Nebudem ti pomáhať!

16 4 0
                                    

Odišla som domov. Druhý deň som išla do školy na 8:10. Neprišla som neskoro a to je hlavné. Škola mi skončila o 12:50. Išla som zo školy rovno do práce. "Fuuu. Lucy dnes to tu musíš zvládnuť sama" povedala mi šéfka. "Ok." Nezostávalo mi nič iné len povedať OK.. Mala asi zlý deň alebo ja neviem. Potom odišla. Dala som si moju čiernu zásteru a urobila som si drdol. No v tom prišiel do baru Cameron (BadBoy) "vodku a pomarančový džús!" Prišiel aj so Sarah (BadGirl) jasné. Chvíľu sú spolu, a chvíľu nie. Urobila som im objednávku. "Ty tu pracuješ?" Opýtala sa ma Sarah. "Áno" povedala som a usmiala som sa. So Sarah sme kamošky, ale občas to preháňa. Keďže už som chcela ísť domov, zavolala som kolegu. V pohode to zobral za mňa. Ked som si zase kráčala domov, pribehol Matt a za ním polícia. Už som vedela, že je zle. Dala som mu na hlavu kapucňu a bežala som s ním do našeho bytu. "Kokos! Ďakujem." "Hej frajer! Dávaj si pozor!" Povedala som a keď som videla, že polícia odišla tak som ho "vypustila" už mi len zamával a odišiel. Išla som do bytu a tam Timejka. "Tak čo? Prečo ho nedotiahneš hore?" Začala sa smiať "ja nehryziem" dodala. "On neni môj priateľ. Ja s ním nemám nič spoločné" povedala som. Dali sme si večeru, pustili film a išli spať. Bol víkend takže MEGAAA! Len tak som si kráčala po ulici a zrazu ma zastavia dvaja policajti. "Dobrý deň. Občiansky preukaz prosím" podala som im občiansky. "Pôjdete s nami!" Vrátil mi občiansky a zaviedol ma do auta. Išli sme na policajnú stanicu. Tam ma posadili a začali vypočúvať. "Čo sa deje? Prečo som tu?" Opýtala som sa vystrašene. "Vy ste včera pomáhala tomu bastardovi sprayerovi!" Potom ma začali vypočúvať. Keď skončil výsluch tak povedali "Opovážte sa mu ešte raz pomáhať! Skoro ste bola označená ako spolupáchateľ. Ešte raz a idete do väzby!!" Vyvreskol a pustil ma. Okamžite som volala Mattovi. "Okažite prídeš do baru!!" Zvreskla som do telefónu. Ani som nečakala na jeho reakciu a zložila som. Bežala som do baru a tam som ho čakala. Keď zrazu prišiel. "No? Čo?" Povedal a usmial sa. "Tebe je ešte do smiechu?" "Neviem o čom hovoríš" "kôli tebe ma skoto zatkli!" Pošepky som zakričala. "Takže kamarát, toto bolo naposledy čo som ti pomohla!" To čo som povedala ma aj mrzelo ale nesmela som to dať najavo...

Pokračovanie nabudúce :)
Ďakujem, že to čítate :)

Čo tým myslíš?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora