Prolog

59 9 5
                                    

Naposledy se podíval do tváře své oběti - holky, kterou nedokázal vystát. Normální člověk by si myslel, že někdo jako on by nevinné dívce nedokázal ublížit. Jenže to ho buď neznal nebo byl až moc velká naivka, protože u něho bylo všechno možné. A důvod proč to udělal? Jednoduchý pro někoho nenormální. Přestala ho bavit. Jak nemilosrdně tahle slova zní, ale dokázala přesně popsat jeho. Byla mu jenom na sex - jo jak takhle slova pro ostatní zní zle avšak pro něho to bylo osvobození. Sex byla jediná věc proč byl v kontaktu s lidma, protože všichni věděli, že nedokáže se s nikým normálně bavit bez toho aby se choval normálně zkrátka byl pro ostatní divný. On si toho byl vědom, ale nezajímalo ho to, co si myslí ostatní.

Tělo zakopal jak to dělá vždy a sklidil stopy. Jiný by si mysleli jak to dokáže dělat bez výčitky svědomí a vůbec... Jak ho to může bavit? Jenže on o tom věděl své. Změnil se a měl chuť zabíjet - vlastně tohle všechno dělal pro radost. Proč? Protože se musel pomstít. Musel se pomstít svojí rodině, kterou zavraždili, když mu bylo osmnáct - měl život ještě před sebou. Měl rodiče a mladšího brášku. Teď mu je jedna dvacet, studuje a zabíjí už dva roky. Začal od devatenácti - musel jinak by se zbláznil. A jak zavraždili jeho rodinu? Když oslavoval svoje narozeniny zastřelili jeho rodinu. Jo asi si říkáte, že i přes to všechno nemá ten důvod zabíjet lidi. Jenže on nezabíjel jen obyčejný lidi, zkrátka nevinný, on totiž zabíjel ty, co si to zaslouží. A tohle bylo jeho poslání. Zbavit se lidí, co tenhle svět nepotřebuje, lidí, co jsou zbytečný, potrat. A kdo byl ten o kom tu celou dobu píši?

Ethen Black - vysokoškolák, který ho se každý bojí. On je přesně ten typ člověka se kterým nikdo nechce být ve styku. Ne, že by se ho někdo bál (jasně, že se ho lidi báli), ale spíš byl zvláštní. Zvláštní v tom smyslu slovo, že byl divný. Ale tohle byl zkrátka on. Neměl rád lidi, ale dokázal je přehlížet tedy jenom do té doby než mu dělali problémy. Zrovna teď se zbavil Emily - holka, co má všechno pod palcem, pro něho - děvka zbytečná na tomto světě.

A tohle je příběh, pravdivý příběh o klukovy, který byl monstrům a myslel si, že nedokáže milovat ovšem on si to jenom myslel dokud nepotkal holku. Holku, která ho dokázala změnit.



All monster are humanKde žijí příběhy. Začni objevovat