Aud o voce pitigaiata si blanda stringandu-mi numele...
- Sandra! Fato, trezestete! prietena mea cea mai buna, Olivia, strigandu-ma cu o voce ingrijorata de data asta.
- mm... Ce vrei? Lasa-ma sa dorm. Zic eu timp ce am capul pe biroul meu, inconjurata de mii si mii de foi.
-Nu pot somnoroaso, in 5 minute vine "diavolul" iar daca te prinde din nou ca dormi de data asta chiar te va da afara.
Auzind cuvintele spuse de ea deodata ridic capul de pe birou, cu parul ciufulit, timp ce plasez amandoua palme pe birou, interceptand ceea ce a spus, timp ce incerc sa-mi fixez privirea catre ea. Privind-o intens, citind panica si stresul de pe fata ei, incerc sa-mi trag sufletul inainte de ai raspunde.
-Cum adica vine? Deja?! Parca trebuia sa mai steie doua ore acolo. Spunand asta timp ce mut privirea catre ceasul meu de la mana.
-Paaaaii.. nu stiu ce s-o intamplat mai exact dar el o cancelat ultima lui intalnire asa ca acuma se indreapta spre companie! Chiar in momentul asta!!
Referire la expresia "diavol" eu si prietena mea ne referim la directorul meu, Christian. "Diavol" este prorecla care eu si Olivia am inventat-o pentru el. Este cel mai frumos si atragator barbat din toata compania, numita Skypark din California dar in acelasi timp este cel mai arogant, evervant, tavnos si cel mai serios om de pe fata pamantului!
Si cand nu credeam ca lucrurile nu pot fii si mai rele de atat, "norocoasa" de mine, ii sunt secretara persoana, insemnanad ca ma are la mana lui mereu, non-stop, oricand are el chef, si nu pot niciodata sa spun nu deoarece m-ar putea da afara cat as clipi. Nu pot ramane fara job, nu acum, am nevoie de bani pentru a ma intretine mai ales ca locuiesc singura intr-un apartament din Sudul Californiei.
-Vai de mine...!!! zicand eu timp ce incep din graba sa strang toate foile de pe birou si aranjandule frumos. Multumesc tare mult ca m-ai anuntat, chiar esti cea mai buna prietena din toata lumea.
-Nu-i nici o problema, hai ca te-am lasat. Mult sucess!
II fac din cap un gest de multumire timp ce cercetez toate foitele stranse iar dupa ma indrept catre iesirea biroului. Fiind concentrata la foile din mainile mele, fara sa-mi dau seama ma izbesc in Christian timp ce merg, iar toate foile ce le aveam in mana cad pe jos.
-Uitate pe unde mergi zapacit-o! spune Christian timp ce ma priveste cu o privire infricosatoare de serioasa.
-Iertati-ma! Nu v-am vazut. Spunand asta timp ce ma aplec sa ridic toate foile cazute.
Christian ma doar priveste, fara a spune nimic, iar dupa calca pe foile cazute si se indreapta spre biroul sau.
-O cafea, in biroul meu, acum! Ordona el.
-Da domnule.
Uft ce tavnos este, cine pana mea se crede el? Gandesc eu.
Culeg toate foile cazute, le pun pe biroul meu, iar dupa ma indrept direct catre expresor pentru a face cafeaua. Dupa ce am terminat-o, punand doar o lingura de zapar si doua de cafea, asa cum ii place lui, bat la usa biroului lui. Aud vocea lui Christian ordonandumi sa intru.
Cand intru il observ stresat, obosit, avand mainicile camesei lui suflicate iar cravata lui aruncata pe birou, niciodata nu l-am vazut in halul asta. Pun cafeaua pe biroul lui iar dupa ma indepartez putin.
-Sunteti ok domnule? il intreb eu cu o frica in glasul meu.
-Ti se pare ca si cum arat ca sunt bine?!
-Nu domnule... va pot ajuta cu ceva?
Ridica capul pentru a ma privi iar in ochii lui negrii observ obsesie, mister. Se apropie de mine si imi ofera un zambet pervers. Cu cat mai mult se apropie de mine cu atat fac cate un pas in spate.
-Chiar vrei tu sa ma ajuti? spunand el timp ce tot se apropie mai mult, avand un gras treumator de infricosator.
-Da domnule...
Timp ce incetul cu incetul fac cu un pas in spate, ajung sa fiu lipita de perete. Christian se apropie foarte aproape de mine. Simt cum toate senzatiile mele din corp s-au activat si-mi spune sa fug dar in acelasi timp nu pot, simt cum ceva ma tine sa raman aici, captivata in ochii lui negrii si stralucitori.
Isi apropie corpul lui foarte aproape de al meu, ii simt respiratia lui calda aproape de gatul meu. Ce se petrece? Am deja iubit, de ce ma simt asa? Si cea mai importanta intrebare ce vrea sa faca? Niciodata n-o facut asta pana acum.
-Tu chiar esti o prostuta, stii asta? Ma irita orice faci, chiar si cand vorbesti. Spune Christian timp ce are buzele lui foarte aproape de ale mele simtindu-ma coplesita de aceasta situatie care intr-un mod ridicol este placuta.
-S..Scuze...
Revinoti Sandra in fire! Revinoti! ai iubit ce naiba faci!! spunandu-mi mie in sine.
Incerc sa plec de langa el si sa ma indrept spre usa biroului dar Christian ma apuca de mana si ma lipeste din nou de perete, ridicandu-mi ambele maini, captivandule pe amandoua cu mainile lui puternice. Cu acest gest facand ca tot sangele din mine sa se infierbante.
Dupa deodata aud cum usa biroului se deschide.
-Ce naiba se petrece aici?!! spune iubitul meu, Victor, timp ce eu si Christian ne indreptam privirea catre el.
CITEȘTI
Inevitabil
RomanceCorpul lui lipit de al meu, mainile lui atingandu-mi fiecare particica din mine. Apucand cu buzele lui moi sfarcul sanului meu facandu-ma sa vreau mai mult iar fara sa-mi dau seama scot un gemant de dorinta. Deodata imi aud vocea mea ragusita striga...