36

1.2K 57 30
                                    

~Hoofdstuk 36~

"Ik ga bestellen wie gaat er mee" Vraagt Alex. Iedereen staat op. "Chels wat wil jij" vraagt Ties die al opgestaan is. "Ik hoef niks hoor" Ik plak een neppe glimlach op mijn gezicht. "Zeker" vraagt hij wantrouwend. Ik knik. Hij loopt achter Alex en de rest aan. Met een zucht laat ik me onderuit zakken. Om eerlijk te zijn heb ik echt super veel zin in een hamburger, maar weetje hoeveel calorieën daar in zitten?

Net nu ik heb besloten mijn eten te verminderen. Want kom op hoe moeilijk zal het zijn om bijna niks te eten. Ik ben te dik en als daar niks aan gedaan gaat worden. Dan maakt Ties het nog uit. Want wie zou er een relatie nemen met een dik varken. Ik vind het sowieso al raar dat Ties nu al een relatie met me wil. Hij is perfect en ik ben lelijk. Geen goede combo. Ties zegt wel altijd dat ik super mooi ben, maar dat zegt hij alleen maar omdat hij me geen pijn wilt doen. Ik weet wel beter...

Ik kijk op naar de jongens die hun bestelling doorgeven. Shaquille zegt iets tegen Ties waardoor hij hard moet lachen. Ties zijn lach is zo schattig, maar dat heb ik waarschijnlijk al vaak gezegd. Ik kan er gewoon niks aan doen. Als hij moet lachen krijg ik ook spontaan een glimlach op mijn gezicht en krijg een rare kriebel in mijn buik.

Alsof Ties doorheeft dat ik naar hem staar kijkt hij mijn kant op. Hij stuur me een vrolijke glimlach. Ik glimlach terug en wend mijn blik af. Ik voel mijn telefoon in mijn zak trillen en haal hem er uit. Ik ontgrendel mijn telefoon en klik whatsapp aan. Ik heb een paar appjes van een onbekend nummer.

Zuchtend klik ik het nummer aan. Als mijn oog op de pf valt weet ik al gelijk wie het is, Laurens. Ik vergrendel mijn telefoon weer. Ik heb geen behoefte aan appjes van hem. Ik kijk rond naar wie er allemaal in de macdonalds zitten. Altijd leuk mensen kijken.

.

"Zo daar zijn we weer hoor" Roept Ties enthousiast als hij naast me gaat zitten. "Hey" mompel ik. "Jongens Job loopt binnen" Roept Rayan fluisterend. Gelijk kijkt iedereen naar de ingang van de macdonalds. Er lopen een paar jongens naar binnen. Eentje heeft pornoblond haar en loopt er bij alsof hij de leider van de groep is. Je kan gelijk zien hoeveel arrogantie hij uitstraalt.

Wacht is hij niet van die video van Ties, waar hij ene 'Job' exposed. Hij kijkt de macdonalds in en als zijn oog op ons valt begint hij te grijnzen. Als reflex ga ik dichterbij Ties zitten. Hij loopt op ons af.

"zozo als we hier zoes niet hebben" "Alsjeblieft ga weg voordat ik nog zelfmoord pleeg omdat je zo lelijk bent" Zegt Rayan. Job begint opeens te lachen. "Ik vind het niet zo erg hoor als je dood bent" zegt hij, waarna hij omdraait. voordat hij weggaat zegt hij nog "Jullie zijn nog niet van me af" Ik zucht diep. Ik mag hem nu al niet...




Saved || TIES ☑️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu