PART 28

41.6K 466 14
                                    

RYAN ISKANDAR 


Setelah siap sahaja Mia Kayla make up muka Ryan Iskandar dia suruh suaminya duduk diam-diam sebab dia mahu tangkap gambar.. 

sesudah dia mengambil gambar Ryan Iskandar baru lah, Ryan Iskandar dibenarkan tengok mukanya dekat cermin sakti Mia Kayla itu

''what the , oh my god!. sangat hodoh. i hate this face'' alangkah terkejutnya Ryan Iskandar bila melihat dirinya di depan cermin diperlakukan seperti badut yang tak berbayar. 

''abang nice lah, you look like barbie doll ok'' kata Mia Kayla

''apa sayang cakap , muka macam ni sayang cakap macam barbie doll, please la sayang ni buruk ok. ini untuk pertama kalinya abang pakai make up nampak macam hantu kak limah, ya allah. geli la sayang, can i wash my face right now?" pinta Ryan Iskandar.

''hmmm sampai hati abnag cakap sayang make up buruk, owh selama ni sayang make up nampak hodoh la. ok fine, just clean you face and i want to sleep now, bye'' rajuk si ibu mengandung lagi.

''arghhh sayang not again please !''

''hmmm i nak tidur je''

''no! abang tahu sayang merajuk''

''tak''

''tolong jangan tipu diri sendiri boleh tak?''

''penting ke untuk abang? sepatutnya you kena tahu ragam ibu mengandung tu macam mana, tak itu pun i nak kena ajar? you boleh je, tanya mama anad mommy macam mana dorang pregnant dulu, i bukan saja-saja nak merajuk, i bukan saja-saja nak mengidam and i bukan saja-saja nak kan perhatian dari you'' luahan Mia Kayla, '' i buat semua ni sebab emosi i bila pregnant lain, i dapat rasakan ! i laku ni semua sebab pembawakkan anak, dalam perut ni yang akan berbin and berbintikan atas nama you, i mintak maaf sebab emosi i selalu tak betul. thanks for everthing, lepas ni i janji i tak akan mintak apa-apa lagi dari you''sambung Mia Kayla lagi sambil selubung mukanya dengan selimut dan bertemankan air mata.

''arghhhhh, apa lah ke bengapnya kau ni Ryan oiiii, see apa dah jadi, kenapa kau tak boleh amik sedikit hati bini kau! dia mengandungkan anak kau kot,aku kena lakukan sesuatu yang istimewa untuk dia'' ngomel Ryan Iskandar setelah masuk ke dalam bilik air. 





♥♥♥♥  



pagi-pagi lagi Ryan Iskandar sudah bangun dan sediakan sarapan pagi untuk Mia Kayla untuk bersarapan, setelah siap dia bawak makanan itu masuk ke dalam bilik, dan dihidangkan kepala Mia Kayla. 

''ek! sayang dah bangun, boleh lah sarapan dulu lepas tu mandi ok, hari ni abang nak bawak sayang dekat satu tempat ni'' kata Ryan Iskandar. Mia Kayla hanya mendiamkan diri tanpa sepatah perkataan 

''sayang, sayang masih marahkan abang lagi ke?'' Mia Kayla tetap membisukan dirinya, dia hanya makan sahaja apa yang terhidang. 

''abang mintak maaf yea sayang'' Ryan Iskandar tetap tak mahu mengalah dalam memujuk isterinya yang dalam mengandung ni kerap sangat keras kepala. 

dalam Mia Kayla mendiamkan diri, dia hanya mendengar sahaja apa yang Ryan Iskandar cakapkan. selesai makan dia terus ke bilik mandi untuk bersiap.

~~~~~~

dalam kereta mereka hanya bertemankan bunyi muzik yang berdendang di radio sahaja, Ryan Iskandar hanya memandang Mia Kayla hanya sekilas dan dia menghembuskan nafasnya dia dah mati akal nak memujuk isterinya lagi

RYAN ISKANDARWhere stories live. Discover now