Vis dar vilkėdama ant savo nuogo kūno rankšluostį, išėjau iš vonios kambario. Šiek tiek suvirpėjau pro atdarą langą, iš lauko papūtus šaltesniam vėjo gūsiui.
Priėjusi prie didžiulės sieninės spintos, atvėriau duris ir išsitraukiau kreminės spalvos suknelę vos siekiančią mano kelius, ir tokios pat spalvos apatinį trikotažą.
Apsivilkusi visa tai ant savo kūno, prisėdau ant didžiulės dvigulės lovos, kuria turiu dalinti su Mr.Styles, ir apsiaviau kreminės spalvos aukštakulnius batelius.
Atsistojusi nužingsniavau prie didžiulio, dviejų metrų veidrodžio ir paėmusi šukas į rankas, lėtai pradėjau šukuoti savo gan ilgus plaukus. Nuo staliuko šalia veidrodžio, paėmiau sagučius ir susisegiau kelias sruogas. Įkaitus plaukų žnyplėms, susisukau kelias sruogas ir apipurškiau jas plaukų laku, kad ilgiau tokios išliktų.
Staiga pajaučiau, kaip mano liemenį apsiveja stiprios rankos. Sutrikusi pakėliau savo akis ir veidrodyje atsispindėjo mano ir Mr.Styles atvaizdai.
- Pasiruošusi? - kimus vaikino balsas pasiekė mano ausis.
- Taip. - tyliai mintyse pasimeldžiau, kad tik mano balsas nebūtų suvirpėjęs.
- Tada negaiškime laiko ir eime. - žengė kelis žingsnius atatupstas, Mr.Styles.
*******
Juodam prabangiam limuzinui sustojus prie įspūdingo aukščio prabangaus viešbučio, prie jo žengė garbingo amžiaus vyras ir atidarė dureles iš Mr.Styles pusės. Jam išlipus, pasigirdo fotoaparatų blykstės. Po kelių akimirkų Mr.Styles ištiesė ranką ir aš lėtai paėmusi ją, išlipau iš limuzino.
Šiek tiek prisimerkiau nuo fotoaparatų blyksčių, ir buvau dėkinga, kad Mr.Styles apkabino mane per liemenį ir jo aukšta figūra šiek tiek paslėpė mane nuo įkyrių žurnalistų akių.
Iš visų pusių garsiai klykavo žurnalistai, uždavinėjo įvairiausius klausimus, vertėsi per galvą, kad tik Mr.Styles atsakytų į jam užduodamus klusimus.
- Mr.Styles kas ši moteris!!?? - mums praeinant pro vieną iš žurnalistų, nuskambėjo klausimas.
Mano nuostabai, Mr.Styles sustojo ir šiek tiek pakreipė galvą į žurnalistą.
- Anastasia yra mano sužadėtinė. Tegul tai visi žino.
- Kodėl niekas jos nematė iki šiol? Ar jūs ją slėpėte.
- Visada slepiu viską, kas man brangu. - ranka apsivijusi mano liemenį, prisitrauk dar arčiau raumeningo Mr.Styles kūno.
Pakėlusi akis sutikau skvarbų smaragdinių akių žvilgsnį. Kelias akimirkas žvelgėme vienas į kita, ir kai jau pagalvojau, kad jis ims ir mane pabučiuos. Bet vietoj to, Mr.Styles žengė tolyn nusitempdamas iš paskos ir mane.
****************
Krizė žmonės!!! Krizė!!!! Karolina nebemoką rašyti iostorijų!!!
Čia net ne dalis, o kažkokia pieva :3 aš jums sakau.... Čia tik 400 žodžių ir man žiauriai gėdą buvo kelti jums tokią dalį... Ir dar po šitiek laiko...
AŠ dar stebiuosi, kad jūs man negrasinot :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Only Answer - Innocent |STYLES|
FanficHighest rank #1 in Fanfiction Cover made by - @mimieran {2015 - 2017}