Planul

346 22 0
                                    

Caroline Aaron

Ma îmbrac sa ies in mall cu cea mai buna prietena a mea. Am ales o pereche de blugi, un tricou si conversii mei albi. Ii spun lui Justin ca plec nu inainte de a imi spune el sa fiu cuminte. Ies si urc in masina. Ma duc mai întâi s-o iau pe Bonnie si sa mergem la mall ca acolo o sa fie planul meu. Am luat-o si am ajuns la mall. Paparazzi erau deja acolo cea ce voiam sa se întâmple.

Aseara

Justin a intrat in baie asa ca iau telefonul si ii trimit un mesaj lui Bonnie prin care ii spun sa cheme toți paparazzi la mall ca am un plan si i-l voi spune maine când vin la ea.

Il sun pe Scooter după ce am vorbit cu Bonnie sa ma ajute la mall. Iau telefonul si-l sun. Răspunde destul de repede.

- Alo! (Scooter)

- Scooter sunt eu. Iubita lui Justin. (Eu)

- Da, s-a intamplat ceva? (Scooter)

- As vrea ca Justin sa cânte din nou. (Eu)

- Nu se poate. Scuze dar atât cat timp esti cu el nu se poate. (Scooter)

- Atunci am deja un plan in care Justin o sa poată sa cânte. (Eu)

- Ce? (Scooter)

- Il iubesc prea mult pentru al lasă sa sufere fara sa cânte. Asa ca maine ma duc la mall si o sa ma întâlnesc ,,accidental" cu paparazzi si o sa le spun ca numai sunt iubita lui Justin ca m-am despărțit de el când am auzit ca tu vrei sa-l concediezi. Si daca o sa te întâlnești sa spui ca este adevarat ce am spus eu. (Eu)

- Bine, asa voi face. Acum trebuie sa plec ca am putina treabă. Pa! (Scooter)

- Bine, mersi! Pa! (Eu)

Spun si închid si nu la scurt timp iese Justin. Asa ca ma duc eu si stau ceva timp ca sa ma gândesc la cum voi spune maine. Ies si ma duc direct in pat si ne punem sa dormim. Il sărut pentru ultima oară si cat de mult o sa-mi lipsească buzele lui. După sărut ne culcăm imbratisati.

In prezent

Vine înspre mine paparazzi si incep sa-mi pun intrebari.

- Cum e sa fi iubita lui Justin Bieber? (paparat)

- E fost frumos si grijuliu. (Eu)

- Dar cum te simti când el a fost concediat din cauza ta? (paparat)

- Justin nu a fost concediat. (Eu)

- Cum asa ca toți stim ca a fost concediat de Scooter, ieri. (paparat)

- Ieri când am aflat ce voia sa facă Scooter i-am spus ca o sa ma despart de Justin maine si doar sa-i spună lui ca a fost concediat. Asa ca Justin încă poate cânta si face concerte si toate cele. (Eu)

Spun si plec ca numai voiam ca sa m-i se pună alte intrebari. Intrăm in mall, eu si Bonnie începem sa facem cumpărături si asa mergem in toate magazinele.

------------------------------------------------------

Acesta a fost planul lui Caroline. Ea nu vroia sa-l vadă asa pe Justin. Chiar daca el nu arată in fata ei era trist ca numai putea sa cante. Dar planul ei a fost ca sa-i poate dă ,,vocea" inapoi, chiar daca era riscul sa-l piardă.

Sper sa ca placa planul lui Caroline. Si daca vreti dedicați sa-mi spuneti si la fel si cu parerile voastre printr-un comentariu. Si daca v-a placut sa nu uitati de steluța din stanga si s-o apărați.

Va pup si va iubesc!

Apeluri De La Un Star \\ J.B. \\ F.F.\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum