Capitolul 4.O noua zi

298 22 4
                                    

Capitolul 4.O noua zi

 Cand am vazut ca in mana lui Karin era jurnalul meu, am tipat si am fugit spre ea, smulgandu-i jurnalul.

Sakura-Cum indrazniti sa va atingeti de el? E al meu!

Temate a inceput sa rada.

Temate-Stai calma, Sakura! Oricum nu l-am citit...si nici nu am fi vrut sa il citim.

Sakura strangea la piept jurnalul.Se uita la ele confuza.Incerca sa isi pastreza privirea rautacioasa.

Sakura-Cum adica? Pai daca e asa , de ce l-ati mai luat?

Si Karin incepu sa rada. Nimeni nu le baga in seama. Toti isi vedeau de discutiile lor.

Temate-Cand i-am spus lui karin ca ai un jurnal, un jurnal roz, ea nu m-a crezut. Am profitat de ziua asta, asa ca i l-am arartat. Oricum...nu pricep de ce te-ai speriat asa tare. Cheia este oricum la tine...numai tu stii unde o ascuzi!

Autor:

Sakura isi stranse medalionul de la gat , simtind ca doar asa il poate proteja.Apoi se scuza, urcand la ea in camera.

Karin-Care e faza cu medalionul asa?

Temate-...Nu sunt foarte sigura...dar stiu ca tatal ei i l-a dat cand era mai mica. Are o floare de cires, din argint, si un fel de amuleta micuta care are niste inscriptii pe ea si care se poate deschide. Nu stiu ce e inauntru, dar am observat incheietoarea i s-a stricat, asfel amuleta i se inchide si deschide mai greu. Stiu doar ca atunci cand se simte trista o strange in pumn.

Karin-E o fata tare ciudata.

Temate-Stiu...Acum, sa nu vorbim atat de Sakura...Hai mai bine pana la mine in camera. Vreau sa iti cer parerea. Vreau sa stiu ce haine sa port maine, ce crezi ca i-ar placea si lui Sasuke...sopti ea.

Karin surase. Afirma din cap, apoi chicotind, fugira pe scari, lasandu-i singuri la masa pe parinti.

La Sakura in camera:

Fata ofta prelung.Privea jurnalul cu multa atentie. Ii tremurau mainile. Nu stia nici ea ce o apucase. Cel mai bine era sa se culce.S-a asezat pe patul sau moale, si-a umflat bine perna, si-a aranjat plapumiara si cu greu adormi....gandindu-se la ce se va intampla maine cu Sasuke.

Dupa doua ore, familia lui Karin a decis ca e mai bine sa plece deoarece era destul de tarziu.Si-au luat ramas bun , dupa care au plecat la ei acasa.

Dimineata:

Sakura se trezi mai linistita. Isi facu repede un dus, isi pieptana parul si se imbraca. Purta o pereche de blugi stranti , negrii , care ii scoateau bine in evisenta picioarele lungi si formele, un maieu larg , mai lung, colorat in multe nuante pale, si un hanorac rozaliu deschis, pe spatele caruia scria ,,Keep calm and love me''. Avea un lantisor cu un simbol egiptean, primit de la mama sa si niste cercei lungi. In picioare purta niste bocanci maronii, cu toc gros si mic. Era frumoasa! Tinuta care o purta ii evidentia frumusetea ochilor.

Temate era la usa ei. Ciocani de cateva ori , dupa care intra in camera. Era plictisita si nu avea chef de prea multe discutii.

Temate-Sper ca esti gata!

Sakura-Buna...asa se zice prima data! Da , sunt gata.

Temate pleca la parter.

La scoala:

Sasuke era deja in clasa. Exact ca ziua anterioara,colegii il bombardau cu intrebari. Era cu gandul in alta parte. O astepta sa vina! Privea usa ,parca rugand-o ca urmatoarea data cand se deschise sa o aduca pe ea! Si usa i-a implinit dorinta. Sakura intra alaturi de sora ei. Sasuke se ridica disperat si se indrepta spre ea. O apuca de mana si o duse intr-un colt al clasei.Sakura era confuza, dar si putin stresata.

Sakura-B...Buna Sasuke!

Sasuke- Sakura...trebuie sa vorbim!M-ai dezamagit , nu credeam ca ai fost in stare sa ma minti! Speram sa fie un cosmar...

Sakura- Sasuke...

SasuSaku-Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum