Chapter 48

241 14 3
                                    

Sunyi waktu dinner bersama-sama di rumah Mrs.Kim.Mark juga berada di situ. Nasinya langsung tidak dimakan atau disentuh olehnya. Dia mengelamun saja.

"Mark Omma cadangankan kamu kahwin je dengan Irene.. Lagipun lagi pada kamu tunggu Eunji.. Eunji tak akan kembali lagi" Mrs Kim bersuara. Pantas mark memandang ommanya. Bambam, yoseob dan v menoleh mark.

"Andwae Omma.. Mark sayangkan eunji.. Dia mampu buat mark gembira... Tanpa dia hidup mark tiada makna lagi.." Mark tetap dengan pendiriannya. Hana yang dengar kata-kata di dapur terus merasa sedih.

"Mark dah kenyang.. " mark bangun lalu ingin menaik tangga.

"Mark.. Percayalah.. Irene akan mampu gembirakan mark.."Mrs Kim berkata lagi.

"Omma.. Eunji adalah hidup mark.. I know she will comeback.." Mark menentang kata-kata ommanya. Dia terus masuk biliknya.

Bintang berkelipan di langit. Aku membuka tingkap. Melihat ke atas, cantiknya bintang itu bersinar. Angin bertiup, menyejukkan tubuhku. Kedengaran mesej masuk ke dalam telefonku. Aku mencapai telefonku di atas meja studyku. Melihat skrin telefonku kelihatan nama mark terpapar di skrin telefonku. Aku membuka mesej yang dihantar oleh mark.

Mark💞
Annyeong... Eunji.. Where are you??
I really miss you..
Please come back..

Aku menurunkan telefonku ke dadaku. Aku memeluk telefon itu. Aku memejamkan mataku. Aku mengalirkan air mata. Meskipun aku merinduinya tapi aku tak boleh kembali padanya semua kerana semuanya sudah berakhir selepas majlis perkahwinan mark dan irene. Eunji tidak mengetahui bahawa mark belum lagi berkahwin dengan irene. Masa aku menangis sendirian aku tidak menyedari bahawa Gary Dan jihyo telah dapat mengesyaki aku menyembunyikan sesuatu daripada mereka. Jihyo menutup semula pintu bilikku.Jihyo menarik Gary ke ruang tamu. Jihyo menolak lembut Gary menyuruh gary duduk di sofa.

"Oppa..Siang tadi ada seorang lelaki cari eunji.. Tapi eunji menyuruh saya berbohong kepada namja itu.." Hyo berkata. Gary mendengar perjelasan jihyo.

"Ermm kalau macam itu kita suruh gd balik sini... Biar dia duduk dengan Eunji" cadangan gary.

"Okay juga" jihyo bersetuju dengan kata-kata gary. Gary mendail nombor gd di London.

"Yeoboseyo" gd menyahut panggilan callnya.

"Gd uncle nak kamu balik esok?? Ini pasal eunji" Gary Berkata. Jihyo sibuk untuk mendengar juga.

"Waeyo uncle?? What happen with my saeng??" Gd pelik.

"She have problems maybe" Gary membalas.

"Arraseo.. Esok gd balik.. Annyeong uncle" GD mematikan panggilannya.
Gary memandang jihyo. Jihyo mengangkat kening.

"Esok dia balik" gary berkata.

Bersambung..
Chapter seterusnya gd akan balik dari London sekian lama dia meninggalkan adiknya..😆


You Always In My Heart [Complete] •MarkJi•Where stories live. Discover now