Sabah kalkar kalkmaz sosyal medya hesaplarıma girip hepsinden Denizi arattım ama yok.
Çocuk hiç bir hesap kullanmıyor.
Onu gerçekten tanımak istiyorum kendi karanlığıma onu da eklemek istiyorum,hem de bana yaptığı onca şeyden sonra..
Deniz belki de o kadar kötü değildir,belki şu kabuklarının içinde bir kedi yatanlardandır.Kim bilir?...
belki de insanlardan benim gibi kendini soyutlamak istemiş benim aksime başarılı olmuştur.
Neden böyle bir şey düşündüğümü bilmiyorum fakat düşünüyorum.
Saçmalıyorum evet burada bir mafya oğlundan bahsediyoruz kendi mi kandırıp onu da kandırmam lazım..sanırım kendime bir şans vereceğim.Okula gitmek için telefonumu bırakıp hazırlanmaya başladım.
Makyajımı yaptıktan kıyafet odama geçip kıyafet seçtim.Denize gözükmeliydim.
Ama spor bir şekilde.Gözlüğümüde takınca hazırdım.çantamı alıp hemen evden çıktım.Ama doğru ya bugün hikmet amca cenazeleri olduğu için izinliydi babamın arabalarından birini alsam fena olmaz bence.Hemen anahtarımla eve girip kahvaltı yapan babamdan arabanın anahtarlarını alıp çıktım.
Siyah arabanın içini yüksek sesli bir müzik doldururken gazı kökleyip beş dakikada okula vardım.Arabayı park etmeye yer arıyorken herkezin bana baktığını gördüm ve ırmak yanıma geliyordu.-konuya sonra gireriz şurası boş parket diyerek boş bir yer gösterdi.ona teşekkür edip gösterdiği yere arabayı park ettim.
Tahmin edin yanımda kim araba park ediyor.Berk ne diyeceğim ben şimdi?
Denizi düşünmekten söyleyeceğim yalanı da düşünemedim.-Derin..günaydın canım.diyerek belime sarılıp dudağıma bir buse kondurdu.oha yavaş bide elimi tut isters-oha mk ama bi bu eksikti.Bundan sonra birşey ďüşünmeyeceğim her bok başıma geliyor.
El ele içeri girdiğimiz de Koridordan Deniz geçiyordu.Siktir...
Hemen berk'in elini bıraktım.Evet şuan bana çok kötü bakıyor.-hala unutamadın değil mi onu?
Zaman bile senin beni sevmene izin vermedi neden Derin neden!
Şu Deniz denen bokta bende olmayan ne var?
Şuan kükremiş'ti resmen.Deniz yanımıza gelip Berk'in tam karşısında durdu.Hayır bu okulda bu kadar olay yeter.
-Deniz denen bokta derken.o kadar sinirlenmişti ki sesini ağzının içinde tutuyordu.
-evet sen,senin yüzünden sevdiğim kız bana değer vermiyor!
Kimsin sen ne yaptın ona?-berk sus artık.
-sen Karışma! İkisi de aynan da konuşmuştu.
tamam sustum der gibi ellerimi havaya kaldırdım.şuan ikiside gerçekten çok sinirliydi.-ben senin sevdiğin kıza hiç birşey yapmadım,onu ezmek dışında.Ama eğer bu kadar şeye rağmen ilgisi hala bendeyse bu onun gurursuzluğu ona sormak lazım.dedi deniz.
Bok vardı dimi bunu dedin.Ne yani
Gerçekten onun gözünde gurursuz muydum.
Berk mümkünmüş gibi iyice sinirlenip Denize yumruğunu geçirdi.
Siktir..
Deniz sendelerken hiç beklemediği anda Berke kafa atıp onu yere yığdı.
-Deniz yapma.diye bağırsam da ben yokmuşum gibi davranıyor du.
Yerde yatan Berk'i yakasından kavrayarak kaldırdı ve yumruk attı.
En sonunda dayanamayıp onları ayırmak için araya girdim.
Son hatırladığım yere düşüp kafama aldığım darbeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Diğerlerine Benzetme.
Teen FictionHerkesle aynı tutulmaktan ve güçsüz görünmekten nefret eden Derin,kendisini sürekli küçümseyecek ve onu herkesle aynı tutacak birine aşık olur.Deniz,ilk başta Derinin ona sadece yaranamaya çalıştığını düşünsede Derin zamanla Denizin herşeyi olur. -D...