Η Έλλη, ζαλισμένη από το ποτό, κατευθύνθηκε προς το ξενοδοχείο στο οποίο διέμενε τις τελευταίες μέρες. Δεν μπορούσε ακόμη να πιστέψει το γεγονός ότι ο Φώτης ήταν με το μέρος της και πως ο Χάρης είχε εκμυστηρευτεί στο Φώτη ότι δεν την ξεπέρασε ποτέ, κάτι που κατάλαβε μετά την τελευταία φορά που έκαναν έρωτα. Αυτό το τελευταίο την μπέρδευε κάπως... Ο Χάρης ορκιζόταν πως δε θυμόταν τίποτα όταν η ίδια άφησε να εννοηθεί ότι κοιμήθηκαν μαζί... Πώς μετά είπε στο Φώτη ότι ήταν η καλύτερη φορά που έκανε σεξ; Καθώς τα σκεφτόταν όλα αυτά, σταμάτησε να περπατάει. Κοντοστάθηκε. Ίσως μια βόλτα προς τα λημέρια του Χάρη να έριχνε φως στην υπόθεση. Άσε που αυτή τη φορά, ίσως να της έκανε έρωτα στα αλήθεια...
------------------------------------------------------------------------
Ο Χάρης σηκώθηκε ολόγυμνος από το κρεβάτι και κοίταξε την Ελευθερία που είχε αποκοιμηθεί. Χαμογέλασε. Δεν μπορούσε να το πιστέψει ότι αυτή η γυναίκα είχε γίνει δική του. Ήταν το τελευταίο πράγμα που περίμενε. Την πλησίασε και την σκέπασε με το σεντόνι, αφήνοντας ένα γλυκό φιλί στο μάγουλό της. Κάθισε δίπλα της κι άρχισε να της χαϊδεύει τρυφερά τα μαλλιά. Ένιωσε την καρδιά του να πλημμυρίζει γαλήνη κι ευτυχία. Ήξερε από την πρώτη στιγμή που την ξανασυνάντησε πως θα του σημάδευε τη ζωή, πως θα του γινόταν απαραίτητη... Η Ελευθερία ήταν η μοναδική γυναίκα που κατάφερε να σβήσει την Έλλη από μέσα του... Η ακεραιότητα του χαρακτήρα της, ο αυθορμητισμός της, η παιδικότητά της κατάφεραν να διώξουν ό,τι απέμεινε από την Έλλη μέσα του... Τύλιξε μια πετσέτα γύρω από το γυμνό του σώμα και ετοιμάστηκε να πάει στην κουζίνα να ετοιμάσει κάτι να φάνε. Κοίταξε την Ελευθερία που κοιμόταν σαν μωρό. Χαμογέλασε ξανά και της φίλησε τρυφερά τα μαλλιά.
Ο ήχος του κουδουνιού τον έκανε να πεταχτεί πάνω. Γύρισε και κοίταξε την Ελευθερία που κοιμόταν ήρεμα και γαλήνια. Ευτυχώς ο απροειδοποίητος επισκέπτης δεν την ξύπνησε. Ποιος ήταν τέτοια ώρα;
-Χάρη; Άνοιξε, ρε! Θέλω να σου μιλήσω!
Η φωνή του Φώτη του έδωσε αμέσως την απάντηση.Σηκώθηκε έξαλλος και άνοιξε την πόρτα.
-Τι θέλεις, ρε Φώτη, μέσα στο άγρια χαράματα;;;; Στον ύπνο σου με έβλεπες;;;;
-Χάρη, τι κάνεις σχεδόν γυμνός τέτοια ώρα;;; ρώτησε ο Φώτης.
-Κοιμόμουν, τι ήθελες να κάνω;;;;;;
-Γυμνός κοιμάσαι εσύ;;; Και η Ελευθερία πού είναι;;; τον ρώτησε καχύποπτα ο Φώτης.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Σε ερωτεύομαι
RomanceΟ Χάρης και η Ελευθερία είναι παιδικοί φίλοι. Αυτός φεύγει για σπουδές στην Αμερική και επιστρέφει μετά από περίπου 10 χρόνια. Συναντά μια Ελευθερία αλλαγμένη. Μια Ελευθερία πανέμορφη που του παίρνει τα μυαλά... Πριν καλά καλά το καταλάβει την ερωτε...