♠♠Afran-Revin♠♠

26.7K 589 151
                                    




Tanıtım;

Odaya girdi dalgınlıkla. Bakışlarını kaldırdığında bir aya tutuldu geceleri. Revin  beyazlık içindeyken  harelerini kendisine kilitlemişti. Simsiyah uzun saçları beyazın üzerine yıldız olmuştu.

Kadının sağ eli havalandı, bi tutam saçını kulağının arkasına yerleştirdi. Adamın bakışları kadının parmağında büyük inceliğiyle yer edinmiş yüzüğe kaydı. Kapının ağzında duruyorken adam, içeri doğru bir adım attı.

Sanki ayakları kararsız kalmıştı, olduğu yerden kıpırdamadı.

Gözleri kızıl kahvenin en açık tonunu aldı. Kadının daha önce karşılaşmadığı açık kızıl kahveler. Adamın sola yatırdığı saçları kalıplaşmıştı. Her zaman olduğu gibi bir tutam saç düşmedi adamın alnına.

Bir adım daha yaklaştı. Kadın parmaklarıyla oynuyordu.

Sabırla bekledi.

Sabırla adamın gecelerine kilitledi harelerini kadın. Adam elini sıktığında parmağındaki yüzüğü hissetti.

Kadının bakışları adamın parmağına indi.

Bakışlarını kaldırdı, adam yaklaştı. Kadının karşısında durdu, aralarında mesafe varken, bakışları tekrar buluştu.

Kadın bi adım attı, aradaki mesafeyi kapattı. Adamın kaşları kalktı. Kadının sağ eli adamın sol yanına gitti. Avuç içi adamın kalbinin üzerindeydi.

Adamın kalp atışları ritmikti. Ama öncekinden biraz daha hızlı atıyordu.

Elini çekecekken adam tuttu elinden. Revin'in elini dudaklarına götürerek sıcak bir öpücük bıraktı.

Kadının yüzünü avuç içlerine yerleştirdi.

Bir öpücük bıraktı kadının yanağına.

Geri çekildi.

Merhamet taşıyan bi öpücük daha bıraktı kadının alnına.

Geri çekildi.

Gecelerini kadının rengini bilmediği harelerine dikti.

Nefes aldı.

Nefes verdi.

İçi kadın oldu, içi kadın doldu.

Burun delikleri ölü papatya kokusunu misafir etti cigerlerine, ruhuna ve kalbine.

Kadın sustu!..




Fikirlerinizi her türlü söyleyebilirsiniz söyleyebilirsiniz. Eleştiriye açığım.

Video multimedyada, izlemek isterseniz. YouTube kanalım Kıvırcık Bir Dünya orada da bulabilirsiniz.


Her bölüm sonunda sizinle çizimlerimi paylaşacağım..

Çizimim;

Çizimim;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
REVİN (KAÇ - MA - K)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin