Marinette'nin Uğur Böceği ile tanışması( 1.part 1.bölüm)

72 2 2
                                    

Bir gün Marinette ders çalışırken bir uğur böceği görür ve onu sevmek ister. Ama bu böcek sihirlidir. Uğur böceği ile konuşmak ister, ama kendi kendine konuşur, kendinden bahseder. Uğur böceği dayanamayarak konuşur.
"Merhaba ben mucizevi Uğur böceği!"
Genç kız çok şaşırmıştır."Aaaa ama sen kooonuuuşuuyooorrsun inanamıyorum!"
Uğur böceği sakince devam eder." Tamam baştan alıyorum. Beni Master Fu gönderdi. "

Marinette hala şaşkındır. Hayatında kaç kez bir hayvanla konuşmuştur ki?
"T-tamam. Anladım sanırım. Peki... Master Fu kim? Ayrıca neden buraya geldin ki? " Sesi sonlara doğru şiddetli çıkmıştır.

Uğur böceği o cılız sesiyle devam eder. "O benim, ve mucizemin yaratıcısı. "
Marinette yine sorar. "Yani sen sihirli, konuşan bir Uğur böceğisin? "
Uğur Böceği sorulardan bıkmış bir şekilde cevaplar. "Evet. Peki sen anlattıklarımı anladın mı? "

Marinette sanki duyduğu şeylerin hepsini unutmuştur. Ama yine de "Evet. " anlamında başını sallar.

"Vay be. Eğer sihirli bir böcek bulduğumu Adrien'e söylersem benimle ilgilenir! Elime bir koz geçti, belki Adrien bundan etkilenir! Ne saçmalıyorum ben? Ulu tanrım!

Ertesi gün okulda

Marinette sınıfa girdiğinde Adrien'i görür. Utanmıştır ama onunla konuşmak ister. "Merhaba Adrien. "
Adrien şaşırmıştır. Normalde Marinette Adrien ile çok konuşmaz çünkü. "İyi. Senden? "
Marinette heyecanla cevap verir. "Bende iyiyim! "

Bir hafta sonra

Artık Uğur Böceği olmaya alışmıştım. Kahraman olup insanları kurtarıyordum. Bu iş hoşuma gidiyordu fakat bazen çok güzel anlarda bir akuma gelip anı bozuyordu.

Bugün maalesef 'mucizevi Uğur böceği' beni çağırdı ve gitmek zorunda kaldım. Of...... " Ne var Uğur böceği! Yine ne istiyorsun!" Uğur Böceği de sinirlenmişti. "Anlamıyor musun! Senin için buradayım!
Hepsi senin için Marinette!" Marinette derin bir nefes aldı.
"Evet anlıyorum fakat her istediğin zaman beni çağramazsın!

Aman tanrım be bununla ne yapacağim "Marinette iş, hadi iş var!"

"Ne işi? "

"Bir akuma bir insanın içine girip dünyayı yok edecek. Çabuk ol!"

"Tamam hadi!
"
Marinette "Tikki benekler!" der.

Adrien "Plagg pençeler! "

Ertesi gün

Gerçekten biraz yorulmaya başlamıştım. Sınavlarım vardı ve aşk hayatım  vardı, ailem ile vakit geçiremiyordum. Ama Tikki'den de vazgeçemiyordum, ona kıyamıyordum. O benim hem kurtatıcımdı, hemde insanları onun sayesinde kurtarıyorum. Oo tanrım!!

Okul günü

Aman tanrım dünyanın en sıkıcı günü idi. Kalkmalıydım. Hay aksi kimya ödevi vardı! Ben yapmadım lanet olsun napıcam!! En iyisi bugün okula  gitmesem iyiydi. Ne saçmalıyordum ki? Tabi ki okula gidecektim Adrien'i nasıl görecektim?

Okul gittim ve Alya'yı gördüm ve konuşmaya başladım.

Evet okuyucularım 1.bölümü yazdım yani yb bu ilk kitabımdı bana nasıl yazacağım hakkında bilgi veren arkadaşım limonlunicorn çok teşekkür ederim o bizim dersanedede neyse umarım beğenirsiniz nksjdks
406 kelime: d

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mucizevi Uğur böceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin