Kurumi P.O.V.
,, Skupina na školský výlet ?" Opýtala som sa Nagisa ,, Áno budeš V mojej skupine?" ,, Áno prečo nie a kto je ešte V skupine?" ,, Ja, ty, Sugino-kun, Kanzaki-san, Kayano-san a ešte niekto nám chýba.......hej Karma-kun budeš S nami." Karma prišiel bližšie ,, Áno." Sugino pošepky kričal na Nagisu ,, Nesmie byť V našej skupine čo ak sa za pletie do boja?" Karma sa diabolsky usmial ,, Neboj sa vždy sa postarám o svedkov." Ukázal nám fotku kde stál S niakymi zabitími ľuďmi a Sugino začal panikáriť ,, Nemôžeš ho nechať." ,,No ja a Karma sme starý známi takže ho nechám. " Korosensei nám rozdal knihy veľké ako slovníky kde boli spínané všetky zaujímavosti , obchody , rady atď...... Uvidela som Yui tak som za ňou išla ,, Yui S kým si V skupine?" Yui sa usmiala ,, Neboj sa som V Terasaka-kunovej skupine." ONA JE VÁŽNE V SKUPINE S TÝM HLUPÁKOM. ,, Yui....." ,, Neboj onee-chan som tak Hazami-san ^^" Neviem prečo ale moc ma to neupokojuje ale čo mi ostáva keď sa Yui tak rozhodla. ,, Okay buď opatrná ." Usmiala sa išla za svojou skupinou aj ja tiež.Na vlakovej stanici...........
Bitch-sensei sa obliekla ako hollywoodská herečka takže ju Karasuma-sensei hneď poslal prezliecť sa čo Bitch-sensei nebrala moc dobre.
Vo vlaku..........
Sadla som si K oknu, vedľa mňa sedel Karma a vedla neho sedel Sugino oproti nám Nagisa ,Kayano a Kanzaki. ,, Idem pre niečo na pitie donesiem niečo aj vám?" Kanzaki sa postavila
,,Dám si Jahodovè mlieko ." -Karma
,, Ja si dám asi Multi vitamínový džús " - Ja
,, Počkaj pôjdem S tebou."- Kayano
,, Dobré ideme." - Kanzaki
Kanzaki a Kayano odišli pre drinky. Sugino a Nagisa išli za korosenseiom. Ostala som tu sama s Karma-kunom. Musím si dať tabletky pretože mi je zle vo vlaku ,, Neko-chan je zle vo vlaku~?" ,, No a?" ,, Nič nič ale odhalil som tvoju slabinu." Začínam sa cítiť ospalá ,, No to je pekné whaah cítim sa unavene." Než som si stihla uvedomiť už som mala hlavu opretú o Karmovo rameno a pomali som zaspala.......Karma P.O.V.
Kurumi sa poprela o moje rameno a zaspala.... sakra začal som sa červenať. Oprel som sa o jej hlavu a zaspával som tiež. Nečakane som sa cítil príjemné zatvoril som oči a zaspal......
Kayano P.O.V.
Ja a Kanzaki sme išli doniesť pitie Kurumi a Karma-kunovi ale hneď ako sme došli uvidela som ako tí dvaja zaspali 'Kawaii' zavolala som Nagisa a Sugina ktorý začal robiť fotky spolu so mnou ,, Stav sa ze keď vstanú tak poprú že sa majú radi." Pošepkala som Nagisovi ktorí len prikývol zrazu došiel korosensei celý ružový ,, No tak nechajte im súkromie nurufufufufu." Všetci odišli.......keď sme dorazili tak som ich ani nechcela budiť ale musela som takže som vzbudila Karma-kuna aby vzbudil Kurumi ale namiesto toho ju zobral ako nevestu a odniesol.
Karma P.O.V.
Zobral som ju ako nevestu a išiel som von z vlaku cítil som ako sa pohla a tvár zatvorila do mojej hrude. Snažil som sa pozrieť inde ale vždy som skončil pozerajúc sa na ňu zrazu otvorila oči a ja som sa jej pozeral do jej žltého oka. ,, Čo sa deje? Kde sme?" Položil som ju ,, Už sme v Kyoto a zachvilku začneme v skupinkách preberať čo ďalej takže sa zobuď." Mrkla pár krát ,,Diamant si to ty ?" Otočil som sa a tam bola malá mačička z modrými očami ,, Mňau " došla za Kurumi a tá ju hladila ,, Myslím že máme čierneho pasažiera." Zasmiala sa a pozrela na mňa ,, Idem sa pripraviť a pôjdeme ?" ,, Ano zatial zavolám zvyšok" zakývala hlavou a odišla
Na výlete......
