Omlouvám se, že přeskočim dny, ale bylo by to dokola tak začnu u čtvrtka.
SELENA:
Je čtvrtek dopoledne a já si balim věci do kufru a tak nějak všechno do krabic.
Za těch pár dni se nic moc nestalo.
Byla jsem s Ari,Jess a par kamarádek.
Udělaly jsme si takovou rozlučku.
Kdyz jsem vyndavala věci ze šuplíku, vytáhla jsem fotku s Arianou. začala jsem moc brečet.
Nechce se mi od ni, je to moje sestra moje druhé ja.Nechci začínat novy život bez ni.
Už to nikdy nebude S&A ale ted to bude jen S.
Vybavilo se mi moc vzpomínek nad vším.
Nad naším prvním setkání, první rozchody první lásky naše a všechno tohle.
Dala jsem si tu fotku do rámečku a ze zadu napslala: Forever Together S&A
Ve škole mám už vše zařízený.
Zítra odlitame v 10 ráno.
Bojím se moc. Co kdyz tam na mě ve škole budou zlý? Namysleny a nenajdu si tak nikoho?
Nebudu na to zvyklá, kdyz tady jsem byla hodně oblíbená.
Změna je život.ale po 17ti letech hodně velká.
Sbalila jsem poslední věci.Koukla jsem se po pokoji a byla jsem smutná.
Sla jsem za Joshem a taky to tam bylo prázdný.
"Joshi?" Řekla jsem smutně "Ano princezno" řekl s úsměvem.
"Bojím se moc..bojím se ze nezapadnu, že tam nebudu mit nikoho" řekla jsem a dala hlavu dolů.
Josh mi ji ale zvedl a řekl mi"tak hele.Ty jsi TA Selena Gomez nejsi jen tak někdo.Najdeš si tam někoho raz dva.Jsi hezká hodna holka.a az ukazes jak tancujes tak jeste víc! Nikdy nebudeš sama, protože tam budeš mit mě.jasně taky se bojim, ale to je život. Mela by ses omluvit i rodičům. Dělají to kvůli nám aby měli peníze a mohli nám koupit vše co by jsme chtěli!" Ja se usmála. Měl pravdu.a to hodně velkou.
"Máš pravdu Joshi.omluvim se jim až v LA" usmála jsem se na Joshe.
Šla jsem zpátky do mého pokoje.
Bylo dopoledne, lehla jsem si do postele co jsem tu ještě měla a koukla jsem se na Twitter,Facebook a tak. Bylo už půl druhé.
Řekla jsem si že si půjdu zatancovat.JUSTIN:
Právě jsem ve škole, řekli nám že v pondělí přijde nová žákyně.Jsem zvědavej kdo to bude, protože já tady nemám nikoho rád jen svoji Taylor.
Jsem namyšlenej možná jen trošku.
Mám tu i partu kámošů.Jsme celkem 4.
Ja,Alfredo,Niall a Nick.
Bylo nás 5 ale jeden odešel.Odešel ale navěky.
Zabili ho, když jsme měli potíže s drogami apod.
No to je jedno je to minulost.
Jsme nejlepší gang tady v LA.Nebojime se nikoho.
Asi to nevíte ale mám slabost pro zpěv a tanec.
Je to moje vášeň, ale díky těm všem zapletkám si to nemůžu dovolit.
"Justineee" zařval na mě Alfredo.
"C-coje proč tak rves sedím vedle tebe debile" odsekl jsem.
"To sice jo, ale mluvím na tebe už asi 5 minut a ty furt nic sis potáhl nebo co" zasmál se
Alfredo je vážně někdy jak dement.
"Ne fredo.Jen jsem přemýšlel nad vším!" Řekl jsem vážně.
"Aha.no nic hele prej v pondělí přijde nova holka.Můžem byt zase ti, co předtím." Udělal na mě takovej obličej jako nadrzenej.
"Fredo kam tím miris?" Řekl jsem "nikam jen že kdyz to bude nějaká pipka tak bychom si mohli zase hrát na nejvíc frajery, ale pardon. My si na ně nehrajem my jsme frajeri" musel jsem se začít smat.
"Hele ale učitelka říkala ze je z New Yorku takže podle mě to bude nějaká kočička." Řekl jsem sexy hlasem.
"Mas pravdu Justine" řekl a začala přestávka.Odpoledne jsem šel na Twitter a četl jsem tweety.
U telefonu jsem strávil snad cely den.
Jen večer jsem se rozhodl si jít zazpívat.
Zapl jsem písničku a zpíval jsem love yourself.
Bylo to uvolnění od všeho.
A na tancování jsem si pustil Sorry
Večer jsem šel za sestrickou.
"Ahoj Jazzy" zařval jsem
Sestra samozřejmě byla na telefonu
"Ahoj králi můj" miluju kdyz mi tak řekne.
S Jazzy jsme si jen povídali snad o všem.
Pak jsem se šel jenom najist a vykoupat.
Jeste jsem projel Facebook a šel spat.
Konečně zítra patek!No takže to byla další část, doufám že je to aspoň zatím dobrý .
Děkuji za přečtení!❤
ČTEŠ
Baby I Love You!
FanficSelena je v rodině kde je vše v pohodě. Selena miluje ze všeho nejvíc tanec a zpěv. Bydlí v New Yorku má tam kamarády a nejlepší kamarádku Arianu. Co se stane ale když ji matka oznámí, že se budou muset odstěhovat do LA? Justin je nejoblíbenější kl...