» #SocialStuff Part 4 «
www.celebznewz.com/5SOS_news
Spolu na romantickej dovolenke?!
(Dočítajte sa viac nižšie!)
Vzťah Caluma Hooda a Olivie Keysovej potvrdený? To je otázka, ktorú si teraz kladú všetci fanúšikovia 5 Seconds of Summer.
Je všeobecne známe, že 5 Seconds of Summer sú po dlhom roku na turné a proma na zaslúženej dovolenke na Bali. Na verejnosť dokonca prenikli i viaceré zábery, ktoré dokazujú to, že táto mladá kapela si užíva voľno plnými dúškami a objavuje aj spolu s viacerými priateľmi krásy Bali.
Čo však je nečakané, je fakt, že sa zdá, že basgitarista Calum Hood si našiel priateľku! Nie sme si však celkom istí, či Hood chcel odhaliť to, že je vo vzťahu, alebo sa to stalo iba čírou náhodou.
Dvojica sa objavila v pozadí Snapchatu Michaela Clifforda a na prvý pohľad to vyzerá tak, že o tom ani len netušili. Olivia a Calum sa na videu k sebe mali. I keď sa Hood nikdy priamo nevyjadril, či boli priatelia alebo niečo viac, z tohto Snapchatu je viac než jasné, že takto by iba priatelia nesedeli...
Fanúšikovia nevedia, čo si o tom všetkom majú myslieť, lebo v ešte nedávnom interview (datované asi mesiac dozadu) sa všetci štyria členovia kapely vyjadrili, že sú nezadaní a tak je prekvapením, že sa Calum objavil v niečej spoločnosti, tým viac, že to bola Olivia Keys, o ktorej bolo už predtým známe, že s kapelou robí interview do časopisu WorldToday.
Nie je to trochu neprofesionálne? Alebo je to možno len ďalší z dobre premyslených ťahov manažmentu. Veď, úprimne, pomohlo by to i 5 Seconds of Summer i World Today.
Nevieme presne, o čo teda ide naozaj, ale video zo Snapchatu, kde sa objavili i Calum a Olivia nasvedčuje tomu, že je medzi týmito dvoma mladými ľuďmi niečo viac, ako len čisto profesionálny vzťah.
Exkluzívne video tu!
○○○○○○●●●●●●○○○○○○
www.stayIn.com/5sos-calumhood-vacation-love
Nový párik? Našiel si naozaj Caluma Hood z 5 Seconds of Summer priateľku?
Nie je žiadnym tajomstvom, že okolo 5SOS sa obšmieta mnoho žien, ktoré, keby mohli, tak by sa im hodili okolo krku a už nikdy ich nepustili, lebo, buďme úprimní, chlapci sú niečo... Ale čo keď je už jeden z nich zadaný?
5 Seconds of Summer trávi koniec starého roka a začiatok roka 2016 na Bali a my im nemôžme priať nič iné, len, aby si to užili a oddýchli, lebo po dlhom roku, ktorý mali celý vyplnený svetovým turné, je toto zaslúžený oddych.
ESTÁS LEYENDO
the great interview // calum hood
FanficOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...