Prima poveste . Primul capitol.
Copyright © 2012 . #.Paranormals | Citire placuta !
Capitolul 1 - Oare chiar e el ?
Afară plouă cu niște picături greoaie de apă. Mă uitam pe geam văzând cum fiecare picătură de ploaie pică pe pământ încet , încet. "Oh , mi-aș dori să-l cunosc pe el !" - mi-am spus în gând.
- Alice . . . e gata cina !
- Aa . . . da , vin în 5 minute.
Ea e maică-mea . O super-mamă . Chiar dacă uneori poate deveni ironică . Niciodată nu se satură să mă zăpăcească . Oh , Doamne ! După ce a plecat tata am început să nu mai facem nimic . Doar stăm în casă . M-am săturat ! Aș vrea să fim ca o adevărată familie. Să ieșim . . . Nu știu ! Vreau o viață normală ca orice copil . . . CU UN TATĂ ! Dar continui să visez. Continui să mă uit pe geam , gândindu-mă la tata . Da , el a intrat la stup. Și nici nu cred că-l voi mai revedea vreodată. Deodată ușa se deschide încet cu o apăsare lină pe clanță .
- Alice , mama te cheamă .
- Vin acum , șoricel . - spun , amintindu-mi de masă.
Era singurul lucru care-l mai făceam împreună. Luam masa. Of . . . ! Ies din cameră . Ajung în fața scărilor și parcă cineva sau ceva nu mă lasă să cobor. Dar într-un final am pășit pe prima scară. Am ajuns jos și m-am așezat la masă. Toți erau tăcuți. Până când eu deschid un subiect care a iritat-o pe mama :
- Mamă , ce-ar fi dacă am face și noi mai multe lucruri împreună ? Adică . . . ca atunci când era și tata aici , cu noi .
- Știi foarte bine că nu vreau să aud . - spune mama țipând .
- Dar . . .
- Nici un dar ! . . . Mai taci !
- Mda . . . și eu care credeam că putea fi o zi în care să nu țipi ca o sclerozata . - îmi dau eu ochii peste cap .
Mama n-a mai zis nimic . Preferă să tacă și să mă lase să vorbesc eu cu gura mea spartă. Recunosc . . . vorbesc mult prea mult. Și câteodată mă ia valul . Dar revin cu picioarele pe pământ .
Deodată îmi sună telefonul .
- Alo . . . Ce e Mary ?
- Deschide ușa , Alice ! Îngheț .
Ea e prietena mea cea mai bună. Da , se pare că uitasem că trebuie să o aștept în fața blocului. Nu-i nimic . . . și așa trebuia să facă puțin sport .
- Ești nebună ?! M-ai lăsat să îngheț . - țipă ea la mine .
CITEȘTI
Lupt pentru noi
RomanceAlice este o fata care isi doreste sa-si intalneasca alesul inimii. Dar ce se intampla cand il intalneste ? Oare il va accepta mama Aliciei pe acel baiat ?