Günlerden pazartesiydi.Okula geldim ve sınıfa girdim.Servisle geldiğim için biraz erken geliyordum.Sınıfa girdiğimde genelde sadece Eren oluyordu.Erenle aynı ortamda kalmak beni korkutuyordu.Bi yandanda bunları artık düşünmemem gerektiğini hatırlıyordum.Çünkü artık onu seveceğime söz verdiğim birisi vardı.Sırama oturduğum sırada Eren kafasını kaldırmadan elindeki telefona bakıyordu.Cesaretimi topladım ve uzun zamandır yapmak istediğim şeyi yaptım.''Hala bana kızgınmısın?'' Eren kafasını kaldırıp bana baktı.O anda yutkunma ihtiyacı hissettim.Cesaretimin ilk defa hiç olmamasını diledim.Erenin ağzından çıkacak kelimeleri merakla bekliyordum.''Evet kızgınım.Ama bakıyorum ki sen benimle konuşabilecek kadar cesaretini topladığına göre konuştuklarımız ve aramızda geçenler umrunda bile değil.'' Böyle dedikten sonra afallamıştım.Haklıydı.Arkadaşlığımızı bitirmemizi sağlayan bendim.Bunu istemeden de olsa yapmıştım ve artık arkadaş bile değildik.Bu beni üzüyordu çünkü Eren çok iyi bir arkadaştı.Böyle bir arkadaşın bir daha karşıma çıkmayacağını bildiğim için içimden kendime küfür ettim ve Erene cevap verebilecek yüzü kendimde bulamadığım için önüme döndüm.Işıl geldikten sonra bu rahatsız edici durumdan kurtulacaktım.Çünkü onun yanında kendimi güvende hissediyordum.Beni en iyi anlayan ve aynı hayatı yaşayan insandı çünkü.İkimizde aynı anda aşka küsüp aynı anda mutluluğumuzu bulduk.İkimizinde sevgilisi vardı ve ikiside aynı okuldaydı.Bunları düşünürken Işılın gelmiş olduğunu ve başımda dikildiğini farkettim.''Lütfen dışarı çıkalım Işıl,lütfen.'' Böyle dedikten sonra yüzüme bakan bir çift meraklı gözle karşılaştım.''Peki''dedi Işıl sadece.Koridora çıktığımda nefes alabilmiştim.Artık güvendeydim.Eren ilgili duygulardan uzaklaşarak Işıla sarıldım.''Akşam buluşuyomuyuz?'' ''Tabiki buluşuyoruz delimisin.'' Gülmeye başladı.Okuldan sonra buluşacaktık.''Ben Batuyuda çağırdım.'' Bunu beklemiyordum.Ama kızmadım yada aşırı tepki vermedim.Çünkü sevgililerimiz arkadaştı.''Sorun değil,o zaman bende Savaşı çağırıyorum.'' Anlaştık ve akşam için nasıl hazırlanacağımızı konuşmaya başladık.İkimizde başımıza gelecek şeylerden habersizdik....