TRINGGGG TRINGGG. Arghhh eerste schooldag. Ik sta op en loop even naar de kast. Daar pak ik een croptop en een korte broek om aan te doen. Oo ja ik moet me nog even voor stellen.
Nou ik ben Sarah en 17 jaar oud. Ben pas hier heen verhuisd ( New York )
Ik heb blond/bruin krullend haar
Ik ben half mocro ( marokkaan) half tatta ( Nederlander )
Mijn moeder is mocro
En vader tattaIk loop naar de douche om mijn haren te kamen en tanden te poetsen. Als ik daar klaar mee ben loop ik snel naar beneden om te ontbijten. Opeens trilt mijn telefoon. Ik heb een appje van laila ( mijn beste vriendin )
Nog een voorstel ronde: zei is 161/2 en is marokkaans/ surinaams. Ze heeft blond baby krullend haar.
Nummer 1#❤️✌🏼️ ( zo heey laila op ap)
"Heey Sarah ik kom je zoo ophalen doegzz ox ox xxlaila"
Ik typ even terug :
Okeey ik ga even snel ontbijten en dan pak ik mijn fiets oke? ❤️xxSarah
Ze antwoord :
Okee is goed en als ik wat vroeger kom is toch ook niet erg ❤️ ox xxlaila
Ik ontbijt snel en pak mijn fiets. Ik was net optijd want Laila kwam net aan fietsen.Ik : heey hoe is het ??
Zij: gaat z'n gangetje haha !! Ne met jou ??
Ik: goed heur💕
Zij: kom we gaan snel fietsen ik wil niet te laat komen op de eerste dag !!
Ik: ja kom, snel !!Aangekomen op school
( we zitten in 6 VWO)Gaan we gelijk naar onze klas we hebben wiskunde ( wiskut ) daar gaan we weer
TRINGG TRINGGG
Eindelijk nu nog een les erghhh
Dit is zoo saai
Nu hebben we tekenen dat is nog best leuk. Ik zit naast een meisje cloudia heet ze ik ken haar pas net. We moeten een duo opdracht maken over liefde.
TRINGG TRINGGG
Pauze !Ik ga naar mijn kluisje om mijn boeken te verwisselen en dan staan ze daar de drie ...........
______________________~~~~>
TAM TAM TAM TAM ik denk dat jullie al weten wie daar staan door de titel maar okeee
YOU ARE READING
Badboys never let you go
RomanceSarah is een meisje van 17 jaar oud. Ze gaat verhuizen naar New York. Daar ontmoet ze de badboy van de school. Hij blijft haar maar achtervolgen. Zal het ooit weer normaal gaan in haar leven.??