Başlangıç

805 2 1
                                    

Okula vardım.İsmim Oğuzhan.Sıra arkadaşım yabancı adı Michael.Yan sıramdada Merve oturuyordu.Lise başladıktan sonra ona deliler gibi aşıktım.Hoca sınıfa girdi.Ayağa kalktık.Gözüm Mervenin üstündeydi.Merve ona baktığımı görünce gülümsedi bende ona gülümsedim.Zil çaldı kantine gidiyordum.Mervenin sıra arkadaşı yanında yoktu.Yanına oturdum.Kafasını kaldırdı.Gülümsedim oda karşılık verdi.Merveye kantine gideceğimi söyledim.Yemek istiyor musun diye sordum.Evet dedi.Para çıkardı.Parasını cebine sokmasını istedim.Oda kabul etti.Dışarı çıktı ve bende kantine gittim.2 tost 2 ayran aldım.Merve sınıfta idi.Merveye tostunu ve ayranını verdim.Zil çaldığında sırama geçtim Michael gelmemişti.Michaelin çantası burdaydı.Sınıfa girdi Michael.Çantasını aldı ve gitti.Merveye göz işareti yaptım.Merve ne dedi.Yanıma gel dedim.Tamam dedi.Yanıma geldi.Hoca girdi sınıfa.Dersi anlattıktan sonra zil çaldı.Okuldan çıktım.Arabama yol aldım.Mervede zengindi bende.Merve çıktı.Merveye bağırdım merve yanıma geldi.Arabaya bin dedim.Merve bindi.Merve diyerek söze başladım.Sonundada elini bana verir misin dedim.Oda onayladı.İki elini elime aldım ve Merveye seni seviyorum dedim.Merve bana sarıldı ve benim kulağıma fısıldadı.Kabul ediyorum dedi.Sonra arabadan indi.Bende eve yol aldım.Eve geldiğimde kapıyı açtım.Üstümü değiştirdikten sonra yatağa attım kendimi.Annem ve babam yoktu.Hepsi ben küçükken vefat etmiş.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sex FriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin