VG lista

448 11 3
                                    

1 dag før VG lista i Oslo skulle starte hadde jeg aldri hørt om en gutt som het Isac Elliot. hiten hans, new way home hadde jeg hørt før, men egentlig ikke lagt merke til selve sangeren.

~

Jeg dro til min aller beste venninne, hun sa at hun måtte vise meg noe. en sanger kalt Isac Elliot. Hvem er det spurte jeg? Et oppgitt blikk fikk jeg tilbake. "Herregud, hvem vet vel ikke hvem selveste Isac Elliot er?"

jeg hvisket veldig lavt "jeg"...

Så da kom det at hun måtte fortelle meg alt om han. Men så viste hun meg en musikkvideo til new way home. det første jeg sa var "Er det han?!" Venninna mi bare nikket med hode og smilte bredt.

jeg ble på en måte tvunget til å vite mer om han. etter ca 1 time, forelsket jeg meg tvert. Drømme mannen

-

Dagen VG lista skulle pågå sa søsteren min at hun skulle dit. Du aner ikke hvor sjalu jeg var på henne. det pøsregna. Jeg var midt i middagen da jeg hørte: "ja, så neste artist er den yngste på hele denne lista. han er faktisk bare 12 år gammel. Helt fra Finland.... her er han, Isac Elliot"

Jeg løp til tv'en, skrudde på mobilen min og filma hele opptreden.  etter den dag var jeg offesielt en ellioteer.

-

En dag etter VG lista, dro søstern min til Oslo for å finne Isac. jeg ba om å få bli med, men neida. jeg måtte bli hjemme...

Etter mange timer kom hun hjem, storfornøyd. jeg spurte om hvorfor hun smilte så bredt og var på neppet til å skrike. "JEG MØTTE ISAC IDAG". Jeg løp opp på rommet mitt og begynte å gråte...

Så neste dag bestemte jeg meg for å dra til Oslo for å finne han. Jeg tok med min bestevenn Silje. Vi sto opp 06:00, ordnet oss til 07:00 og dro ca 8.

Vi var så nervøse for om han allerede hadde dratt hjem igjenn til Finland. Men det hadde jo han ikke.

vi sto å venta i 3 timer til pappa'en min sa vi måtte dra. vi dro til jeg fikk en telefon samtale av min søster. Hun hadde en gråtende stemme og sa "jeg møtte Isac, igjen".

Jeg ble så opprørt, og skyldte på pappa i evigheter.

der forsvant den muligheten. Takk pappa. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VG listaWhere stories live. Discover now