Kapitola.1

1.4K 74 23
                                    



Hermiona: Nebelvír vyhrál zápas proti Zmijozelu.Všichni oslavují, jak výhru týmu, tak brankařský výkon Rona, který je středem pozornosti a motá se kolem něj ta husa Levandule, která ho k údivu a potlesku všech políbí a on se ani nebrání! Tak tohle nemám zapotřebí, chci být teď sama jen ze svými myšlenkami, a tak se nepozorovaně ztratím ze společenky a jdu si najít nějaké klidné místo. Když po několika minutách najdu opuštěnou učebnu, tiše do ní vklouznu, sednu si na lavici a rozpláču se.
 
Harry: Dnešní zápas se vskutku povedl. Všichni oslavují, jak výkon týmu, tak Ronův brankařský výkon. Když v tom Rona při potlesku a jásotu ostatních políbí Levandule a jak je vidět Ron se ani nebraní. Je to ale pitomec, pomyslím si a otočím se na místo, kde stojí Herm, ale ta tam není. Kde u Merlina je? Vylekám se, musím ji najít.Vydám se ji tedy hledat, když kráčím chodbami v jedné učebně zaslechnu pláč, přistoupím ke dveřím a zaklepu.
 
Hermiona: Asi po hodině se ozve zaklepání. ,,Chci být sama!" zavolám na toho neznámého. ,,To jsem já Herm," ozve se za dveřmi Harryho hlas. ,,Pojď dál Harry," odpovím, načež Harry vstoupí a zavře za sebou dveře.
 
Harry: ,,Hermiono, jsi v pořádku?" zeptám se starostlivě, když k Herm přistoupím, abych si k ní přisedl. Když vidím její uslzené oči, je mi na nic, jak je mi Herm líto. ,,Harry, jaký je to pocit, když vidíš, jak se Dean a Ginny líbají?" zeptá se mě, ale já mlčím. ,,Hermiono," začnu opatrně, když si vedle ní sednu, ,,Ron je sice jako můj bratr ale to ho neopravňuje k tomu, aby ti takhle ubližoval. Nerad to říkám, ale je to idiot a ty by jsi se měla přestat trápit. Vím a je mi jasné, že ho máš víc než jen ráda, ale jak vidíš Ron to nedokáže ocenit. Jsi moje nejlepší kamarádka a mně to trhá srdce, když tě vidím plakat," dokončím svůj monolog, pak Herm obejmu kolem ramen a nechám jí, ať se vypláče. V učebně pak sedíme hodnou chvíli.

Tak lidi je tu poopravená čast 

 priběhu kterou bych rad věnoval BadRavenclawGirl která byla tak hodná a přiběh mi po skonzultovaní opravila za čež ji patří mé DIKY!

Harry & Hermiona                      Více než jen přátelstvi? ( Pozastaveno )Kde žijí příběhy. Začni objevovat