1. BÖLÜM

32 2 0
                                    

(multi asansördeki çocuk)
Dün çok özlediğim yere gitmiştim ama o yine yoktu . Her zamanki gibi .
Annem ve babam ayrılmıştı çok şey değişmişti .Ama o bunların hiçbirini bilmiyordu.

Okul çıkışı babamın evine gidecektim çok uzak bir yoldu ve yürürken baya yorulacağım kesindi. Bende eski okuluma gidecektim. Okul çıkış zili çaldığında Sıla ile vedalaşıp okuldan çıktım.

Babam anahtarı altımızdaki bakkala bırakmıştı. Eskiden eski okulma yakın oturuyordum . Atatürk parkının yüksek taşlarının üstünden aksiyon olsun diye giderdim . Tekrar taşların üstüne çıktım ve yürümeye başladım.

Yüzümde bir gülümseme oluştu. Okulun çatısını görünce heyecanlanmıştım ve koşarak okulun etrafını çevreleyen demir parmaklıklardan içeri baktım.

Onu görememiştim sırıtışım birden yüzümden kaybolmuştu.

Okulun kapısının önünden bahçeyi izliyordum . Sarı tişört ve siyah pantolon giyen küçük çocuklar zil çaldığında dışarıya çıkmaya başlamışlardı.

Ümidimi yitirip eve doğru yürümeye başladım. Yolda ilerlerken tanıdığım birisi varmı diye bakıyordum ama kimseyi görmemiştim .

Evin olduğu binayı gördüğümde 'sonunda' diye geçirdim içimden. Bakkala girdiğimde adam anahtarı bana vermişti hemen dört tane apartmandan oluşan bizim 'Hepbayraktar' apartmanına girdim.
8. katta olan asansörü çağırdım o sırada kollarımı bağlamış ayağımla yere vurarak ritim tutuyordum.

Asansör sonunda geldiğinde binip 7. kata bastım. '1 , 2 , 3, 4 , 5, 6,7' asansörün kapısı açıldığında asansörden inip evin kapısını açtım ayakkabılarımı koridora fırlatıp salona geçtim.

Üstümde zaten eşofman vardı bende üstümü değiştirmedim. Çantamı odama koyup mutfağa gittim. Dolaptan çiğköfte ve ekmek çıkardım yanına da meyve suyu tamam biraz garip bi ağız tadım olabilir.

Salona tekrar gidip televizyonu açtım yine mi evleneceksen gel bunlar mal yemin ediyorum şimdi de kadınlar kavga ediyo erkek için kendilerini rezil ediyolar bence . Kanalı değiştirdim 'Arka Sokaklar ' vardı.
Sevmiyordum bu diziyi ama neyse ben en iyisi şarkı açıyım bu böyle olmayacak.

Televizyondan Youtube ' yi açtım.
Ellie guilding - love me like you do
abi çok seviyorum bu şarkıyı.

Şarkıyı bağıra bağıra söyledikten sonra çiğköftem de bittiği için canım sıkılmıştı. Aklıma bir fikir geldi aşağıda paten süreyim aferin sana beyin çak beşlik.

Patenlerimi alıp kapıdan çıktım asansör zaten 7. kattaydı hemen asansöre bindim. Asansöre tek binince güzel oluyor tabi malca hareketler yapabiliyorum. Kendime bakarak dil çıkardım o sırada birden asansör açıldı tam inecektim ki bi el beni asansöre geri soktu çocuğa anlamazca baktım sırıtıyordu mal.

"burası 4. kat daha gelmedik" harbiden de daha 4. kattaymışız.
"Ha pardon ben geldim sanmıştım"
asansör birden durduğunda 0. kata gelmiş olduğumuzu fark ettim
"şimdi geldik" diyerek geçmem için yol verdi bende gülerek asansörden  çıktım o da arkamdan çıktı .

Merdivenlere oturup patenlerimi giydim . Ayağa kalktım ve sürmeye başladım asansördeki çocuk önümdeydi şimdi onun boyuyla aynıydım eheh patenler sağolsun.

Hayır önümde su birikintisi var . Eğer deyersem kayar düşerim 1. seçenek suda kayıp yere düşmek ikincisi önümde giden asansördeki çocuğun üstüne abanmak ve düşmekten kurtulmak of ya iki türlü de rezil olcam zaten sudan gidiyim . 'allah allah allah' patenlerim suya değdiği an ben yere yüz üstü kapaklanmıştım asansördeki çocuk hemen yanıma geldi ve beni kaldırdı yada kaldıramadı sürekli suda kayıyordum.

"Gel buraya " diyersk güldü ve beni kucağına aldı yuh . "aa şey su vardı orda sonra şey iste" gülüp "tamam anladım sakarsın " bu şimdi bana sakar mi demişti " hiçte bile hepsi o su birikintisinin suçu " kahkaha attı ve " peki" diyerek cevap verdi hayvan.

