1. Începutul

13 2 1
                                    

   Era în jur de ora 20. Ea nu luase încă cina, dar stătea pe pervazul unui geam și se uita la peisajul ploios de afară. Deodată o voce subțirică îi spune că trebuie să vină să mănânce.

   - Vin imediat. a spus fata ridicându-se.

   Aceasta avea un păr lung castaniu și foarte ondulat, pe care îl ținea tot timpul prins într-o coadă la spate, ochii ei aveau o nuanță de un albastru oceanic iar tenul pielii era foarte deschis. Chiar alb pot să spun. Era destul de înaltă şi slăbuță. Așa arăta ea. Iar ea era Annabelle. O fată de 16 ani. Mâine având prima zi de liceu.

   Aceasta a avut parte de multe lucruri. Mama acesteia a murit după ce i-a dat viață, din cauza unei boli incurabile. După ce tatăl acesteia a aflat că mama murise, pur și simplu a părăsit-o şi a dispărut. Domnișoara Elen, era o foarte bună  prietenă a mamei sale. Nu a putut să o părăsească pe micuță așa că a luat-o cu ea la Orfelinatul Williams. De atunci fetița stă acolo, împreună cu ceilalți frați și surori ai ei. Timpul trecuse şi venise vârsta la care trebuia să părăsească orfelinatul, însă acesta nu a putut, așa că s-a angajat la orfelinat. Tot ceea ce trebuia să facă era să aibă grijă de copii, sa pregătească de mâncare, să facă curat și alte câteva lucruri pe care le făcea deja. Ziua ei a fost în data de 31 decembrie, de Revelion şi acesta a fost cadoul ei. Să stea împreună cu familia ei.

  Acum e dimineață. Anabelle s-a trezit. Era ora 5. În fiecare dimineață, în cele 5 zile lucrătoare se trezește la ora asta. Trebuia să pregătească micul dejun pentru 14 persoane și 8 prânzuri pentru copii care merg la școală. Plus și al ei.
   După ce toată lumea se trezește și se duce la masă, ea face curat în camerele unde dorm copii apoi se pregătește pentru școală.

   Toți au mâncat  și s-au pregătit. Era 6:45. Trebuie sa ducă 3 copii de clasa I, Derek, Christina și Emil, 2 de clasa a IV- a, William și Andrew, alți 2 de clasa a V- a, Kim și Alexander, și unul de clasa a VII- a, Yuichiro, la școală. Primii 7 copii sunt la aceaşi școală dar Yuichiro e la una diferită. Drumul de la Orfelinat la și şcoala unde sunt cei mici durează 15 minute. De la școala celor mici până la cea la care Yuichiro învață durează 30 de minute, iar de la aceea la care Yuichiro învață la liceul la care învață ea, durează 25 de minute. Norocul ei este ca profesorii nu vin de la 8 fix la clasa, deci poate merge liniștită.

   E 8:00. Se sunase când Annabelle a ajuns în clasă. Ea stătea pe ultimul loc de lângă geam. În dreapta ei stătea un băiat cu parul foarte deschis la culoare. Chiar alb. Cu ochii albaștrii ca cerul însorit. Lângă el stătea un grup de persoane și discutau între ei. Toți zâmbeau unul la altul. Ieri a fost doar deschiderea şi deja el e cuprins de un grup de persoane.

   Peste câteva minute ajunge şi dirigintele care se scuză că a întârziat, apoi începe să facă prezența.

   - Bine, deja ştiți că e şedință diseară. Al cui părinte nu poate veni? întrebase profesorul uitându-se prin clasă.

   Deodată o mână este ridicată. Toți se uită oarecum mirați la acea mână. Era mâna lui Annabelle.

   - Annabelle, nu? spune profesorul nesigur. Îmi poți spune de ce?

   - Frații mei au tot astăzi şedința. Și m-a rugat să vă întreb dacă poate veni mâine să discute cu dumneavoastră. spuse Annabelle pe un ton calm. Toată lumea uitându-se la ea.

   - Da, sigur, nu e nici o problemă. continuă profesorul. Bine acum să trecem la treaba noastră. Scoateți manualele şi caietele. spusese profesorul întorcându-se spre tablă pe care a scris titlul lecției.

   Băiatul de lângă ea se uita nedumerit în geanta lui. Parcă nu îi venea să creadă ce I se întâmplă. Până la urmă se uită către Annabelle iar ea se uita la el.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 04, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prima poveste de dragoste a lui AnnabelleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum