פרק22❤️

772 34 0
                                    

שם ראיתי את לירוי. בני לווה אותי למשרד של אבא שלו שם הופיעה אח שלו אחיו היה בשנות ה20 לחייו גבוהה מאוד קוביות וגוף פצצה שיער חום ועניים כחולות לסת מסורטטת אבל לא יותר מידי כמו שאני אוהבת בדיוק הטעם שלי, הוא נירא ממש יפה.
״שלום אני בנאל״ הציג את עצמו ״שי..״ הצגתי עם חיוך מרוח על השפתיים הוא סקר את גופי ללא בושה ככל ״את פשוט מושלמת״ הוא אמר וחשבתי לעצמי בראש מי שמדבר ״תודה. גם אתה אדוני״ אמרתי בכבוד אליו.
״אני ידגמן איתך אז ככה תחתמי על זה״ הוא אמר מגיש לי חוזה ״אדוני אני לא הבנתי איפה לחתום״ אמרתי מתיישבת למולו ״פה״ הוא הצביע על הסוף...
״אוקיי אז החברה הראשונה כסטרו. החברה השנייה פוקס והשלישית ואחרונה זה קלווין קלין״ היא אמר והיננתי.
קראתי את החוזה וחתמנו שם.
״אוקי אז שי בואי נעשה נסיון עכשיו ילכו יאפרו אותך תתלבשי, כעיקרון אני ידגמן איתך אבל הפעם לירוי ידגמן איתך אוקיי?״ שאל והיננתי ״אז תכירי אות..״ הוא בא להמשיך ״אדוני סליחה שקטעתי אותך אבל אנחנו מכירים״ אמרתי מסתכל אליו מרימה את פני כי הוא גבוהה ממני הוא פשוט יפיפה!
״חח הכל טוב ואל תקראי לי אדוני בנאל או בן״ אמר בנחמדות וחייכתי אליו בנימוס הוא חיבק אותי מהצד הריח שלו היה מושלם ״אל תיתיביישי ממני״ לחש לי באוזן.
לבשתי הלבשה תחתונה של קלווין קלין שבאתי איתה מהבית (לא שמתי תמונות כי בכל זאות זה הלבשה תחתונה וזה..)
ומעל חולצת בטן ושורט ג׳ינס לירוי היה לבוש במכנס בלבד הוא היה כל כך יפיפה ואז ניגשתי לבנאל ״אפשר שאתה תיהיה במקום לירוי?״ שאלתי ״למה?״ הוא שאל ״נכון אביתר בוזגלו הוא חבר שלי ועכשיו הוא בחול ולירוי רצה לנשק אותי וגם אתה טיפה יותר יפה מלירוי״ אמרתי ואת החלק האחרון שיקרתי  ״טוב אבל עכשיו רק לנסיון בסדר?״ הוא שאל והיננתי.
יצטלמנו בכמה צורות.
סיימנו עכשיו והשעה 2 וחצי לפנות בוקר ירין עוד בבית חולים ואליאב שם.
•••
היום אביה חוזר ואנחנו חוגגים חצי שנה, ירין מרגיש מעולה הוא שבר יד ויש לו צלקת בגבה.
וכמובן שיתקבלתי לדוגמנות אני הולכת עוד שבוע לדגמן עם בנאל אביה לא ממש חיבב את הרעיון אבל הוא בסדר עם זה רק שלא נתנשק אני ובנאל או נעשה דברים קיצר הבנתם.
לבשתי

ויצאתי לשדה תעופה עם נתנאל רוי ודולב

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ויצאתי לשדה תעופה עם נתנאל רוי ודולב...
״חחחח חנקת אותי״ אמרתי לרוי כל הדרך הם מצחיקים אותי.
הגענו לשדה ושם ראינו את כולם.
ואז הוא הופיעה ישר רצתי אליו וחיבקתי אותו ״יתגעגעתי״ הוא אמר לי וחייכתי הוא נישק אותי נשיקה מלאה געגוע כבר שכחתי את טעם שפתיו...
העלתי תמונה לאינסטגרם שלי ושלו

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now