Anahtarı elimden alarak apartmanın kapısını açtı bi eliyle beni taşıyıp diğer eliyle anahtarı almaya çalışıyordu kapıdan. "baya ağırmışsın "  sensin lan ağır demek istesemde " patenler ağır ben değilim " kahkaha attı ama bişey demedi asansörden indiğimizde evin kapısını da açtı ve ayakkabılarla içeri girdi . Nee ayakkabılarla içeri mi girdi !! Elimle kafasına vurdum " noluyo lan " noluyo mu elinin körü oluyo " ya ayakkabılarla eve mi girilir piskopat babam beni mahvetçek orangutan çakması boz ayı" bana bön bön baktı 10 saniye sonra da gülüp ayakkabılarını çıkardı.

"O nasıl bir küfür kızım " ikimizde gülüyorduk of niye ben gülüyorum hemen ciddileştim "beni bugün indireceksin değil mi " salondaki koltuğa beni bıraktığında bileğim acıyordu " of bileğim acıyor " patenimin tekini çıkartıp "hangisi acıyo sağ mı sol mu " elimle sol bileğimi gösterdim diğer patenimi de çıkarttı ve sol bileğimi kırılacak birşey gibi yavaşça tutup baktı sonra birden yere bıraktı "hayvan acıdı" güldü "bişeyin yok " gözlerimi abartılı bir şekilde devirdim " ben patenlerini odana götüreyim odanı oklarla göstermişsin zaten" diyerek kahkaha attı bende güldüm evet oklarla odamın yerini gösterip sonrada kapıya 'girme amk' yazmıştım biraz bende de psikopatlık var hani .

Bir kahkaha daha attı bağırarak " oklarla odanı gösterip girme yazan tek mal sen misin " bana mal mı dedi bu şimdi tamam söyleyecek laf bulamadım göt oldum burda .

İçeri geldiğinde " bidaha o odaya girmem "  gözlerimi kaçırdım "neden"  bana 'senin annenle lezbiyeniz ' demişim gibi baktı. "heryerde  erkek posteri var sapık mısın kızım sen " bi kahkaha patlattım ya sapık değilim ama napiyim yani olamaz mı "onlar erkek olabilir yani sapık değilim sadece hepsini seviyorum" bana dalga geçercesine gülümseyerek işaret parmağını salladı ve 'cık cık cık ' yaptı gözlerimi devirdim .

"Of canım sıkıldı " bana bakıp
" benimde napalım " elimi çeneme götürdüm bana gülümseyerek bakıyordu "bişey dicemde adlarımızı bilmiyoruz " harbiden ya bunu hiç sormadık birbirimize "benimki R-" eliyle ağzımı kapatıp " adın rüya soyadın erdoğan rizede doğdun ve buraya 5 yaşında geldin ayrıca annenle babam yeni ayrıldı " ağzım açık kaldı oha nerden biliyo bunları "ohaaaa yuhh devenin bilmemnesi" kahkaha atıp "benimkileri söyleyebilecek misin" diyerek göz kırptı ona laf sokmanın tam sırasıydi "hmm annen orangutan baban boz ayı buraya hayvanat bahçesinden geldin ve sende orangutan çakması boz ayısın adın da kara göz " kahkaha atarak karnımı tuttum ahaha geber pislik bana gözlerini devirince 'simdi siktim belanı' bakışı attı ve beni kucağına aldı banyoya götürdü "napıyon lan " duşakabini açıp beni içeri soktu üstten buz gibi su akıyordu ve o kapiyi kapatmıştı.

"Lan aç şunu dondum ya özür dilerim tamam aç ayy ananı senin ben " duşakabini açtığında üstüne atladım "hayvan donuyordum " kucağındaydım ve donduğum için ona sımsıkı sarılmıştım " bilseydim önceden oraya sokardım seni " dedi ve beni odama götürdü "abartma bu kadar titriyosun " ya bu kadar titrerim tabi kıçım dondu burda .

Ben titrerken oda bana havlu getirmişti endişeli bakıyordu "keşke yapmasaydım ya " dedi ve bana sarıldı ahaaa bunu kullanabilirdim birden bayılmış numarası yaptım
" lan noluyo lann kalksana kızım oha abartma şaka yapma bak kızım yaa Rüyaaa heyy " gülmemek için kendimi zor tutuyordum tam beni kucağına alıcakken gülme krizi geldi bende daha fazla tutamadım " of kızım ya ödümü biyerime karıştırdın " diyerk güldü "intikam soğuk yenen bir yemektir ben soğuğu yedim ama neyse " ikimizde gülüştük böyle iki saat geçmişti birden dış kapı açılma sesi gelmişti babam içeri girdi biz o sırada film izliyorduk babam birden kızım bi evin hali n-" sıçtık ya napcam
"Laynnn bu kim laynn namusumuzu kirlettin lan rüya ulan rüya biz babam nereye giderse onun tersine gidiyorduk aynı anda " öyle değil" diye bağırdık ulan valla sıçtık

O MU ? BEN Mİ ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin