Η Γνωριμία

8 1 0
                                    

Η 19 χρονη Χλοη βγαινει με τις φιλες τις βολτα σε ενα κλαμπ. Εκει συνανταει εναν παλιο φίλο που ειχε να τον δει περιπου 2 χρονια.
- Γιωργο εσυ εισαι;
- Οπ! Χλοη πως απο εδω;
- Ειπαμε με τα κοριτσια να βγουμε εσυ;
- Εεεεε εδω με τον φιλο μου το Γιάννη ειπαμε να βγουμε να ξεσκασουμε λιγο. Γιαννη απο εδω μια παλιά καλη μου φιλη η Χλοη. Χλοη απο εδω ο φίλος μου ο Γιαννης.
-Χαρηκα εχεις πολυ ωραια ματια. Ειπε ο Γιάννης στη Χλοη.
- ευχαριστώ πολυ. Απαντησε εκεινη. Πρεπει να πηγαινω με περιμενει η παρεα μου θα τα πουμε χαρηκα πολυ αντιο.
-Ελπιζω να τα πουμε συντομα ειπε ο Γιάννης.
Υστερα ο Γιώργος με τον Γιάννη συζητούν για την ομορφη καστανομαλα Χλοη. Η ηρωιδα μας η Χλοη ξανασυναντιεται με τον Γιάννη οπου γνωριζονται καλυτερα και τα φτιαχνουν. Υστερα απο καποιες μερες ο Γιάννης εχει ανοιχτει απεναντι στη Χλοη και περνει την αποφαση να της το πει.
-Χλοη ειμαι στη δυσάρεστη θέση να σου πω κατι.
- Ακουω.
- Ειμαι δολοφόνος και με κυνηγαει η αστυνομια. 🚔
-Τιιιιιιιιιιιιι!!!! 😯😦😦και μου το λες ετσι;;;
- Μπορω να κανω και αλλιως;
-Μα, μα πως γίνεται; Δεν γίνεται δεν σε πιστεύω!!
- Πρεπει να με πιστεψεις. Επειδη δεν θελω να σου κανω κακο φευγω και μην με ψαξεις. Συγγνώμη, λυπάμαι πολύ.....

Η Χλοη ειναι πολυ λυπημενη και σε δυσκολη κατασταση. Δεν ξερει πως να το αντιμετωπισει και ενυμερωνει τη φιλη της Χριστίνα.                                                                (θα υπαρξει επομενο κεφαλαιο σύντομα. Φιλιαααααα)

my love storyWhere stories live. Discover now