- Добре.Ще опитам.. Казах натъжена.Не исках да се забърквам с него,ненавиждах го.Но нямах друг избор.Наистина нямах.Защо не избраха Джаксън или БамБам? С тях поне се разбирам малко или много.Бях забила поглед в пода и имах чувството ,че ще ревна.Бях много емоционален човек.JYP забеляза и ме потупа окуражително по рамото.
- Знам,че не ти е приятно.Наясно ми е,че нито той харесва теб,нито ти него.Така де,не се разбирате.Но представи си.Това един вид ще ви сближи.А и ако се харесате на публиката и двамата ще наберете популярност.Погледни ситуацията от добрата страна на нещата,Минатозаки..Сигурен съм,че няма да съжаляваш. - Погледна ме с топла усмивка. - Всичко ще бъде наред.
- Не,няма да бъде.Не мога да се преструвам на влюбена в човек,който ме мрази..Приятен ден. - Прошепнах и тръгнах да излизам от стаята.Когато отворих вратата повечето момичета тупнаха на земята,а други едва не паднаха отгоре им.Стана ми ясно какво са правили през това време.
- .... Не е това което си мислиш. - Усмихна се невинно ЦуЮ. Извъртях очи и сърдито ги отминах.
- Какво си позволяваш?Нали се сещаш,че имаме и други задължения?? - Провикна се НаЙон,но остана на игнор.Това я раздразни,но Джихьо бързо се намеси и я успокои.
- Сигурно е изнервена заради участието с ДжинЙонг.А и не забравяй,че трябва да се подготвя за България..
- За България ли? - Изненада се Момо.
- Не знаеш ли? - Изсмя се ДжънгЙон на среща й. - Първите три епизода на ''We got married'' ще бъдат заснети в България!
- ....... А Сана дали знае?
- Сигурно знае,папа JYP няма как да не й е казал.Ама и ние сме едни глупачки,в последния момент тръгнахме да подслушваме и не разбрахме нищо от разговора им.
- Сега ни се сърди за буквално едното нищо. - Нацупи се Мина.Изведнъж се чу странен звук и замириса на развалени яйца.
- Кой пръдна??
- Не съм аз! - Всички започнаха да отричат.Накрая макнето се обади.
- Аз бях. - И момичетата + няколко минаващи чистачи я изгледаха накриво. - Не ме винете,просто съм супер развълнувана за Сана онни!
- Щом казваш.. - ДаХьон направи гримаса и тръгнаха по задачите си.А аз през това време се прибирах ,и тогава огладнях .Реших да мина през някое заведение за бързо хранене и така да се прибера.Хем щях да купя нещо за ядене на момичетата.Може да им бях сърдита,но това не значи че не ги обичам.Бях пред дилема дали си струва да купя и на НаЙон,когато се блъснах в някого.
- Внимавай къде ходиш! - Изсъска и ме погледна злобно.Мда,това беше ДжинЙонг.Човека ,с който щях да прекарам два или три шибани месеца.
- Съжалявам. - Отговорих студено и се опитах да го избегна и да продължа ,но той ме спря.
- Едно извинение не ми стига. - Подсмихна се.Какво ми намекваше тоя извратеняк па ся.
- Остави ме на мира.Нямаш ли си работа?? - Викнах му. - Гнусен ,долен идиот!Не искам да имам нищо общо с теб.
- Мислиш ли ,че аз искам. - Въздъхна раздразнено.
- Къде са другите момчета? - Огледах се.
- Какво те бърка пък теб?Изгубих ги.
- Защо ли не се учудвам.. - Врътнах очи.Той дали знаеше за участието в WGM?Както и да е.Точно сега не бях в настроение да се занимавам с него.Бутнах го за да мина ,но той си стоеше пред мен като пълния нахалник! Изведнъж обви ръце около кръста ми,дръпна ме към него и впи устни в моите.Ококорих се и не можех да повярвам на това,което се случваше.Той!Той!Не който и да е,ами той! Ме целуна! Пред всички хора на центъра.Не посмях да се дръпна,но и не отвърнах.Той се отдръпна и цялата се изчервих като маймунски задник.Идиота се засмя силно и подигравателно.
- Не го приемай,като нещо,изпълнено с чувства,Минатозаки.Тренирам си за последния епизод. - Намигна ми.Падна ми пердето както се вика и му цапнах силен шамар през устата.Бузата му стана червена.После осъзнах,че току що бях хваната в капана му.Той го беше направил нарочно!Знаеше,че безценните му фенове ще го защитят и не той,а прецаканата бях аз.Мамка му.Той се изхили.
- Приятна занимавка с фенките,Минатозаки..
- Мразя те.. - Разплакана най-сетне успях да го избутам от себе си и да избягам към вкъщи.След срещата с ДжинЙонг нямах никакъв апетит.Щом момичетата се прибраха започнаха да ме обсипват с въпроси за станалото.Явно бързо се беше разчуло както из града,така и из интернет.Бях загазила.Не трябваше да реагирам спонтанно.След вечеря веднага отидох в стаята си.Момо като добра и нахална приятелка ме последва.Тя за разлика от другите искаше да научи истината.Знаеше,че не бих направила подобно нещо ей така.Почука на вратата ми и влезе.
- Добре ли си? - Попита и седна на леглото до мен.След този въпрос се разплаках отново.
- Как очакваш да съм? - Въздъхнах. - Той знаеше ,че ще стане така и ме предизвика.За да се изложа пред всички..Какво ще си помислят once?Тяхната Сана удря популярен идол за забавление!
- Осъзнай се,бе! - Хвана ме за рамената и ме разтресе. - Това,че те е прецакал пред медията означава,че е пълен кретен.Мислиш,че ако истината излезе наяве той няма да отнесе всичките проблеми ли?Говори с папа JYP,той ще те разбере и ще те защити пред медията.
- Права си...той ми звънна по-рано.Беше бесен.Искаше да говорим за това в кабинета му,но аз нямах сили да отида..
- А трябва.Иначее....може да го е направил защото те харесва!Знаеш как момчетата изразяват чувствата си..
- Ти луда ли си ,ма??
- Само предполагам! Иначе с това ''ма'' лесно ще се впишеш в България.-Засмя се.После свали усмивката си,като видя изражението ми.
- ......Как така в България?! - Почти извиках.
Главата стана малко драматична като за комедия,но обещавам по-нататък ще започне да става забавно.Поне аз така мисля.Ако видя,че има достатъчно гледания (Не изисквам много) ще кача глава утре.Приятен ден,обичам ви! <3
VOUS LISEZ
На лов за баница в България (Bulgarian KPOP fanfiction)
ActionКорица: sadreamer_01 12.10.2016 - 5# in action 15.10.2016 - 2# in action 09.11.2016 - 1# in action Младата красавица Сана бива поканена да участва в едно от най-известните шоута за корейски идоли "We got married" . Задължена е да търпи врага...