Kurumi P.O.V.
Cítim že nás niekto prenásleduje ,, Kanzaki máš toho sprievodca od korosenseia?" ,, Ano pôvodne som si urobila poznámky ale tie niekam zmizli" niečo sa stane cítim to v kostiach. ,,Ale ale pozrite kto sem zablúdil" Vysoko školský delikventi ,, Čo potrebujete?" ,, Nič také prišli sme pre dievčatá.......berte ich!" Karma jednému z nich dal ruku na tvár a treskol s ním o zem ,, Vidíš Nagisa žiadny svedkovia žiadne problémy." Jeden z nich Karmu buchol zozadu a ďalší odniesli Kanzaki a Kayano. Začala som sa hnevať .,,Hej chlapci to už je moc nemyslíte? Čo tak sa prestať hrať a pustiť všetkých pokiaľ sa naozaj nenaštvem." Začali na mňa útočiť a ja som ich ľahko zložila na zem ,, Č-č-čo si zač? A čo máš z očami?" Opýtal sa jeden z nich vydesene zrazu jeden z nich chytil Kanzaki a dal jej k hrdlu nôž ,, Zviazat!" Ukázal na mňa ,,Keď sa pokúsiš protestovať tvoja kamarátka zomrie." Vzdala som sa a nechala sa zviazať. Potom nás zobrali preč , do nijakej opustenej budovy kde nás nechali a mňa priviazali na lano okolo rúk a pásu. ,, Toto ťa naučí ako sa máš správať." Zaviazal mi pusu a začal ma udierať bičom pokiaľ som nepadla do bezvedomia....... počula som ako na mňa kričia Kayano a Kanzaki aby som otvorila oči ale ja som už nemala silu a všetko mizlo.
Karma P.O.V.
S pomocou korosenseia sme porazili tých delikventov ale potom som si všimol že nevidím Kurumi. Kayano začala kričať ,, Karma-kun, korosensei pomôžte jej!" Išiel som tam kam ukazovala a uvidel som Kurumi v kaluži krve. Hneď som za ňou dobehol ,, Hej neko-chan vstávaj !!!" Pootvorila oči
,, Neboj sa budem v poriatku." Zašepkala a korosensei ju zobral ošetriť. Ale niečo má z okom obyčajne ho má normálné iba inej farby teraz v ňom boli akoby hodinky...
Kurumi P.O.V.
Kde som? ,, Si vo svojom podvedomí." Povedal divný hlas ,, Kto je podla teba divný?!" Huh ale ja som nič nepovedala ,, Ahh vieš Kurumi ja som ty takže počujem aj tvoje myšlienky." Ano a čo potrebuješ ? ,, Čo myslíš ? " Chceš duše správne? ,,Ano už si mi dlho nedala najesť.....prečo?" Pretože si chcem udržať kamarátov chvílku dlhšie ,, Hahaha nehovor že oni sú tvoji kamarádi ....hahaha....vieš že keby vedeli kto si tak by ťa nenávideli....teba aj tvoju sestru." Viem a preto im to nechcem povedať ,, Hahahaha jeden vtip za druhým dnes si nijaká vtipná Hahahaha najprv máš kamarátov a potom aj city hehe....ale vážne Kurumi..... som démon času.... vlastne ty si démon času a tvoja sestra osudu ale prečo ste sa vzdali svojich schopností veď ste boli najlepšie?" Chcela som začať žiť normálný život ale kúsok s teba vo mne stále je. ,, Vážne nehovor." Nechcem aby vedeli o mojej minulosti ani o Yuinej ,, V jeden deň im musíš povedať pravdu a ten deň sa blíži." Ja viem takže uvidíme sa zase ale v inom čase.......
Otvorila som oči a všimla som si že som v ošetrovni a vedla mna niekto sedí. ,, Už si hore neko-chan?" Otočila som hlavu smerom k hlasu ,, Karma-kun čo sa stalo?" Posadila som sa ,, Stratila si veľa krve tak si ostala tu." Každopádne už som v pohode takže....,,Karma-kun už sa vrátim na izbu som v poriatku." ,, Aj ja sa vrátim vidíme sa neko-chan~. Hej inak ty vieš ako všetkých vystrašiť , hlavne mňa a Yui-san ne~"................
ESTÁS LEYENDO
Assassination classroom (Karma×OC)
FanficKurumi a Yui Tokisaki sú identické dvojčatá už od narodenia sú cvičené ako atentátničky a pracujú pod menami Bloody rose a Bloody bullet. Ako sa bude dariť 2 najslávnejším atentátničkam v triede E. POZOR BUDE OBSAHOVAŤ SPOILERY!!!