Deel 19 : De bruiloft

97 4 0
                                    

Ik werd wakker met een heerlijk gevoel , Ik ging rechtop zitten en wreef in me ogen .Ik kon het nog steeds niet geloven ik & geluk in de liefde waaa dit word interessant .Ik stond op en deed me raam open ik keek uit raam en zag de mooie strak blauwe lucht van Marokko de zon was pas opgekomen .Ik hoorde allemaal typische geluiden die je zo ie zo kent als je in Marokko bent geweest de visboer die huttt hutttt roept .Al deze dingen bij elkaar geven me echt een rust gevend gevoel deze dingen maken mij zo gelukkig wat houd k toch van Marokko.

Ik pakte een mooi lingerie setje en me badjas  en ging naar de badkamer  ik nam snel een douche, Ik was gister al naar spa tamuda gegaan in Tetouan  dus ik wal al ready

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte een mooi lingerie setje en me badjas en ging naar de badkamer ik nam snel een douche, Ik was gister al naar spa tamuda gegaan in Tetouan dus ik wal al ready . Toen ik klaar was met douche smeerde ik me in en liep naar de woonkamer ,iedereen begon te joelen .Er was van alles te eten ik begon snel met eten want over een half uur kwam de negaffa om me op te maken en me haar te doen .

15:00...

Het was nu 3 uur ik was helemaal opgemaakt en aangekleed en ready om te gaan we zouden eerst paar foto's maken .Ik had mezelf bekeken en zag er buitengewoon mooi uit zeg je eerlijk wlh hta ik voelde me hajak lekker.Ik kon niet wachten tot dat amir mij zo kan zien. Er werd gejoeld en van alles ons huis was bom vol iedereen deed opeens chill tegen me omdat ik ga trouwen .Lina moet ik dit doen lina moet ik dat doen hjb alsjeblieft.Ik liep nu de trap af met broers aan me zij en me moeder achter me die er ook stralend uitzag de glimlach was niet van haar gezicht af te slaan. We stonden nu onder aan de trap ik keek voor me en zag Amir staan hij zag er prachtig uit ik kon me ogen niet van hem af houden. Zijn opscheertje was strak bijgewerkt en zijn krullen waren strak naar een kant gekamd en de pak die hij aan had stond hem echt goed ik keek hem verliefd aan en me broers gaven me aan Amir.Ik stapte samen met hem in de limo , Ik was zo zenuwachtig.

amir; wat is er lina ? ben je niet Blij ?

Lina; tuurlijk wel, maar ik ben gewoon zenuwachtig dat er iets verkeerd zal gaan.

amir ; het komt goed insha allah, geen stres . Dit is ons dagje we moeten er van genieten na vandaag kunnen we zonder stres en wat dan ook met elkaar omgaan zonder dat het haram is.

Deze woorden zette me wel aan het denken ik was niet zo streng islamitisch opgevoed ik had wel strenge broers maar ja.Ik heb veel van amir geleerd ik wil alleen van hem zijn en met hem zijn misschien moet er verandering komen. Ik heb het er wel later over met amir.

We waren aangekomen bij een mooie plek langs het strand waar we allemaal fotos hebben gemaakt wollah deze plek was zo mooi.We reden daarna gelijk naar de zaal in de zaal moest amir zich gelijk omkleden . Want ze zoude koran gaan reciteren bij de mannen. Ik moest me ook omkleden voor de Marokkaanse rituelen.

even later zat ik met  amir in de stoelen in de zaal voor de rituelen, hij zat de heletijd  allemaal dingen in me oor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

even later zat ik met amir in de stoelen in de zaal voor de rituelen, hij zat de heletijd allemaal dingen in me oor. Elke x als hij dichterbij me kwam voelde ik me nog warmer worden van binnen. Toen de rituelen afgelopen waren zou ik weer terug gaan voor me 3e jurk maar ik had honger dus ik riep me broer en vroeg of hij pizza's voor me wou halen. In de tussen tijd waren de gasten aan het eten. 10 min later kwam soulli binnen met 5 pizzas we aten alles snel p zodat de negaffa weer verder kon.

Ze had dit x me haar grog gekruld en van boven getoupeerd en een kroontje in me haar gedaan ik had een gouden strakke jurk aan want we zouden zo gaan dansen ik had er expres voor gekozen omdat dat lekker zit en ik er lekker in kan dansen. ik had er hele hoge nude pumps onder aan gedaan. Woellah meh ik houd dit vol ik wil losgaan vandaag is mijn dag.Amir kwam binnen en bekeek me van top tot teen.

amir; woellah je ziet er zo prachtig uit hbiba ik ben trots dat jij van mij bent .

Ik voelde allemaal vlinders in me buik en kreeg kippenvel van deze woorden.

lina; d dd dankjewel jij ook.

hij trok me uiteindelijk tegen hem aan en begon me in me nek te kussen . Hij keek me verliefd aan deze blik heeft iemand me nooit gegund het gaf me zo een goed gevoel dat ik mijn leven ga delen met de persoon waar ik ziels veel van houd.

lina; amir stop je gaat me haar verpesten.

Amir; sorry sorry ik kan gewoon niet wachten tot vanavond.

Vanavond dacht ik geschrokken Tfoeee vanavond pfff ik ben zo bang, tuurlijk verlang ik ook naar hem maar ik ben bang dat ik niet ga bloeden of dat het super veel pijn gaat doen.Maar ja ik zie wel hoe het zal gaan.

amir zag de blik op me gezicht en keek me soort van teleurgesteld aan .Ik gaf hem uit eindelijk een kus op zijn wang en trok hem richting de neggafa om te vragen of we naar beneden mochten.

De negaffa zij dat we moesten wachten zodat ze het alvast aan de dj kon vertellen dat ze een mooi slow liedje moest opzetten en dat we als eerst moesten schuifelen . Om de sfeer er in te brengen.

Eerst werd het liedje maher zain- for the rest of my life opgezet en daarna James Arthur - Say You Won't Let Go .En inmiddels stond iedereen om ons heen mijn broers pinkte stiekem een traan weg en me moeder en vader gingen ook met elkaar dansen.Ik wenkte dat souli ook met zijn wifey moest komen dansen en sousou met haar mannetje. Uit eindelijk switchte de dj van  emo liedjes naar whine en kotch naar regadda iedereen ging helemaal los er hing een geweldige sfeer . Na een paar uur dansen was ik helemaal kapot en moest ik weer naar boven om me laaste jurk aan te doen dit x had ik een klassieke witte trouw jurk aan met een sluier en bloemen in me hand. Het liedje marry your doughter werd opgezet en ik liep samen met me vader naar beneden waar amir huilend stond te wachten . Letterlijk iedereen was was aan het huilen .

Ik en amir moesten elkaar dadels voeren en de taart snijden . En de ringen bij elkaar omdoen daarna gooide ik de bloemen. En vertrokken ik en amir met de limo naar huis het afscheid nemen duurde echt lang.

Maar ik was zoo moe ik wilde gelijk slapen toen ik thuis was , ik had geen woord tegen amir gezegd en viel inslaap op de bank . Ik weet dat hij zijn huwelijks nacht niet zo had voorgesteld. Maar ik was zo moe .....

Hoe zal dit verder gaan?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hoe zal dit verder gaan?

Lina's life......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu