Втори рожден ден

621 43 8
                                    

~ГТД~

Събудих се от слънчевите лъчи, които си проправяха път през прозореца. Бях във вилата си и видях Скайлър да спи на леглото до мен. Тогава се сетих за снощи. Беше просто...фантастично. Най-после изгубих своята девственост, заедно с момичето на мечтите ми. Това беше едно уникално преживяване. Никога нямаше да забравя тази вечер...

Един кичур коса закриваше красивото лице на Скайлър и го отместих. Погалих я внимателно, за да не я събудя. Беше прекрасна. Подпрях главата си на ръката ми и започнах да галя косата на спящото до мен момиче. Спеше толкова дълбоко. Сигурно съм я изморил снощи. 

Подпирах главата си на ръката ми около десет минути и станах от леглото. Бях чисто гол, но това не ми пречеше. Събрах всички дрехи от земята и ги сложих в коша за пране. Взех си кратък душ и се облякох. Отидох в спалнята и Скайлър още спеше. Радвах ѝ се. Отидох до кухнята и започнах да правя палачинки. Стараех се да не създавам шум. 

След като палачинките станаха готови, започнах да подреждам масата. Взех една малка вазичка, в която сложих кърваво червена роза. Сложих двете чинии с палачинки, вилици и ножове. Сложих две чаши и кана с портокалов сок. Стараех се всичко да бъде идеално. Скайлър още имаше рожден ден и извадих сметаната и една свещичка. Сложих малко сметана на върха на палачинките ѝ, както и свещичката. Чух стъпки от горния етаж. Скайлър идваше! Застанах до масата и зачаках да влезе в кухнята.

~ГТС~

Успях. Направих го. И то с Джунгкук. Радвах се, че той отне девствеността ми. Не беше кой да е, а беше Джунгкук. Това беше най-хубавия подарък за рождения ми ден. Завинаги щях да помня тази нощ...

Събудих се и огледах около себе си. До мен нямаше никого. Бях сама в стаята. Станах от леглото и се обвих със завивката. Тръгнах надолу по стълбите. Лъхна ме миризма на палачинки. Влязох в кухнята и гледката ме накара да се усмихна: идеално подредена маса, на която имаше палачинки, две чаши и кана с портокалов сок. А до самата маса беше Куки. Той дойде пред мен и ме целуна нежно.

Джунгкук: Честит рожден ден

Скайлър: Всичко това сам ли го направи?

Джунгкук: Тук няма никой друг, освен ние двамата, така че е логично да съм аз.

Прегърнах го. Толкова беше мил с мен. Кук започна да гали голия ми гръб, докато завивката покриваше останалата част то тялото ми. Той се отдели от мен и взе запалка. Джунгкук запали една свещичка, която беше на върха на палачинките.

I need UWhere stories live. Discover now