25.My Stupid Heard 2

186 11 3
                                    

Od čítania jeho priblblých mi stúpol krvný tlak už ho mám plné správy.

Pozrela som nad stôl kde mám nástenku. Fotky s rodinou,
kamarátkami a aj s Jorgem.
Ignorovala som jeho sladký úsmev na fotkách. Zahľadela som sa do ľavého spodného rohu kde mám poznámky s dôležitými vecami. Už by som mala mať rozpis celého turného. Kedy a kde aké mesto.

Zapla som notebook a otvorila e-mail.
Od producenta má nezaujímal najskôr som rozklikla od Lodo.

Od:LodoComelloo@gmail.com

Tini čo sa deje? Celý deň nikomu neodpovedáš na správy, nezdvíhaš mobil a včera si nič nehovorila že neodídeš. Dúfam že odpíšeš, viem že aspoň uvidíš že som ti niečo poslala.

Ťukla som na krok späť a začala jej odpisovať do novej správy.

Ahoj :-( ja nemôžem Lodo som na tom horšie než inokedy. Jorge má totálne zlomil. Všetko vyzeralo ružovo, že sa k sebe vrátime.
Verila som na lásku ktorá vydrží celý život ale nič také neexistuje. On je taký zbalelý nebol schopný o mňa zabojovať ale namiesto toho si našiel inú. Slová ako ma miluje že spolu až do smrti boli jedno klamstvo. To decko by som radšej mala s hocikým iným než aj s Jorgem. Aj Peter by bol lepší. Nehovor mi že som hlúpa ja viem.

Ťukla som na tlačítko odoslať. Na displeji sa zabil nadpis.

Správa bola úspešne doručená použitelovi JorBlagenco@gmail.com

Čo?! Do riti málo sa to odoslať Lodo a nie Jorgemu. Hlúpa, hlúpa Tini. Nesmie si to prečítať, mám len nervy. Takto ho stratím a nie získam späť.

Milujem ho a chcem ho pre seba to viem. Ublížil mi ale potrebujem ho k životu. Ja aj naše dieťa. Uvedomila som si to až pri myšlienke že ho môžem navždy stratil. Ten e-mail si nie sme prečítať lebo ho stratím.

Zbehla som dole schodami ako rýchlo som len vedela. Musím mu to vymazať z počítača.

•••

Vydýchla som a prst som priložila na zvonček. Ani som ho nepotlačila a dvere sa otvorili. Stál v nich Jorge.
Ja:,,Ahoj."
Pokúsila som sa milo usmiať aj keď som bola úplne nervózna.
Jorge:,,Načo si tu keď som podľa teba zbabelec?!"
On si to už prečítal. Do riti. Zatiaľ je kľudný. Aspoň tak vyzerá.
Ja:,,To je omyl Jorge, nemyslela som to tak. Vypočuj ma prosím."
Chytila som ho za ruku ale on ju odtiahol.
Jorge:,,Omyl bola prvá pusa v Buenos Aires a celý náš vzťah. Nechápem ako si sa včera mohla hrať na to že má miluješ. Je mi s teba na nič."
Prešiel okolo mňa a niekam sa chystal.
Z očí mi začali tiecť slzy. Sama si za toto môžem.
Ja:,,Kam ideš?! Ani dvere si nezatvoril."
Otočil sa na mňa. Naše pohľady sa stratli. V jeho očiach som vedela sklamania a bolesť. Už to nebola láska ktorú ku mne cítil.
Jorge:,,A čo ťa do toho? Ja som ti jedno a o tvôj syna sa dokáže postarať Peter alebo Lukas. Môžeš mať aj obidvoch štetka."
Posledné slovo vyslovil s takými odporom ako nikdy. Rozbehla som sa k nemu aj s mokrou tvárou.
Ja:,,Všetko je inak."
Povedala som s trasúcim hlasom.
Jorge:,,Ako inak Tini, odoslala si to mne namiesto Lodo. Je to dobre. Aspoň viem kto si."
Pokúsila som sa ho chytiť za ruku ale uhol s ňou a otočil sa. Za chvíľu mi zmizol z dohľadu.

Pohľad Jorge

Moje kroky smerovali do baru. Už je mi všetko jedno. Stratil som človeka na ktorom mi najviac záležalo. Moja Tinita sa zmenila na nepoznanie.
Predposledné dve mi zlomili srdce. Jediný človek ktorý mi ostal je Lisa.

*Cami*

My Stupid Heart (Sk) Pokračovanie Losing the FriendTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang