Part 10

105 8 0
                                    

Reena akan bertolak ke new york pada waktu pagi . Belom ape2 lagi Rayyan dani lisa dah muncul di hadapan rumahnyaa .

" Haii aunty! Reena mne ? "

" Haii Lisa , dia ade kejap lagii turun "

" Geng!!!! I will miss u all "

" Yaa we gonna miss u too . Tkpe kite kn boleh skype "

" Okekekekeke . Aku gerk dulu tauu korg . Hmm byee . "

" Reenaa akuu peluk kauu puas2 "

" Oh lisa yee akuu akan rindu kauuu emmm . Take care tauu "

" Kauu pon Reena , take care "

Rayyan memanggil Reena utk ckp something

" Reena , sini kejap. Nak bisik something "

" Take care tauu syg , i luv u . "

Reena mmbls " I luv u too playboy sado "

4 TAHUN KEMUDIAN

" Reena mama ade berita gembira utk kamu "

" Ape dia mama ? "

" Papa kamu dah dapat selesaikan kontrak dia kt sini selama 4 tahun . So kite akan balek Malaysia beberapa bulan lagi "

" Seriously mama ? Yeyeyeyyeyeyeyeyeye!!!


SKYPE

Lisa ! Akuu akan blek malaysia tkk lame lagii . Excited tauu aku dpt jumpee geng2 kite balek . Btw ape cite kau dani nd rayyan?

Hyee reena ! Miss u! Bestnye kau dh nak blek sini . Tkdelah aku bosan sgd . Dani ? Kalau kauu nak tauu Dani skrg dhh jdi engineer . Susah lah nak jmpe dia skrgg . Tp bile dia free oke jee . Rayyan pulak dh jdi businessman mcm kauu tp kau businesswoman. Akuu pulakk oke lahh skrg akuu dhh jdi pramugari .

Wahhh pramugari kite !! Tak sangka kwn" aku semua dah berjaya. Tak sia2 kite blaja same2 dulu. Akuu rinduu semua . Tunggu tauu aku blek malaysia .

SKIP


Papa dan mama reena merancang utk mempersatukan Reena dgn anak rakan kongsi mereka . Anak kongsi mereka itu ialah Rayyan . Tetapi Reena tidak mengetahuinyaa .

[C] Playboy Sado 💪Where stories live. Discover now