След като гостите си отидоха, Джунгкук постави ръката си на кръста ми.
-Само аз не съм ти дал подарък. - каза той.
-За какво говориш? Това беше най-прекрасния рожден ден, който някога съм имала!
-Знам, но...това не е подарък. Кажи ми какво искаш да ти подаря.
-Честно ли? - от него исках само едно. Погледнах го право в очите, с надеждата да разбере какво наистина искам.
-Сигурна ли си? - попита той, а аз в отговор кимнах.
~ГТД~
Останах удивлен. Най-после денят дойде. Денят, в който щях да загубя девствеността си. Радвах се, че искаше точно аз да го направя. Не кой друг, а аз. Благодаря на Господ, че ме събра с това момиче. Щях да бъда внимателен, за да не я нараня.
Взех я на ръце, като булка и се качихме на втория етаж. След като бяхме стигнали пред вратата на спалнята, я отворих. Дадох на Скайлър да влезе първа, след което влязох аз и затворих вратата. Момичето, което беше с гръб към мен оглеждаше стаята. Обърнах я към себе си и я целунах страстно по устните. Помолих я за вход и тя ми позволи. Езиците ни водеха ожесточена борба за надмощие. Но тя спечели.
Съборих я на леглото и устните ми се насочиха към врата ѝ, а тя вплете пръстите си в косата ми. Правех ѝ смучки и лигави следи, а Скайлър стенеше тихо. Целувките ми се насочиха към ключиците ѝ. Започнах бавно да разкопчавам ципа на роклята ѝ, а тя разкопчаваше копчетата на ризата ми. Спрях с целувките и съблякох роклята ѝ бавно. За секунди ризата ми я нямаше. Започнах да събувам панталоните си, а след това и боксерките си. Махнах бикините на Скайлър и пред мен се откри голото ѝ тяло. Нямаше нито едно несъвършенство. Беше прекрасна. Вкарах двата си пръста в нея, след което тя изстена. Движех ги бавно, но постепенно забързах темпото. След пет минути, тя вече свърши. Извадих презерватив от нощното шкафче, което беше до леглото и го поставих върху члена си.
~ГТС~
Когато Кук премахна боксерките си, гледката ме изненада. Членът му беше огромен. Джунгкук извади презерватив и го постави на члена си. Тогава се надвеси над мен.
-Казвали са ми, че момичетата са много чувствителни там долу. Ще бъда внимателен. - каза той и ме целуна нежно.
-Да започвам ли? - попита той, а аз само кимнах. - Ако те заболи, искам да забиеш ноктите си в мен.
Усетих члена му бавно да прониква в мен, след което изстенах и забих ноктите си в гърба на Кук. Беше болезнено, но в същото време беше приятно. Той бавно го изкара, след което проникна по-надълбоко. Болката и удоволствието се усилиха, както и стенанията ми. Но и Джунгкук не оставаше назад.
Джунгкук усили малко по малко темпото, в резултат на което стенанията ми се лееха като водопад. Изпитвах болка, но тя бе заменена от удоволствие. Много ми харесваше. Той беше специален. Караше ме да се чувствам щастлива, както никога досега. А сега, бях най-щастливото момиче на света. Той за мен беше единственият.
~ГТД~
Усилих тласъците си, което караше момичето да стене още повече. Изпитвах най-голямото удоволствие на света. Усещах я отвътре. Това усещане караше усмивки да се появяват всеки път на лицето ми. Започнах да целувам Скайлър по врата, за да ѝ доставя максимално удоволствие, а тя забиваше ноктите си в мен. Болеше, но болката се правръщаше в удоволствие. Исках да я усещам повече, затова забързах темпото. Тя стенеше, ли стенеше, но знаех, че ѝ харесва. Вече се движехме в съвършен синхрон. Целувах я по ключиците и правех смучки, както и лигави следи. Тялото ѝ беше горещо, както и моето.
Усетих членът ми да пулсира. Вече бях на път да свърша.
-Джунгкук, аз...- прескъснах я.
-Знам,...аз също. - казах аз.
Усетих, как презервативът се пълни със бялата течност. Постоях още няколко секунди в Скайлър, запъхтян, след което извадих члена си от нея. Махнах презерватива и го изхвърлих. Върнах се при момичето си и легнах до нея.
-Обичам те. - каза тя.
-Аз също те обичам. - казах аз и я целунах по челото, след което я целунах по устните. Скайлър се сгуши в мен, а аз я прегърнах, след което заспахме. Най-после го направихме...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Лелеее, доживях и аз да напиша смут. Уж чета такива, ама не съм много добра да ги описвам. Или съм? Абе вие кажете. Специални благодарности на KawaiiJiminie. От тебе се научих <3. Ама не знам дали съм научила много, защото мисля, че не е толкова хубаво описано. Бе, де да знам, изразете си мнението в коментарите.
YOU ARE READING
I need U
Fiksi PenggemarСкайлър е американка, чието семейство се премества в Южна Корея. Приета е в престижна академия е Сеул, където си намира 3 най-добри приятелки- О Ха Ни, Су Юн и Кюнг Ми. Започва да харесва момче от нейния клас, на име Джингкук-най-популярното момче в...