Epilog

57 4 4
                                    

Čau všichni! Rozhodla jsem se celkem dost kopírovat, tak jestli se k tomu dostane autorka té knížky, kterou budu kopírovat, nezlob se PLS! Snad se v tomhle epilogu trochu seznámíte s tím dějem, ale nebojte! Nebude tu všechno! Tak snad se začtete, jako já u té knížky. (Kniha: (Ne)skutečný kamarád)

Seznámení s hlavní postavou:

Ahoj, já jsem Karolína, a je mi 16 let. Ve škole mám hodně neomluvených hodin, a hádejte proč asi. Kdo by chtěl jít do školy úplně v pořádku, a ze školy s modřinami, škrábanci,.... Ano poznali jste to správně, šikanují mě. Ale pryč od šikaný, vás to určitě nezajímá.

Mamka je pořád v práci, a někdy tam zůstává i celý týden, protože má prý hodně moc práce, a taťka vlastně taky. Je věčně na služebních cestách. Takže mám barák sama pro sebe. Pro někoho je to super, říká si, že si může dělat co chce. Například párty. Jenže jak já si můžu dovolit nějakou párty, když by stejně nikdo nepřišel. Snad chápete, jsem bez kámošů, bez rodičů, bez života...

Jediné, co mě drží na nohou je YouTube. Konkrétněji Martin. Na YouTube se jmenuje: Jmenuju se Martin. Pokud ho neznáte, děláte strašnou chybu, protože tenhle YouTuber je prostě NEJ! Nikdy není smutný, a i když ho vidíte jen na obrazovce, dokáže vám zvednout náladu na 100%!

No, to je můj život. Smutný, v podstatě nemá žádný smysl... Až přišel jeden den, který mi změnil a pořád mění můj život, v podstatě už začíná mít nějaký smysl!


Konec epilogu! Doufám, že jste se seznámili s hlavní postavou :) tak nevím, kdy vyjde nový díl této knížky, a i přemýšlím, jestli mám pokračovat s mou první knížkou: Love is strong magic - MAVY. Nemám žádné nápady, a ani nechci urážet YTubery, aby si nemysleli, že si o nich myslím, že jsou gayové. Takže asi s Mavy knížkou nebudu pokračovat, ale s touhle určitě :) Tak ČAU VŠICHNI!

MiLuJuMaVy



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 28, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kluk z YouTube (FF Jmenuju se Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat