Χθες αφού συνεχίσαμε να μιλάμε για πολλές ώρες με τον Αποστόλη με συνόδεψε στο σπίτι μου και με καληνύχτησε .Σήμερα ήταν Σάββατο και το είχα πάρει απόφαση να χωρίσω τον Μάνο. Μιας και ακόμα ήταν πρωί αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο .
Μόλις τέλειωσα και ντύθηκα το κινητό μου αντήχησε κάτω από το πάπλωμά μου .Το πήρα στα χέρια μου και μόλις είδα τον αριθμό απάντησα με ένα τεράστιο χαμόγελο .
"Καλημέρα μπαμπάκα μου ."
"Καλημέρα Ναταλίτσα μου πως είσαι ;" μου απάντησε και αυτός με μια φανερά εύθημη φωνή.
"Καλά,,, ξέρεις,,,όπως πάντα." είπα κοιτώντας την φωτογραφία που είχα στο κομοδίνο μου και έδειχνε εμένα μικρή μου την είχε βγάλει ο μπαμπάς μου τότε που μου είχε φτιάξει και ένα καταπληκτικό πάρτυ γενεθλίων . Η ανάμνηση αυτή μου έφερε και μια άλλη πιο προσωρινή όταν ο Στέφανος την είδε και σχολίασε πόσο γλυκιά ήμουνα.
"Ναταλία άκουσες ; γιατί δεν απαντάς;" η φωνή του με επανέφερε και κούνησα το κεφάλι μου πριν του απαντήσω
"Εμμ μπαμπά δεν άκουσα γιατί σκεφτόμουν κάτι μπορείς να το ξαναεπαναλάβεις άλλη μια φορά ;"
"Ναι φυσικά ." ΄΄Οταν άρχισε να μου μιλάει κάθισα στην καρέκλα του γραφείου μου.
" Επειδή έκανα λοιπόν μια καταπληκτική δουλειά τους τελευταίους 2 μήνες το αφεντικό μου με άφησε να έρθω Ελλάδα και να σας δω για 2 εβδομάδες ." πήγα να ουρλιάξω από τη χαρά μου αλλά κρατήθηκα και τον ρώτησα " Αλήθεια μπαμπά ; Ξέρεις ότι χαίρομαι πάρα μα πάρα πολύ ;" άκουσα το γέλιο του από την άλλη γραμμή και αυτός συνέχισε.
"Ναι μα πως και δεν το ξέρω ; λοιπόν δεν θέλω να το πεις στη μαμά σου θέλω να της κάνω έκπληξη εντάξει; απλά να φροντίσεις αύριο βράδυ κατά τις 9 θα είμαι εκεί ."
"Ναι φυσικά φυσικά δεν θα της πω τίποτα ."
"Ωραία κλείνω τώρα για να ετοιμαστώ .Σε αγαπάω πάρα μα πάρα πολύ."
"Και εγώ /\.Σε περιμένω ." "Αντίο μπουγατσάκι μου." "Μπαμπά μην με λες έτσι !" του είπα και έκλεισα την κλήση γελώντας ήμουν τόσο κατενθουσιασμένη που το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να πάω να ψωνίσω υλικά από το σούπερ μάρκετ για να του φτιάξω αύριο το πρωί που θα λείπει η μαμά το αγαπημένο μας γλυκό το οποίο είναι σουφλέ σοκολάτας .Έβαλα τα παπούτσια μια ζακέτα και σκουφάκι και πήγα προς το σουπερ μάρκετ να πάρω αυτά που ήθελα.Μετά από λίγες ώρες είχα φτάσει σπίτι βόλεψα τα πράγματα και μ ετά από λίγο ήρθε και η μαμά .Ημάσταν στην κουζίνα καθώς μαγειρεύαμε και συζητούσαμε και την έβαλα φυσικά να μου ορκιστεί οτι αύριο το βράδυ θα το περάσουμε ''μαζί ."
YOU ARE READING
Μη με αφήσεις
Teen FictionΗ Ναταλία ένα 17χρονο κορίτσι, από τα γυμνασιακά της χρόνια γνωρίζεται με τον Στέφανο, ο όμορφος απουσιολόγος συμμαθητής της που τον ερωτεύεται παράφορα. Η μοίρα όμως φέρνει αναστατώσεις αλλά κρύβει και εκπλήξεις..! Τι θα γίνει όταν χωριστούν; Θα ξ...