032

37 5 0
                                    

NIALL POV
We zijn nu twee maandjes verder, het weekje naar Nederland was echt super. Bo had alles zo goed geregeld, ik heb haar geboorte plaats gezien. We zijn naar Amsterdam gegaan en nog meer steden. Het was gewoon super. Bo staat oo het punt om te bevallen van ons dochtertje. James is al heel de dag hyper en staat de heletijd de stuiteren. "James doe even rustig" gilt Bo vanuit de keuken. Braaf doet hij was ze zegt en gaat op de grond zitten met zijn knuffeltjes. Vandaag komen Liam, Harry, Louis en Senna langs. Bo komt uit de keuken gelopen met een bord en twee broodjes erop. "Kijk eens Nialler" glimlacht ze waarna ze me het bord aanrijkt en me een kus geeft. Ik ga mee in de kus en leg mijn hand op haar wangetje. "Thankyou miss Horan" grinnik ik en stop een broodje in mijn mond. "Papa wat gaan we vandaag doen?" "Mama moet naar het ziekenhuis en je ooms komen en je tante" vertel ik hem en eet mijn broodje verder op. We zeggen dat Harry, Liam en Louis zijn ooms zijn, dat is handiger voor ons en voor hem hij snapt het nog niet het niet zijn ooms zijn en ze gaan ook heel goed met hem om. "Princess hoelaat moeten we in het ziekenhuis zijn?" Vraag ik als Bo weer naast me zit. "Over een uurtje, doe maar rustig aan" vertelt ze me en gaat tegen mijn arm aan liggen. "Ik ben echt helemaal klaar met die stomme zwangerschap, weet je dat?" Begint ze en kijkt me aan. Ik knik en druk mijn lippen op haar haartjes. "Vandaag of morgen is het over, en sluit je je dochtertje in je armen waar je al heel je leven op wacht." Vertel ik haar. "Jaa weet ik, maar ik heb de afgelopen tijd ook niet altijd even leuk gedaan tegen jou en James, waar ik heel veel spijt van heb" zegt ze zachtjes. "Babe maakt niet uit. Je hebt een reden" zeg ik zachtjes terug en stop het laatste stukje brood in mijn mond. Bo pakt haar telefoon en springt meteen op. Ik kijk haar verward aan en volg elke beweging nauwkerig met mijn ogen. Al gauw hoor ik bekende stemmen in de gang,  zet mijn bordje op tafel en jog naar de gang. "Hi Bro" gilt Harry al meteen waarna hij me een bro-hug geeft. Na Harry volgen Louis en Liam al heel snel. Senna geef ik een knuffel en een kusje op haar wang. Bo geeft de jongens ook een knuffeld en knuffled daarna Senna hevig. Met zn alle lopen weer naar de woonkamer waar James van allemaal ook een knuffel krijgt. "Drinken?" Vraagt Bo. "Uhm cola" zeggen we allemaal in koor. "Ik help wel" vertel Senna ons en staat op.

BO POV
"Thanks, hoe gaat het tussen jou en Liam?" "Goedd" zegt ze en bloost als een gek. "Wow wow wat moet je mij nog vertellen" grinnik ik. "Niks niks" zegt ze snel en draait haar hoofd. "Ze wilde cola he" "Senna je kunt me goed voor de gek houden maar dit heb ik wel door nu hoor. Vertel op wat weet ik nog niet" "okay okay, ik ben zwager" "OMG SERIEUS!" Gil ik uit. "Jaa ssst niet heel de straat hoeft het te weten" lacht ze en ik trek haar in een knuffel. "Gefeliciteerd Senniee, ik ben echt heel blij voor je!" Vertel ik haar en laat haar los. Ze glimlacht en pakt de glazen met cola. "Weet de rest het ook al?" Fluister ik snel. "Jaa alleen jullie nog niet" ik knik en loop naar Niall. "Op Liam en Senna" zeg ik en houd mijn glas omhoog. "Heb ik iets gemist?" Vraagt Niall verward. "Jaa Senna is zwanger" zeg ik snel en druk een kus op zijn wang. Hij glimlacht en geeft Liam een high-five. We drinken ons drinken op en vertekken dan naar het ziekenhuis. "James ga je met ome Harry en ome Liam mee in de auto?" Vraag ik als ik naast hem op mijn hurken zit. Hij knikt braaf en loopt naar Harry toe. Niall pakt mijn hand vast en vlecht onze vingers samen. Glimlachend van trots loop ik met Niall mee naar de auto. "Bo ik ga met Liam en Harry mee" gilt Senna vanachter waarna jmze verdwijnt in de auto van Liam. Niall en ik stappen in en staren voor ons uit. "Dit is de laatste keer dat ik over je dikke buikje kan wrijven" momoelt hij. Ik grinnik en leg mijn hand op die van hem. "Kijk ze voelt het, ze schopt" glimlacht hij en legt zijn vrije hand over de mijne heen.

Na een tijdje hij de auto en rijd weg naar het ziekenhuis. Eenmaal daar aangekomen parkeerd hij de auto, bij de ingang staan Liam, Harry, Louis, Senna en James al te wachten. Op ons gemakje lopen we met zn alle naar binnen en ik meld mij bij de balie. We nemen plaatst in de wachtkamer en wacht tot ik geroepen word. Ongeduldig tikt Louis met zijn voet op de grond, James is in de speelhoek aan het spelen en Niall houd mijn hand vast. Niet veel later word ik geroepen en staat iedereen te gelijk op. Ik grinnik lichtjes en loop achter de zuster aan. Als we in de kamer binnen komen wijst ze naar het bed waar ik braaf op ga zitten en ze verdwijnt weer uit de kamer. "Chagerijnig mens, jesus zeg" mompelt Niall en komt naast mij op bed zitten. "Mama, mag ik op jou schoot?" Vraagt James zachtjes. "Tuurlijk babyboy" antwoord ik en til hem op mijn schoot.

~2 uur later~
Lily ligt heel rustig op mijn bord. Niall is helemaal door de dolle heen en zit naast me op bed. James is in slapen gevallen en de rest zit in het restaurant. "Ik ben trots op je princess" "waarom?" "Je hebt mij de gelukkigste man op aarde gemaakt en 2 prachtige kindjes op de wereld gezet" "dankjewel" mompel ik en leg mijn hand op zijn wang en wrijf er zachtjes over heen. De bavallig was vrij snel voorbij, weinig pijn en ik wist wat ik moest doen. Niall drukt zijn lippen op die van mij en ik ga mee in de zoen. Onze tongen vinden die van elkaar en draaien liefdevol en passievol om elkaar heen. "Dankjewel voor alles" "geen dank Babee" "ik hou van je!" Fluister ik en kijk hem in zijn mooie blauwe ogen waar ik waarschijnlijk nooit aan zal gaan wennen. "Ik hou ook van jou!" Fluister hij terug en zoent me weer.

Lieve lezertjes, dit was weer het allerlaatste hoofdstukje. Alleen nog een epiloog en het dankwoord en dan is het einde van dit boek.

The Day That I Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu