Hi guys.. im back >< miss me= ̄ω ̄=.. maybe ada yg x faham cara sy smpai kn ff ni kt reader.. ;-; sy akn ubah skit cara sy smpaikn eh.. b><
Ravi.pov
"Hoshi?"
Tae il mengangguk pendek.. aku mengeluh singkat lalu menggeleng..
"tak de pape.. kitorang ok je.."
"Geundae.. awak sendiri tau yang hoshi su-.."
"sshh.. saya tak nak dengar.."
aku memberhentikan kereta ku di tempat parkir kereta.. Aku terdahulu keluar dari perut kereta lalu membukakan pintu untuk Tae il.. sweet tak aku? auch >< 💕 (pffftt ;-;)
aku menghulurkan tangan ku kepada il.. dia tersenyum lalu menyambut tangan ku.. 15 minit kami bersiar2 di kawasan sungai.. tapi sepatah pun tidak keluar dari mulut kami..
"S.so.. Kau dah fikir ke?"
aku cuba mengungkit kisah beberapa hari yang lalu..
"nae?"
dia memandangku..
"owh.. saya ada fikir juga.. tapi.. Hoshi.."
"apa kena mengena kita dengan hoshi?"
aku mula rimas dengan nama nya..
"a-ani.. Macam yang awak tahu dia suka kan saya.. Awak pula bffsmdksm dia ;-;"
"bff apa?"
aku mula keliru dengan perkataan yang dia katakan.."aishh tu tak penting.. Korang ok ke? mksd saya.. awak ok ke? saya tak nak apa-apa terjadi kat-.."
"il.."
aku menarik sebelah tangannya lalu ku genggam erat.."Ni hal kita.. saya nak jawapan awak.. penting sangat kah dia? dia orang yang ganggu hidup awak selama ni.. awak masih nak pandang ke? awak menangis sebab dia tak tido sebab dia.. saya cuba tolong awak lari dari semua tu.."
dia terdiam.. apa yang dia fikirkan? tak kan dia dah sangkut dengan hoshi? mustahil.. Aku tak percaya.. kepalanya mula tunduk.. aku memandangnya lama..
"tsk tsk.."
Dia nangis ke?
"il? "
aku mengangkat wajahnya menghadap ku dengan menggunakan kedua tangan ku.. air matanya ku usap perlahan..
"Teruskan.. lepaskan semua apa yang awak rasa.. dan habiskan nya sebab saya tak nak tengok awak macam ni lagi.. "
♥♥♥
Hoshi.pov
"Oppa mianhae.. jebal yeoo eung?"
Aku hanya membiarkan nya merayu.. dia dah sakit kat il apa lagi dia nak?
"Oppa.. Seulgi minta maaf lahh.. hyaaa.."
dia mula memeluk ku erat.. aku hanya masih berdiam..
"Dia pemuas baru oppa ke?"
Maybe? not..
"Apa kurang nya seul?"
"apa kau merepek ni? aku hanya berpegang dalam perjanjian kita .. Kau puas kan aku kau dapat berapa yang kau nak.. Kau tak patut masuk campur hal aku.."
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
FanficSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...