Cum s-a intamplat asta?

23 0 0
                                    

Nu, nu cred in miracole. Dar uite ca s-a întâmplat si asta...cred ca daca nu era Maryon nimic din astea nu s-ar fii intamplat...dar cum ziceam nu o iau ca pe un miracol ci ca pe o oportunitate. A stai...eu vorbesc aici iar voi nici nu stiati care e treaba cu nebunia mea...pai Maryon (prietena mea cea mai buna, a cumparat 2 bilete la un concert de k-pop cu 3 trupe super populare: BTS(preferata noastra), BigBang(cu baietii frumusei) si Exo(care au acel ceva). Initial Maryon trebuia sa se duca cu Arent, iubitul ei, dar el s-a despartit de ea. Dar nu in sensul nesimtit. Parintii lui s-au mutat in Canada si a trebuit sa se duca si el acolo. A zis ca nu poate avea o relatie la distanta cu cea mai frumoasa persona (asta in capul lui). Niciodata nu am avut incredere in tipul ala. Dar Maryon a trecut peste. Cateodata imi pare rau pt Maryon..dar alteori imi vine sa o iau la pumni, cand isi aduce aminte de Arent si incepe sa planga.

Ma rog. Parintii mei ziceau ca daca ne ducem sa studiem acolo. Adica in Coreea. Parintii lui Maryon au fost de acord pt ca oricum o lasa sa faca ce vrea....

°•°•°•°°•°•°••°°•°°••°°•°•°•°•°•
Hey!! Am revenit cu o noua carte si am sters-o pe cealalta pt ca nu mai aveam idei. Dar uite o noua carte. Primul capitol e cam scurt dar poate fi citit. E bine macar ca nu e paguba...😂👌

bine vpuppp

Masina BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum