Tyla... Man šis jausmas nepatinka.Kodėl tylu?Kur Zayn?
Atsistojau is lovos, ak,man be galo skaudėjo nugara iš po vakar.Nuėjau į dušą ir apsiprausiau.Po dušo apsirengiau naują derinuką ir užsidėjau naują kuprinę,kurią man nupirko Zayn.Nusprendžiau paskambinti sesei:
Sesė: Alio?
Aš: Labas Eva
Sesė: Oh,labas!Jau pamaniau,kad nebepaskambinsi!Kur buvai?!
Aš: Amm,aš?Na,nakvojau pas...pas draugę
Sesė: tikrai?O tai kas tada tas vaikinas su kuriuo vakar ėjote susikibę už rankučių?A?
Aš: Ką čia šneki?!
Sesė: Aš jus mačiau prie Akropolio.Ir dar pamačiau,kaip jis tave pabučiavo...į lūpas.
Aš: Ahh,tiek to klau...
Sesė: Grįžk namo ir tu man viską papasakosi.
Pyp pyp pyyyypSesė padėjo ragelį,o tai reiškia,kad man reikės grįžti namo.Ir su ja pasikalbėti.Paskambinau savo senam pažįstamui taxistui Gustautui ir paprašiau,kad jis mane paimtu.
-Labas Bela,-pasisveikino jis,vos tik aš įlipau į automobilį,-kur nuvežti?
-Adresą žinai.Į mano namus,-paaiškinau.
-Gerai.
Kol važiavom,aš buvau per ausinukus pasileidus "Faded" dainą.Dievinu ją.Atsiminiau Zayn,kaip mes su juo klausemės šios dainos ir ne į temą ją dainuodavom.Zayn...pala pala,Zayn?O kur gi jis?Ne jau jis mane paliko?!Bet neee...jis būtų pasakęs.
-Gustai,sustabdyk automobilį,-liepiau.
-Ką?Bet juk dar neatvažiavom.Dar liko pusantro kilometro!
-Nesijaudink,-nusišypsojau,-pareisiu pati.Man dar šen bei ten reikia užsukti.
-Na,gerai.Kaip sau nori,-nusileido Gustautas,-bėk.Sėkmės tau.
-Ačiū,man jos prireiks,-padėkojau ir išlipau iš automobilio.Taksistas pajudėjo iš vietos,o aš jam dar paskutinį kartą pamojavau ir patraukiau link savo namų. "Vincento" gatvė.Perskaičiau.Štai ir atėjau.Priėjusi pradėjau rakinti duris.Ak,raktas ikištas,tad man tikriausiai nepavyks.Tačiau mano nuostabai,stipriau kyštelėjus raktą,kitoje pusėje durų,raktas nukrito ant grindų ir man pavyko įeiti.Tik pradėjau nusimovinėti batus,išgirdau keistą garsą.Lyg...kažkas dejuotu... Pagal garsą nuėjau į antrą aukštą.Dejonės vedė link Evos kambario.Truputį pravėriau jos kambario duris.Ir pamačiau...o ne,Eva!Staigiai įgriuvau į kambarį.
-Policija!Paleisk ją!Tu,iškrypėli!Neprievartauk mano sesers!Jai tik 14!,- rėkiau ant to niekšo.Tada jam stipriai trenkiau su ranka.Na,nors nemanau,kad aš sugebėčiau stipriai trenkti.
Jie abudu žiūrėjo į mane nustebę.Tik skirtumas buvo tas,kad Eva buvo visą paraudonavusi,o tas tipas trynėsi galvą (tikriausiai gan skaudžiai jam ji trenkė :D)
-Sesė,aš viską paaiškinsiu...,-prabilo Eva.
-Aiškink,-pasakiau be emocijų.
-Emm,truputį palauk aš apsirengsiu.Eik Edvardai,-tikriausiai,tam šmikiui pasakė mano sesė.
-Gerai meilė,-atsakė tas.
-Neee,kur susiruošei?A?Ne jau nenori susipažinti su manimi?,-paklausiau.
-Atleisk bet nenoriu.
-Gaila,o teks,-apsimečiau nuliūdusia,-tai va.Kad daugiau tavęs EDVARDAI nematyčiau prie savo sesers!Jai tik 14!O tau?!
-19...,-atsakė jis.
-19?!,-aš vos nepaspringau savo seilėmis,-ar tau galvoj negerai?!Kaip...kaip tu drįsai su mano sesė daryti TAI kai ji tokio amžiaus?!
-Bela,aš...aš...aš sav...savo noru,-prasitarė Eva.
-Ką???!Aišku,-lyg niekur nieko pasakiau,nors viduje visa niršau.Tada paliepiau tam šmikiui:
-Dink iš čia.
Tas mikliai iššoko pro sesers langą.
-Dabar aiškinamės,-pasakiau ir Eva palindo giliau po kaldra,kad jos nesimatytu nuogos,-kas jis toks ir kodėl tu taip padarei?...
-Aš norėjau išbandyti...,- ji visa nuraudo.
-14 metų?!
-Taip,man buvo įdomu koks tai jausmas...Bet dabar tu papasakok apie tai ką tu šiandien veikei ir kur tu buvai?
-Gerai,-sutikau,-aš taip pat permiegojau su vaikinu.Jis man patinka.Ši naktis buvo geriausia iš visų kitų.Jis mane myli ir aš jį.
-Rimtai?Džiaugiuosi sesut.Bet tai kodėl jis dabar ne su tavim?,-pasiteiravo Eva.
-Tas ir yra,kad aš nežinau kur jis.Jis ryte kažkur išėjo,nieko nepasakęs.Bet man atrodo,kad jam kažkas nutiko...,-nuliūdau.
-Valiooo!!!Vykstam ieškoti mano sesers dingusio vaikino!!,-sušuko ji ir pašoko iš lovos pamiršusi,kad ji nuoga.Aš tyliai suprunkščiau.******************************
Na,ką?Nauja dalis💖💖 tikiuosi patiko 😘 pastebėjau kad labai labai (vos 1 ar 2) mažai skaitytojų,tad manau,kad istorija reikia nutraukti 😪😥 jei dabar nebus nei vieno vote ir nei vieno KOMENTARO ( jūsų nuomonės man svarbiausios) aš...NUTRAUKSIU istoriją 😭😭
Tad laukiu jūsų komentarų mano zuikučiai 💖💖😿 tikiuosi neteks man pranešti liūdnos žinios....😭😭
Myliu😘😪P.S. aš pasiekiau savo rekordą!!😍 šioje dalyje net 676 žodžiai!!!😍
YOU ARE READING
Shut up! She's mine! [LT]
FanfictionŽodžių kratinys su 1D berniukais :3 Už coverį dėkoju: @blacckandwhite ❤ *** P.S.Nekopijuojam!❤