„Do prdele" zanadávám, když mi Cameron dá další gól. Sice vedu o tři góly, ale to jsem taky před chvílí vedla o šest. Vhodím míček do hřiště a rychle začnu hrát. Levou ruku mám celou dobu na páčce s brankářem, tu druhou střídám na všech ostatních.
„A máš to!" zakřičím a začnu skákat. Cameron zanadává a kopne do nohy u stolního fotbálku. Zapomene ale, že je bosí, jenom v boxerkách a tričku a zakřičí. Začne skákat na jedné noze a v rukách držet svojí nohu. Nemůžu jinak, než se začít smát. Ostatní se ke mně přidaj.
„Ehm lidi? Tohle je Shawn, náš nový člen" odkašle si u vchodu Liam. Podívám se tím směrem. První co mě na na něm zaujme jsou jeho čokoládové oči, no další jsou jeho svaly, které mu přes triko prosvítají. No, není to nic, na co bych nebyla zvyknutá, tady ho mají vypracovaný všichni, jenom mě to u něho tak zvláštně přitahovalo.
„Čau" usměje se ten údajný Shawn. Pane Bože, stůj při mně. Oscar se k němu hned nahrne a začne se představovat. Oscar je takový místní jedlík, směje se všemu.
„Jsem Quinn, ale říkej mi Magic, říkají mi tak skoro všichni" přijdu k němu a obejmu ho. Očividně ho to malinko překvapí, ale jeho pevné paže nakonec mé, oproti němu drobné tělo, obalí. Je to příjemný pocit a nejraději bych tak zůstala, ale hlas mého přítele mě od tohoto šíleného nápadu díkybohu odvrátí. Včas.
„Jsem pryč půl hodiny, abych nám udělal snídani a ty už tu objímáš jinýho" zavtipkuje a já ho jdu hned obejmout. Jednou rukou mě plácnul přes zadek, načež mě po něm pohladil a zmáčknul. Spokojeně zamručel.
„Pevný, co?" zasměju se, načež si vysloužim další plácnutí po zadku.
„To se tady děje často, zvykni si. Často budeš slýchat hodně divný zvuky a taky se stává, že se budeš muset klidit z místnosti, jinak si to před tebou rozdaj" slyším, jak Shawnovi říká Oscar.
Odtáhnu se od Masona a otočím se. „To neni pravda" našpulím rty a založím si ruce na hrudi. Mason se ke mně přimáčkne, svůj zadek mám v úrovni jeho rozkroku, a otře se. Vypustí malinký vzdych a kousne mě do ucha. „Timhle mi rozhodně nepomáháš" zašeptám a on mě políbí na čelist a malinko se zasměje.
„Jasný, a to co tady teď předvádíte je jako co?" ušklíbne se a slyším Masona, jak se začne potichu smát. Rukou ho bouchnu do boku a popojdu blíž k fotbálku.
„Camerone? Něco mi dlužíš" ušklíbnu se. Vyhrála jsem, takže nemá na vybranou. Ten si jen povzdechne, sundá si triko a hodí mi ho. Nadšeně zapískám a poskočím. Sbírám jejich trička, nemám ráda obyčejná pyžama a proto místo toho používám jejich trička. Někdy je nosím i obyčejně do města. Sundám si to svoje, načež uslyším tiché zaúpění od Masona a Oscara, a přetáhnu si pře hlavu to Camovo. Možná vám přijde divný, že se tu před nimi takhle svlékám, ale už s nimi žiju dva roky, každé ráno před nimi chodím jenom ve spodním prádle nebo jen v kalhotkách a tričku, už si museli zvyknout. Oni předemnou taky chodí pouze v boxerkách a věřte mi, je na co se dívat. Každý z nás tady rád cvičí a každý den plně využívá posilovnu co u nás v baráku máme.
„Tohle je tu taky obvyklý, vždycky, když se tohohle pablba budeš potřebovat zbavit, stačí tuhle číču podplatit tvým trikem, ona se svleče a on tím pádem bude potřebovat studenou sprchu." zasměje se Liam a Shawn se k němu připojí. Pokroutim nad nima hlavou, i když sama vím, že je to pravda. Párkrát to už zabralo.
„Můžu za to? Se na ní kurva podívej, vidíš ten krásně kulaťoučkej, pevnej zadek, nebo její ne zrovna malý prsa, oči, úsměv..." zřejmě by pokračoval dál, kdybychom ho s Cameronem a Liamem nepřerušili.
„Já mu rozumím, zezačátku jsem z tebe byl sakra vedle, teď už jsem si navyk" ozval se po chvíli Oscar. Všichni jsme se zasmáli. Asi bych se červenala, ale už od povahy jsem docela...drzá a odvážná.
„Provedu tě tu" přehodím svojí ruku přes Shawnova ramena a spolu s ním odcházím směrem herna, tedy opačným směrem, než jsme teď byli. Fotbálek máme v kuchyni. Náš barák je celkově obrovský, ale my si na něj poctivě vydělali. Já jsem profesionální youtuberka a oficiální Instagramer. Cameron je vlastně něco podobnýho jako já, akorát místo Instagramera si přividělává v kavárně. Liam zpívá v barech. Oscar je herec, hrál v pár Disney filmech. A Shawn?
„Shawne? Co děláš jako práci?" zeptám se a otevřu dveře do kuchyně. „Kuchyň, jenom kdyby ti to náhodou nedošlo" ušklíbnu se.
„Zpívám v barech, klubech a tak...." pokrčil rameny. Tak to vysvětluje, kde se s Liamem potkali.
„Obývák" oznámým a pokračuju dál, on se ale očividně k dalším krokům nemá. Zmateně se na něj otočím a najdu ho, jak si prohlíží fotky. „Pěkný...koukám, že ty a ten...Mason?" hádá. Přikývnu. „jste spolu dlouho?" dokončí otázku.
„Vlastně...jo, dalo by se říct...je to složitý. S Masonem jsem dřív byla něco jako teď s Oscarem. Zezačátku jsme byli jenom kamarádi, potom mě po asi půl roce pozval na rande...Tam jsem poznala i ty ostatní: Camerona, Oscara a Liama. Přišli k němu domů zrovna když mi podával večeři, a tak se z rande stal...pohodový večer. Pár dní na to jsem si s Masonem vyšla znovu, ale oni nám to znovu překazili. I přes to jsme k sobě vždy měli blíž, než ostatní. Proto mi na těch fotkách vždy dává pusu na tvář nebo stojí zezadu. Postupem času jsme k sobě měli blíže a blíže...Nikdy se mě nezeptal, jestli s ním budu chodit, nebo tak. Prostě jsme teď tak, jak jsme. Miluju ho a on mě, ale i tak pořád nevím, co je to za vztah" vysvětlila jsem krátce náš příběh.
„A kdy jste se k sobě přistěhovali?" položí další otázku. „Když jsme šli na vysokou. Všichni jsme si vybrali tu samou, protože nás všechny baví tenhle obor" vysvětlím. Shawn pokývá hlavou a následuje mě.
První kapitola!!! Vím, že tohle nikdo nečte, ale chci si připadat profesionálně a napsat autorčinu poznámku. Doufám, že to vůbec někdo bude číst.
ČTEŠ
Treat you better [Shawn Mendes]
Fanfiction„Já to věděl. Je to on, že jo?" zařval na mě můj přítel. Hanbivě jsem sklopila hlavu. „Jasný, že já na to nepřišel dřív. Ty a ten Sean" odplivl si znechuceně. „Je to Shawn" opravila jsem ho šeptem a zrakem skenovala mé palce, které s o sebe otíraly...