Mam na imię Nicole i mam 16 lat . Każdy mi mówi , że wyglądam na starszą ale tak nie jest . Wyglądem nie różnię się od zwykłej dziewczyny w moim wieku z UK . Mam długie brązowe włosy z ombre i niebieskie oczy . To moje obecnie zdjęcie:
Przez 5 obecnych lat mieszkałam w Londynie z mamą . Rodzice rozwiedli się przez karierę mamy jaką robiła w stolicy. Moim rodzinnym miastem jest Port Talbot w Walii . Mama musiała wyjechać w delegację do Holandii . Oczywiście nie mogłam zostać sama w domu na pół roku więc rodzice postanowili , że do powrotu mamy zostanę u taty w Port Talbot . Bardzo się stresowałam nową szkołą , nowymi znajomościami , ponieważ nie mogłam wrócić do starej szkoły eh długa historia .
W końcu nadeszedł dzień , w którym miałam wprowadzić się do ojca . Bardzo się za nim stęskniłam . Po przejechaniu 600 kilometrów dotarłam na miejscę .
-Wow Nicole wyglądasz wspaniale córeczko - powiedział odrazu tata na przywitanie się tuląc się do mnie .
-cześć tato! Tęskniłam..-powiedziałam patrząc na tate .
-wejdź do środka . Wezmę walizki- powiedział tata podnosząc moje duże napakowane ubraniami i kosmetykami walizki .
Po wejściu do środka rozglądałam się po domu patrząc jak bardzo się zmienił od momentu mojej wyprowadzki z tego miejsca .
-jesteś może głodna?- zapytał tata .
-Nie, nie jestem niedawno jadłam. -odpowiedziałam .
-W takim razie u góry jest twój pokój . Możesz iść i się rozpakiwać . - powiedział
Weszłam do pokoju i odrazu wypakowałam ubrania . Wszystko ułożyłam do dużej , białej szafy . Po rozpakowaniu się postanowiłam , że przebiorę się w coś znacznie wygodniejszego .
Po przebraniu się poszłam do taty aby zapytać się go o szkołę i inne formalności . Jak widać tata już o wszystkim pomyślał i nie musiałam się o nic martwić .
-tato ? - zapytałam.
-Tak Nicole? - odpowiedział .
-Na która godzinę mam jutro iść do szkoły ? - zapytałam niepewnie .
-Jutro masz na 8:30 i pierwsza lekcja to Historia - powiedział tata .
Po rozmowie z tata poszłam do pokoju , przebrałam się i usiadłam na łóżku . Z nudów zaczęłam przegladać social media . Weszłam na jeden z portali społecznościowych i zobaczyłam , że mam nowe zaproszenie do znajomych . Potwierdziłam i po chwili ta osoba napisała do mnie .
Od: Kate Leight
Hej to ty jesteś ta Nicole , która dochodzi do naszej klasy ?Do: Kate Leight
Hej . Tak to jaOd:Kate Leight
To super! Jeżeli nie masz nic przeciwko mogę ci jutro pokazać szkołe , co gdzie jest i w ogóleDo:kate Leight
Tak to dobry pomysł . Dziękuję z góryOd:kate Leight
To dla mnie żaden problem , nie musisz dziękować :) przepraszam muszę lecieć . To do jutra .Do:Kate Leight
Do jutra :)Bardzo się ucieszyłam , że będę miała osobę , która będzie mogła mi pokazać co i jak .
Następnego dnia...
Jest godzina 7:00 obudził mnie głośny budzik . Przetarłam oczy i poszłam do łazienki aby się przebrać , umyć i pomalować . Byłam bardzo zadowolona tym , że mam u góry własną łazienkę . Dziś postanowiłam ubrać się w :
Po ubraniu się i zrobieniu makijażu zeszłam na dół . Tata musiał szybciej wyjechać do pracy więc byłam sama . Na śniadanie zjadłam ukochane płatki z jogurtem . Po zjedzeniu poprawiłam włosy , wziełam torbę i poszłam do szkoły . Tata wcześniej pokierował mnie jak mam iść więc nie miałam z tym problemu . Po drodze bardzo się stresowałam pierwszym dniem w nowej szkole . Gdy już doszłam do szkoły widziałam jakaś dziewczynę . Wygladała jakby na kogoś czekała .
-Hej to ty jesteś Nicole ? - zapytała dziewczyna.
-Hej tak to ja. - odpowiedziałam niepewnie .
-To ja wczoraj z toba pisałam , jestem Kate.- powiedziała dziewczyna uśmiechajac się w moja stronę.
-Tak pamiętam , miło cię poznać Kate .- powiedziałam uśmiechnięta .
Po krótkiej rozmowie z Kate weszłam do szkoły . Moja nowa koleżanka oprowadziła mnie bo dużym budynku . Już miejwięcej wiedziałam gdzie co jest . Zadzwonił dzwonek . Moja pierwsza lekcja była historia . Udałam się do sali .
-Kochani chcę wam przedstawić wasza nowa koleżankę Nicole Brown . Nicole będzie chodzić z wami do klasy . - powiedziała uśmiechnięta nauczycielka w stronę całej klasy .
Raczej nikogo nie obchodziło to , że doszłam do klasy . Nikt nie okazywał większego zainteresowania . Rozejrzałam się po klasie . W oczy wpadła mi "klasowa elita" . Siedział tam brazowo włosy chłopak z brazowymi tęczówkami ,a obok niego dwójka wysokich chłopaków i jakieś plastiki . Nikt z nich nawet nie spojrzał w moja stronę . Poczułam dziwna ulgę .
Po skończeniu lekcji wyszłam ze szkoły i wzięłam głęboki oddech . Udałam się do domu . Tata jeszcze nie wrócił z pracy więc postanowiłam pójść na spacer . Po długiej , sanotnej drodzę poczułam jak ktoś łapie mnie za nadgarstek . Nagle się obróciłam .
-Hej . Czekaj dlaczego taka ślicznotka chodzi sama po mieście ? - zapytał się wysoki brunet patrzac w moje niebieskie oczy .
-Hej . Nie mam dużo przyjaciół . W ogóle nie mam więc z kim mam chodzić jak nie sama . - odpowiedziałam idac dalej .
-Ej no czekaj ! - krzyknał brunet doganiajac mnie .
- Śpieszy mi się . - powiedziałam unikajac spojrzenia na bruneta .
-Gdzie niby ci się śpieszy ? - zapytał
-Do domu . Wyszłam na chwile , przepraszam ale pa. - odpowiedziałam udajac się w stronę domu
-------------------------------------------------------
Mam nadzieję , że podoba się wam :)
Kolejna część może nawet jutro .
Proszę o motywacyjne gwiazdki:)Z góry przepaszam za błędy jeżeli sa .
CZYTASZ
Bad Boy| L.D
FanfictionNicole to 15-letnia dziewczyna która poznaje w szkole "idealnego" bruneta . Czy napewno takiego idealnego jak myśli Nicole ? Zapraszam do czytania