Καθώς περπατούσα για να πάω στο τοπικό αστυνομικό τμήμα, να δώσω κατάθεση, είδα από απέναντι το αυτοκίνητο της οικογένειας, της Ασπασίας. Πάρκαραν στο γκαραζ και βγήκαν σαν στρατιωτάκια, ο ένας πίσω από τον άλλον.
Η Ασπασία έδειχνε κακόκεφη όπως και η μικρότερη αδερφή της, η Ερατώ, όμως ο Μιχάλης ήταν στον κόσμο του. Κρατούσε την κάμερα σταθερά και βιντεοσκοπούσε την κίνηση στον δρόμο.
Είδα την κυρία Αθηνά Οικονομάκη, τη μητέρα των παιδιών, να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο, ντυμένη στην πένα μα όπως πάντα απρόσιτη.
Ο άντρας της και πατέρας των παιδιών Νικόλας Οικονομάκης, φαινόταν αναστατωμένος, σαν να του είχαν δέσει πολύ σφιχτά την γραβάτα που φορούσε στον λαιμό.-Ασπασία, δεν θέλω να αργήσεις το βράδυ. Θα είσαι εδώ στις έντεκα το αργότερο, έχουμε να συζητήσουμε!, είπε αυστηρά η μητέρα της.
-Μιχάλη, παιδί μου φτάνει πια με αυτή τη κάμερα, σταμάτα, για τον Θεό! Υπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα ν' ασχοληθείς!, είπε τώρα ο πατέρας στον γιό του, όμως εκείνος δεν φάνηκε να του δίνει και πολλή σημασία. Μέχρι που του την πήρε απότομα από το χέρι.
-Προχωρήστε, γρήγορα!, φώναξε, άνοιξε την πόρτα, μπήκαν μέσα και την έκλεισε πίσω τους.Εγώ συνέχισα τον δρόμο μου παραξενεμένη. Πάντα ήταν λίγο απότομος και αγχώδης αυτός ο άνθρωπος, αλλά όχι τόσο πολύ όπως τώρα. Περίεργα πράγματα...
-------------
Η Χρυσούλα μπήκε στο γραφείο της Φωτεινής με σταθερό βήμα.
-Εγώ δεν ξέρω τίποτα!, είπε αμέσως.
-Καθίστε κάτω σας παρακαλώ κυρία Χαριτίδη. Θα το διαπιστώσουμε αμέσως τώρα αυτό.
-Μα αφού σας λέω...
-Καθίστε κάτω παρακαλώ!
-Μάλιστα.
-Λοιπόν. Θέλω τώρα να σκεφτείτε και να μου απαντήσετε με ειλικρίνεια. Προστατεύεστε από τον νόμο, μη το ξεχνάτε αυτό. Τι ακριβώς έγινε εκείνο το βράδυ;
-Αλήθεια προστατεύομαι από τον νόμο;
-Μα, φυσικά!
-Ωραία. Θέλω να μιλήσω! Αυτή η βρωμιάρα η Ουκρανή το έκανε.
-Η Ρουσλάνα Τσβετάνοβιτς; Είστε σίγουρη;
-Στον σταυρό που σας κάνω! Να μη σώσω να δω τον Γεωργούλη από κοντά!
-Γεωργούλης; Ποιος είναι αυτός; Πρόσωπο στην υπόθεση;
-Και τι πρόσωπο! ΘΕ-Ι-ΚΟ! Ηθοποιός στη τηλεόραση είναι καλέ.
-Καταλαβαίνετε βέβαια πως αυτά που μας λέτε για την Τσβετάνοβιτς είναι πολύ σοβαρά. Θα τα ερευνήσουμε. Σε περίπτωση που δεν ισχύουν οφείλουμε να σας συλλάβουμε.
-Εγώ λέω την αλήθεια!
-Και πως γνωρίζετε ότι ήταν αυτή που τον σκότωσε;
-Την είδα να βγαίνει από το διαμέρισμα του στις τρεις το πρωί. Ξέρετε, εκείνη την ώρα δεν είχα ύπνο και καθόμουν στο σαλόνι. Ο άντρας μου ως συνήθως λαγοκοιμόταν. Άκουσα έναν περίεργο θόρυβο και πήγα στο ματάκι, να δω τι γίνεται.
-Και την είδατε;
-Όχι ακριβώς. Άκουσα πρώτα έναν παράξενο θόρυβο, γύρω στις τρεις το πρωί αλλά όταν πήγα στο ματάκι ήταν σκοτάδι και δεν είδα τίποτα.
YOU ARE READING
Απόψε, στις τρεις {TYS_GR}
Mystery / Thriller...Προχώρησα αργά αργά μέσα στο σκοτάδι. Κάτι δεν μου άρεσε όταν είδα την ορθάνοιχτη πόρτα, ένιωσα αμέσως μια απειλή. Σχεδόν σκόνταψα πάνω σε κάτι. Άρχισα με αγωνία να ψάχνω στα τυφλά για ένα φως. Και το βρήκα. Όταν γύρισα το κεφάλι μου, αυτόματα μο...