ÖNYAZI;
Hayatta Öyle Seçimler Yap ki;
Kazandığın Şeyler
Kaybettiklerine Değsin !
-KricoffBazen sabrınız tükenir , hayata eskisi gibi bakamazsınız. Kendi hayatınızla savaşmaya mecaliniz kalmaz. Hayatınızdan yorulursunuz. Güçsüz düşersiniz.. Tıpkı ; gecenin karanlığındaki ışık saçmaya çalışan ama saçamayan. Sadece parıldamakla yetinen yıldızlar gibi..
Bazen de kendi hayatınızdan dışarı çıkmak istersiniz. Bilmediğiniz sonu görünmeyen bir yoldan yürürsünüz.. Her durakta farklı yollar, farklı varlıklar ve farklı insanlarla karşılaşırsınız. Bazı insanlar hayatınıza yandaş olur. Karanlığınızı süsler. Aynı bir Yıldız gibi.. Ancak elbet bir durakta o yıldızınızı da kaybedersiniz. Artık anlarsınız bazı şeyleri. Yalnız yürürsünüz karanlık yolunuzda , tek bir yıldız.. tek bir lamba olmadan.. Kendi yolunuzu aydınlatmaya çalışırsınız bir nebze olsa bile..Biraz da dünyamızdan bahsedelim. Aslında yaşadığımız dünya göründüğü kadar büyük değil. Bu dünyayı bize büyük gösteren şey hırsımız , cimriliğimiz , bencilliğimizdir. Bu dünya geçici.. Eninde sonunda bitecek bazı şeyler. Ne kadar biterse o kadar zorlaşıcak birşeyler.. Ailemizi , arkadaşlarımızı , dostlarımızı , sevdiklerimizi kaybettiği de oluyor insanın. Duygularımızı , yaşantımızı , hayatımızı kaybederiz. Ne kadar kaybedersek o kadar tutunamayız.
Umutlar da öyledir. Umudun biteceğini bile bile "Umut bitmez !" diye inkar ederiz. Şu hayatın bize nasıl davranacağını bilemeyiz. Bazen iyi , bazen acımasız.. Aynı hatayı binlerce defa yaparsınız. Peki hiç yaptığınız tercihleri değiştirmek istediniz mi ? Tercihlerinizi.. Hata olan tercihlerinizi..Bu kitabı tüm kaybettiklerime itafen yazıyorum.