לקחת אותי אז אין טעם.
הגעתי לשם ואז פגשתי שם את...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
אוהבת מלאאא מלא מלא מלא מלא❤️❤️
תודה על העצבעות הקריאות והתגובות🙏
קריאה נעימה😌

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now