Hala Ayşenur'u seviyorum galiba ya da kendimi seviyorum diye kandırıyorum.Geçen sene onun için çok şeyler yaşamışken şimdi bu kadar basit bir şekilde vazgeçmek istemiyorum.Onların fotoğraflarına bakar şu anki şarkıyı dinliyordum. Şimdi yurda yeni kızlar geldi. Bugün voleybol oynarken iki tane güzel kız geldi.Voleybol oynamanın faydasıyla en azından muhattap oluyordum. Ya ben çok kolay birine aşık oluyor ve bağlanıyorum.Geçen sene beni o kadar çok ağlattı ki nerdeyse artık ağlamayı unuttum.Ama hala keşke yanımda olsa başını omzuma koysa istiyorum. Bugün serviste 1 dakika kadar oturdu. Sonra arkadaşı geldi ve yanımdan kalktı. Onun gülüşü bana dünyaları veriyor. Ama o dudaklar benim için gülmüyordu. Şimdi hala onu sevdiğimden emin değilim.Ama keşke hala yanımda olsa benim için gülümsese isterdim. Bugün beden dersinde hocamız bizleri sıraya çizmişti. Ayşenur'un arkasına gelmiştim.O da ya ben arkasına geldim diye ya da birinin ayağını kaldırıp daha öne geçtiğinden şikayetçi. Ama en çok bence onun arkasında durumamdan sinirleri bozuldu. . Dün perşembe günü 7. dersteyiz. Bazılarına silgi atıyodum.Sonra ümmü diye bir arkadaşımız bence ciddi bir tavırla "senin derdin ne" diye sordu. Bir de gözünü kısarak birkaç saniye bana baktı. Sonra "şaka yaptıııım" dedi. Hayatımda en sevmediğim şey birinin önce azarlaması sonra şaka demesi. Böyle yapan insanlara gıcık oluyorum.Psikolojikmen ne de olsa bir kız, kız tarafından azarlanmak moralimi bozuyor. Onun gözünde kötü oluyorum ve bunu hiç sevmiyorum.Sevmiyorum işte. Ama arkadaşım diye affetmeye çalışıyorum.İkindin dünki iki kızdan birinin ismini öğrendim.İsmi "Derya" imiş. İsmini öğrendiğime sevindim. Kabul ediyim güzel kız, bizim okulda dokuzuncu sınıf. Ben bazen belki de şans böyle şeylere çabuk inanırım. Mesela bugün yanıma oturdu bir dakika kadar bile olsa. Hoca boyumdan da dolayı onun yanına koydu. Belki zamanla o da beni sever. Severmi ? Nah sever ama evrendeki hiçbirşeyin tesadüf sonucu olmadığını düşünürsek inşallah o da beni sever. Bizim sınıftaki bir erkeğin yazdığını görünce o gazla ben de tazdım.Bir gün sonra hoca gördü. Ayşenur da benim yaptığımı tahmin edebildiği için benimle geldi konuştu.Sınıfın içinde özür diletti bana.Sevgilisinin gelip benimle kinuşacağını biliyordum.Çağırdı ama gitmedim.Aradan iki hafta kadar falan geçti.Geldi benim odaya ve bir saate yakın konuştuk onunla. Sonra ben teslime diye bir kıza aşık oldum herhalde ama Ayşenur gibi sevmiyodum,hatta hiç öyle deli gibj sevmiyordum.Millet tutturdu sen teslimeyi seviyorsun, bende o gazla mı ne seviyorum sanıyodum.Ama ben artık Ayşenurla daha rahat konuşur olduk. İlk defa bana kendinin başlattığı bir soru sordu. Yalan yok baya sevinmiştim.Hatta bana eskisinden daha çok bakıyor gibi geliyodu.Ve dün sevip sevmediğimden emin olmadığım bir kızın en yakın arkadaşlarımdan biriyle çıktığını öğrendim.Orda belli etmedim ama üzülmüştüm telefonu elime alıp müzik dinledim , oyun oynadım.Sinirimden üzüntümden kafamı uzaklaştırmak istiyodum.Ağlamıştım ve ağlamam garibime gitmiyodu tek garibime giden ben geçen sene Ayşenur için o kadar çok ağlamıştım ki nerdeyse ağlamayı unutmuştum.Ağlayabildiğime sevindim. Ve gerçekten hele böyle yakın bir arkadaşımın böyle bişey tapması zoruma gitti. Ağlarken düşündüm,keşke orda ne tepki verceksem verseydim belki biraz vicdanı sızlar.