Sjela sam za svoj radni stol u postaji. Zakasnila sam stoga me nije docekao ni Franks ni Dan, a Erin radi poslije podne sto znaci da ce doci za nekoliko sati. Jedino sto sam sada mogla raditi je sredivanje papira u mom stolu koje sam tako brizno natrpala tijekom par mjeseci da je vecina zguzvana na toliko mjesta da se neda prebrojati.
"Imam toliko cistih zguzvanih papira, a nista pametno...bas sam ko hrcak..." mrmljala sam odlazuci papire na tri hrpe. Za baciti, spremiti u ladice, odnijeti kuci. Trenutno je prva hrpa najveca, a najmanja je treca jer na njoj nema nista. Nakon par minuta izvukla sam iz zadnje ladice fascikl sa sluzbenim zigom "rjeseno". Nisam znala da imam uopce takav fascikl. Oni obicno stoje u arhivima i ne napustaju ih. Otvorila sam blago zuti nepoznati fascikl.
"Martin Artwood, prometna nesreca, smrtni slucaj" tiho sam procitala. Nikada nisam vidjela izvjestaj njegove smrti, receno mi je da je tajan te ga nogu samo usmeno cuti.
Nastavila sam citati "Kasno uvecer vozilo u kojemu je bilo 4 tinejdera udarilo je u drugo vozilo s 3 tinejdera. Oba vozila su od siline udarca zavrsila na krovu.
Procjena stete: nekoliko tisuca eura
Ozljede: 2 smjesteno u bolnicu na duzi vremenski period, 3 na kraci, 1 zasiven te 1 smrtni slucaj.
Uzrok: neopreznost i alkohol
Kazna: nema podignute optuznice"Bilo je tu jos i svih podataka o njemu kao sto su mjesto rodenja, roditelji, brojevi mobitela i sve ono sto je potrebno za potpunu identifikaciju, osim sto je na kraju pisao i datum smrti.
Na straznjoj korici fascikla nasla sam poruku poznatog rukopisa.
"Harley, nema potrebe da ovaj
Fascikl samo skuplja prasinu u
arhivu. Utazi znatizelju za cinjenicama o dogadaju, ali moras znati da to nije sve. Moras znati da u ovom izvjestaju ima neopisivo puno lazi te kada nades ovaj fascikl ostavi se svega sto radis i odnesi ga kuci zajedno s ovom porukom. Jer ces vjerojatno biti u opasnosti sto je razlog tomu sto te neprestano cuvam. Rezerviraj prvu avionsku kartu za Meksiko i otidi u moju kucu tamo cevte cekati Hana ona sve zna i ajvit ce mi kada dodes. Povedi Erin sa sobom i nikome ne recite gdje ste. Kada saznam da ste siigurne stigle, doci cu za vama.
FranksSto? Nesreca zapravo nije nesreca? Martin nije mrtav? Sto znaci zapravo to da je fascikl pun lazi? No, moram poslzsati Franksa on ne bi lagao. Brzo sam sve papire koje sam razvrstavala vratila u ladicu u jos gorem stanju nego sto sam ih nasla. Pospremila sam fascikl u torbu i isetala iz zgrade pokusavajuci sakriti nervozu. Osla sam u svoju Bubu i odvezla se do Erininog stana.
Zvonim joj na vrata puno duze nego inace jer sam nestrpljiva i znam da moramo sto prije otic. Franks ne bi lagao. Erin mi je otvorila vrata izbezumljena pogleda i vec napola spremna za krenuti. Cek sto? Kako ona zna?"Udi unutra spremila sam kavu" rekla je sa osmjehom. No cim sam usla ujutra i ona je zatvorila vrata znala sam da nema nikakve kave. Njezimo lice je bilo ozbiljno i zabrinuto.
"Franks mi je sve rekao. Stavio je senzor unutar fascikla da zna kada si procitala, a samo si ti mogla procitati jer jedino ti i Franks znate otvoriti te ladice jer ih je on i napravio pa je samo tebi pokazao. Spakirala sam sve sto bi nam bilo potrebno samo moram uzeti jaknu i mozemo ici.
"Ne Erin, samo ja idem. Nitko ne zna da si ti upetljana toliko da si im prijetnja. Imas ovdje cijeli svij zivot. Tu je tvoja obitelj, ti živis s deckom. Sto mislis sto ce biti kad sazna da si otisla?" Rekla sam
"On ce to shvatiti. Ostavit cu mu poruku da sam morala otici na poslovni put da ne brine i da ne ide na policiju. Ne ostvljam te da odes sama u Meksiko."
Plakala sam i nisam znala zbog cega tocno. Mozda zbog Martinove smrti, Andyevog povratka, odlaska u Meksiko, uvlacenja moje najbolje prijteljice u ovu kasu, manjka informacija, mozda zbog svega. Erin me zgrlila i tiho mi je rekla: "sve ce biti u redu samo budi jaka. Mi to mozemo prebrodit."
Pogledala sam ju. Nije se cinila uvjerenom u svoje rijeci, a nisam ni ja. No ipak sam kimnula jer nema razloga samo stvarati dodatnu paniku.