Hoofdstuk 2: Heb ik nou gewonnen?

7 0 0
                                    

P.O.V. Kayla
Het is al laat in de avond en ik heb nog steeds mijn wiskunde niet af. Waarom doen leraren je dit aan?! Om in de hitte even lekker huiswerk te maken en zelf kunnen ze lekker in het zonnetje liggen. Bekijk het maar! Ik ben er klaar mee! Ik gooi mijn boeken op de grond en pak mijn telefoon erbij. Ik toets Lea's  nummer in. "Hee met Lea!" "Hee Lea! Ik heb dringend je hulp nodig!" "Wat is er?" zegt Lea. "Je weet dat ik wiskunde moeilijk vind en jij niet. Zou ik alsjeblieft de antwoorden mogen?" "Tuurlijk daar zijn we toch vrienden voor!" Typisch Lea, je vraagt iets en ze doet het ook nog. "Thanks lieverd! Wat zou ik zonder je moeten?!" Ik hang weer op en het geeft mij meteen een goed gevoel. Lea is echt iemand waar je op kan bouwen! Ik zet de radio aan en begin te dansen door mijn kamer. De tijd lijkt voorbij te vliegen, want het is onderhand al een half uur later en ik moet nog steeds wiskunde van Lea overschrijven. In de tijd dat ik het overschrijf hoor ik iets vreemds op de radio. "Ben jij nou zo fan van 5sos? Dan is dit je grote kans! Je kan ze in levende lijven ontmoeten! Bel dan nu naar 0909 8787. Meerdere informatie volgt bij het bellen".  Ehh pardon! Hoorde ik het nou goed? Kan ik 5sos ontmoeten? Hoef ik alleen maar te bellen!? Wiskunde kan wel eventjes wachten. Ik toets het nummer in en de telefoon gaat over. "Hallo, met wie spreek ik?" "Ehh u spreekt met Kayla, Kayla Visser". "Ik ehh hoorde van de meeting van 5sos. Ben ik de gelukkige die ze mag ontmoeten?" "Hoe oud ben je?" Zegt de lage mannen stem. "Ik ehh ben 16". Is dit wel verstandig? Het is half 11 in de avond en ik zit hier met een vreemde man te bellen. "16?" Hoor ik aan de lijn. "Hallo? Ben je er nog?" "Ehh ja ik ben er nog". "Mooi, dan zie ik je op 15 augustus bij de Rozenlaan 58". "Oke, dan zie". Hij heeft opgehangen. Ga ik nu 5sos ontmoeten!? Ja OMG! Ik ontmoet 5sos! Mijn dag kan niet meer stuk! Of toch wel? Ik moet mijn wiskunde nog afmaken! Snel!

Save 5sosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin