Dacă...

6 1 0
                                    

"Iubitule , am aflat de curand ... nu stiam cum sa iti spun ..." se pare ca Mya a avut un accident de masina ... am tot incercat a da de ea dar este de negăsit . Am angajat un detectiv si acea poza a fost singurul lucru de care a putut face rost "
Lacrimi si lacrimi pe fata Danicai ...

Perspectiva lui Andrew
    Ies din încăpere si fug cat mai departe... Gandurile mi au dat navala , Mya este singurul om pe care l am iubit vreodata , iar acum stiu in ce situatie se afla .Nici  gandul ca voi fi părinte nu imi salveaza amarul pe care il simt .
Mya a fost mereu genul nepăsătoare , stilul vestimentar , felul cum isi ondula parul...
Nu trebuia sa o parasesc , probabil acea scrisoare era din cauza accidentului ! Puteam fi langa ea tot timpul asta , dar ea a fost singura . Nu ma pot ierta pentru aceasta greseala !Trebuie sa o gasesc ! Cu Danica ce voi face?
    Ma urc in primul avion catre LA fara a ma gandi la consecințe .
In avion visez toate momentele frumoase pe care le am trait impreuna ; Ii vad chipul ... ochii albastri de care m am indragostit ... o vad cu un copil in brate ... eram o familie fericita . Ma trezesc buimac si din nou imi dau lacrimile , stiu ca acel copil trebuia sa fie cu persoana pe care am iubito...DACA... daca totul ar fi fost diferit ... ea nu mai patea nimic si eram fericiti impreuna . Viata mea a luat o întorsătura groaznica ...
Cobor din avion dupa o călătorie lunga ... iau un taxi si ma gandesc la soluții ca sa pot da de ea .
Ma duc la secția de politie sa aflu detalii cu privire la accident . Spre uimirea mea dau de doamna Steel , care parea mai mult speriata decat uimita sa ma vada ...
— Am nevoie de acte ! Te rog !
— Andrew nu o sa iti dau nimic , sti foarte bine motivul , ai părăsit-o! Nici eu nu o sa te pot ierta pentru ce ai facut ... Stii tin minte de cate ori v am escortat la secție pentru ca făceați cele mai idioate lucruri ... Ma uit acum la tine si nu vad acel baiat ... acel tanar cu acea privire... Intodeauna v am admirat ce era intre voi... Chiar am crezut in dragostea adevarata , dar se pare ca m am inselat ...
Ascult spusele polițistei si trec pe langa ea , pe direcția dosarelor ...
E a treia oara cand plang ... La văzul pozelor cazului ... o vad pe Mya întinsa intr-o balta de sange ...
—Cazul este nerezolvat ... nici pana in ziua de azi nu stim cine i a facut asta Myei ,dar a fost intentionat...Uite Andrew daca nu ai venit cu ganduri pure , eu zic sa pleci. Ea are nevoie de cineva care sa stea langa ea , nu pe cineva care isi face de cap cu blonde si ajunge in coma alcoolica ...
— Multumesc doamna , dar trebuie sa o vad , sa o aud ... Daca voi afla cine a facut asta ! Oh Doamne ! Va avea de platit !
— Nu mai fi asa impulsiv ... inca lucram la caz ... stiu ca suna urat ... dar ...
— Ma duc dupa ea ! Acum! La revedere , doamna !
Aleg sa merg pe jos pana la casa ei . Sigur o voi gasi acolo !
Bat la usa si nimic . Intru ... pe canapea o vad pe mama ei dormind . Se trezeste la auzul meu , iar ochii ii sclipesc .
— Nu pot sa cred , Andrew ! Oh de cand nu te am mai vazut ! Unde este Mya? Doar sunte ti impreuna nu?
— Ăăă...
— Doamne va multumesc ca imi scrieți am auzit ca nunta a fost superba . Mi as fi dorit sa ma alaturi voua in acea zi importanta . Acea scrisoare pe care o primesc o data la o luna imi umple inima de bucurie . Dar totusi unde este Mya ?
Incerc sa imi ascund tristetea si ii spun mamei sale ca ea nu a putut veni , deoarece se afla la o conferința .Imi arata ca a pastrat toate scrisorile . Dau o privire si vad ca sunt scrise de Mya , spune ca ne am casatorit si ca ne am trait viata pana la adanci batraneti ... si marea ei iubire a fost înfăptuită. Am ochii roștii ...
— Andi , ce ai patit ?
— Nimic doamna  Gaelle ! Imi aduceam aminte de acele momente frumoase si am devenit sensibil... Va rog sa ma scuzați, dar trebuie sa plec ... am venit in oras doar pentru a lua ceva de la banca .
— Sa ai o zi buna ... tu ai fost raza de soare din viata ficei mele  si iti spun profund îndatorată !
  Ma intorc cu spatele repede si plec cat mai departe...  Acum stiu unde este Mya ...


   Fac pași mici catre clădirea de unde l am scos pe Max impreuna cu ea ... sunt sigur ca se va afla aici ... Sentimente imi invadează corpul si nu stiu ce sa fac . Vad numai oameni invalizi peste tot si gandul ca si ea e la fel ...Pur si simplu nu pot !
   Aud o voce de inger ! Canta la pian , le canta copiilor orfani .. este întoarsă cu spatele , nu ma vede .. dar nu stiu cum o sa fac fata sa dau ochii cu ea . Pentru un moment ma asez si ascult perfecțiunea cantand Ave Maria...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 26, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Locul Tău e cu Mine ( You belong with me ) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum