1. bölüm

30 1 3
                                    

Bugün yeni evinme taşınıyorum.taşınıyoruz daha doğrusu ece ve ben bu yıl aynı evde kalıcaz. Ama önce bi kaç eşya almam gerekiyo. Bende dışarı çıkmak için banyoya giresim kısa bir duş aldım. Daha sonra üstüme beyaz askılı bir bluz altıma desenli bir etek giydim. Saçımı da dağınık bir şekilde toplayıp dışarı çıktım. Küçük bir hediyelik eşya dükkânından çerçeve almaya gidiyorum. Eceyle fotoğrafımızı koymak için. Yürürken telefonum çaldı. Ece arıyı. Telofonu açtım. "Noldu ece" dedim."ya bu evle ilgili bir belge varmış sende mi o bulamıyorum da ". Aaa tabi ya o belge "Ece tamam canım belge bende ama acil lazım mı "." Kanka yabi olabildiğince hızlı ol işini bitirip hemen gel tamam mı "dedi . Şu kızın hızlı hizli konuşmasına hayranım. "Tamam Eve işini bitirip hemen eve geliyorum canım öptüm bay bay." Telefonu kapattıktan sonra mağazaya az kaldığını anladım. Adımlarımı da biraz hızlandırdım. Telefonum titredi çantamda arar ken bi ab telefonun yok olduğunu sandım ya nerde bu derken bi anda bi şeye çattım ve tutunmasam yerdeydim. Kafamı kaldırdığımda çocuk "Önüne baksana ya sakar şey " Ha Ne SAKAR bana Haa bittin olum sen"Nediyosun sen be . Kendin önüne baksana salak şey.Ya hem sen ne cüretle bana sakar dersin". Oh be rahatladim .
Tam söze başlacakken telefonum çaldı. Ece ariyo" bak olum seninle burda tartışırdım ama dua et acelem var." Olan söze girdi " Hı hı tabi e yani sana sarılaıcam demiyosunda yanlışlıkla oldu havalarına giriyosun zaten bende yedim ya." Bi dakka ya niye sana sarılıyormuşum ?" "Niye mi bide soruyomusun çok ayıp e yani gördün yakışıklı karizmatik havalı çocuğu geldin sarildın işte." Allahım sen bana akıl fikir ver "ya bi git valla isim olmasa burda kalırdım ama işte işim var"deyip adımlarını daha da hızlandırdım ama bu kez önüme bakıyorum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EĞER YAŞARSAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin