Bir okuyucum ve Twily Mane7'yi öldürüyor!

1.6K 30 20
                                    

DIKKAT! Burda okuyucularımdan biri vardır.


Jane Jeff'in yanına gitti. Jeff birkaç dakika sonra gözlerini açtı. Jane o gözlerini açınca hemen ona sordu.

Jane : Jeff, iyi misin? Ağrın var mı?

Jeff : Ahhhhh! Evet.

Jane gidip ilaçlı bir su kabı getirdi. Bir bez alıp suya batırdı ve Jeff'in yarasına koydu. 


O sırada Twily.


Twily mane7 ye dersini vermişti. Ama birden karşısına Ashe_CP çıktı.

Ashe_CP : Selam! Senden her ne kadar nefret etsemde  istersen arkadaşlık oyunları bitince birlikte çalışarak mane7 yi öldürebiliriz.

Twily : Benden senden ne kadar nefret etsemde kabul ediyorum.

Ashe ve Twily el sıkışırlar ve arkadaşlık oyunlarının bitmesini beklerler. Oyunlar bittiğinde Twily okulu eski formuna döndürür ve  Ashe'yi bir Killer yapar. İkiside mane7yi bulmak üzere ormanda dolaşmaktadırlar. En sonunda onları bulurlar. Onlar yürürken en arkadaki Fluthershy'ın ağzını kapatıp çalıya çekerler ve bağırmasına fırsat vermeden onu öldürürler. Mane6 arkasına baktığında Fluthershy yoktu. Biraz aradıktan sonra onun cesedini görürler. Daha sonra ağzını kapıyarak Pinkie Pie'ı kaçırıp öldürürler. Daha sonra Rarity'i, sonra Applejack'i, SciTwi ve Sunset'i. Rainbow tek kaldığında koşmaya başlar ama Twily önüne çıkar ve Ashe'de onu öldürür. Mane7 nin böbreklerini çıkarıp E.J'ye vermek üzere yola çıkmışlardır. 

Twily : Hey Ashe, sandığım gibi kötü değil mişsin, hatta iyiymişsin.

Twily ona elini uzatır. Ashe'de onun elini sıkar.

Ashe : Teşekkürler.

Ashe eve 5 ağaç kala böbrekleri Twily'e verir. Twily onu insana çevirir ve ona şunu söyler.

Twily : Bilio musun? Sana 5 gün düşünme süresi veriyorum.

Ashe : Neyi?

Twily : Bizden biri olmak için.

Ashe : GERÇEKTEN MI!?

Twily : Evet. 5 gün sonra buraya gel ve bana kararını söyle. Korkma hayır dersen seni öldürmicem.

Ashe Twily'e sarılır.

Ashe :( koşarak) 5 gün sonra görüşürüz!

Twily L.Lash'ın yanına gider......



DEVAM EDECEK...........






Jeff ve Jane The Killer aşk hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin