8

4 0 0
                                    

*Dupa 3 ani*
Astazi este ziua mea.Fac 19 ani.As vrea ss fiu cu prietenii mei,nu cu un nebun.
Ma trezesc.Il vad pe acel om deasupra mea.L-am impims de pe mine apoi m-am ridicat in sezut.
-De ce stateai deasupra mea? urlu eu la el.
-Vroiam sa te trezesc.
Ma ridic din pat nervoasa si vad un bagaj.
-Unde pleci?intreb eu putin nederita.
-La multi aniiiii!!!
-Zi ce se intampla.
-Azi este ziuata si ma gandeam sa iti dau drumul.Sigur ca tu nu o sa  ma spui politiei.Si da.Este pentru tot deauna.
Imi iau cateva haine din geamantan si ma imbrac in ele.
Acel om,caruia inca nu ii stiu numele,m-a dus la casa prietenilor mei.
Ajunsi in fata casei am observat ca este de vanzare am hotarat sa cumpar casa.Omul acela m-ia imprumutat niste bani ,iar apoi a plecat.Am sunat la numarul afisat pe pancarta din gradina.La telefon era Liam.
Convorbire telefonica:
- Alo!
-Alo!Am sunat in legatura cu acea casa.
-Doriti sa o cumparati?
-Da.
-Cand putem sa ne intalnim?
-Acum este bine?
-Sigur.
Inchid telefonul si astept.Astept cred ca vreo ora ,iar in fata mea apare un baiat innalt.
-Tu esti cea care vrea sa cumpere casa?
-Da.
-Si la cat vrei sa duci suma?
Ma uit la banii pe care ii aveam ,apoi la el.
-9000de dolari.
-S-a facut.
-Sa sti ca toata casa este mobilata.
-Serios?
-Da.Bun,eu acum sper sa iti placa si sa te simti bine.
-Multumesc.
-Imi pari cunoscuta.
-Poate m-ai vazut pe strada.
-Poate.Bine acum te las.Pa!
-Pa!
Intru in casa.Totul este lafel.Ma duc in vechea mea camera.Pe birou observ scrisori.Multe scrisori.Toate spuneau acelasi lucru,dar in stiluri diferite.Toate incepeau cu "Draga Mihaela," si se terninau cu "Al tau suflet pereche,......"

Cine credeti ca scrie ?
Sorry ca nu am mai scris ,dar am fost ocupata cu scoala.

Viata de adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum